Du besøker forumet som gjest. For å skrive innlegg og delta i debatten må du være registrert.Registrer ny bruker her.
Guest, er du en av de som bruker Facebook? Nå kan du koble sammen Facebookkontoen din med Klansforumet, og på den måten dele innholdet mye enklere med dine venner.
Klikk på knappen "Facebook Connect" mens du er logget inn på forumet og Facebook, og resten går av seg selv. Liker du tråder, kommer det på veggen din, og når du skriver i en tråd kan du huke av for at svaret skal gå direkte på din Facebookvegg.
Hvis alle er flinke til å bruke dette vil forumet få mer trafikk, og Vålerenga får mer penger!
Felt "q" er tydeligvis det man må velge for å kjøpe billetter i Klansfeltet. Men der står det jo 120 eller 60 kr(barn) for billettene. Er vel 100 for klansmedlemmer?
Vær også oppmerksom på at at prisen på nettet blir 20 kr dyrere enn i luka på Jordal, dvs 140 på nettet og 120 på Jordal. De legger nemlig billettavgiften på 20 kr oppå billettprisen på 120 kr. Temmelig håpløst opplegg spør du meg.
Det er egentlig ikke spørsmål om hva jeg skjønner eller ikke. Det er ikke jeg som tusler i døra i den tro at vi selger billetter der, for så og blir sendt i billettboden etterpå.
Vi har nok av dem som kommer i døra og spør etter billetter, om ikke du skal komme med vill-ledende info....
Harriet
Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.
Comment