Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Billetter VIF-Stjernen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Billetter VIF-Stjernen

Felt "q" er tydeligvis det man må velge for å kjøpe billetter i Klansfeltet. Men der står det jo 120 eller 60 kr(barn) for billettene. Er vel 100 for klansmedlemmer?

Ps: Skal lage trøkk mot Kjernen!
    Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

klansprisen ligger vel ikke inne på nettet ettersom at felt E ikke er åpen for salg.
    Men er ikke noe stress å få bilett i døra på kampdagen

Comment

Vær også oppmerksom på at at prisen på nettet blir 20 kr dyrere enn i luka på Jordal, dvs 140 på nettet og 120 på Jordal. De legger nemlig billettavgiften på 20 kr oppå billettprisen på 120 kr. Temmelig håpløst opplegg spør du meg.

Comment

*stjernen*

Ok, da mekker jeg billetter på kampdag.
        Oslo by, St. Hallvards menn

Vi er Vål\'enga!

Comment

Originally posted by Pyro-fan View Post
          klansprisen ligger vel ikke inne på nettet ettersom at felt E ikke er åpen for salg.
          Men er ikke noe stress å få bilett i døra på kampdagen
          ---

Ikke kom i døra og spør etter billetter, gå i billettboden. I døra selges IKKE billetter!

Harriet
          Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Originally posted by Harriet Karlsen View Post
            ---

Ikke kom i døra og spør etter billetter, gå i billettboden. I døra selges IKKE billetter!

Harriet
            Hehe sant det :P men du skjønte hva jeg mente da. Du liker bare å være litt vanskelig

Comment

Det er egentlig ikke spørsmål om hva jeg skjønner eller ikke. Det er ikke jeg som tusler i døra i den tro at vi selger billetter der, for så og blir sendt i billettboden etterpå.
              Vi har nok av dem som kommer i døra og spør etter billetter, om ikke du skal komme med vill-ledende info....

Harriet
              Demokrati i praksis er som tre ulver og en sau som stemmer over hva de skal ha til middag.

Comment

Working...
              X