Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF med i Nordic Trophy 09

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF med i Nordic Trophy 09

Helside i VG papir lørdag om dette. Jan Tore Kjær forteller at vi skal være med, og at Nordic Trophy som hadde 5 svenske og 5 finske lag er utvidet med VIF og Malmø. Lagene deles i 2 grupper og sluttspillet er i Tammerfors og Åland 28.-30. august.

Färjestad-VIF 6. august
    VIF-Djurgården 11. august
    Jokerit-VIF 13. august
    Linköping-VIF 18. august
    VIF-Helsingfors 20. august

Kjær: "I løpet av få år vil trolig Nordic Trophy avvikles gjennom hele sesongen".

Vi skriver 3-årskontrakter med DesRochers, Evans og Kelly. Videre forteller Kjær at VIF, med tanke på fremtiden i Nordic Trophy, har vært i kontakt med flere norske spillere som spiller i utlandet og alle har sagt seg interessert i å spille for VIF (skulle jeg tippe kan det dreie seg om spillere som Morten Ask, Tommy Jacobsen, Mads Hansen, Patrick Thoresen, Mathis Olimb og Tore Vikingstad). Til slutt forteller den alltids optimistiske Kjær at han har godt håp om en ny ishall innen 3-5 år.

Julekvelden kom tidlig i år

Originally posted by Pondus View Post

...

Til slutt forteller den alltids optimistiske Kjær at han har godt håp om en ny ishall innen 3-5 år.

Julekvelden kom tidlig i år
    Har null og niks peiling på hockey. Hadde noen giddi å forklare meg (på PM om nødvendig, siden dette er OT) hvorfor vi trenger ny ishall? De gangene jeg har vært på hockey har jeg alltid tenkt at "dette er en flott hall".

Comment

Originally posted by kaputt View Post
      Har null og niks peiling på hockey. Hadde noen giddi å forklare meg (på PM om nødvendig, siden dette er OT) hvorfor vi trenger ny ishall? De gangene jeg har vært på hockey har jeg alltid tenkt at "dette er en flott hall".

Det som er noe av planen til VIF hockey, er vel at fasiliteten er så dårlige i vår ærverdige amfi, at de vil bygge en ny, som får moderne fasiliteter.
      dette har også vært en plan i mange år.

Også pga av jordal er verneverdig, som gjør at ingen får lov til å ruste opp innvendig.

Fo oss som er fast på jordal, så tror jeg majoriteten vil ha ny arena. det kan også gjøre at vi kanskje kan få en publikumsboom også. sånn som VIF hadde de årene vi var i Rektum

Ære Være
      Lillebror
      Året rundt med Vål'enga
      OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
        Det som er noe av planen til VIF hockey, er vel at fasiliteten er så dårlige i vår ærverdige amfi, at de vil bygge en ny, som får moderne fasiliteter.
        dette har også vært en plan i mange år.

Også pga av jordal er verneverdig, som gjør at ingen får lov til å ruste opp innvendig.

Fo oss som er fast på jordal, så tror jeg majoriteten vil ha ny arena. det kan også gjøre at vi kanskje kan få en publikumsboom også. sånn som VIF hadde de årene vi var i Rektum

Ære Være

Ble ikke hallen bygget til OL i 1952? Det er vel kanskje på tide med noe nytt da...
        +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
          Ble ikke hallen bygget til OL i 1952? Det er vel kanskje på tide med noe nytt da...

Er jaggu på tide med noe nytt
          men det var kun arenaen som ble bygd til 52 ol, taket kom noen år etter, som ble finansiert av sonja henie....
          Lillebror
          Året rundt med Vål'enga
          OSLO BAJAS

Comment

Kan bli spennende det, se hvor vi står i forhold til de svenske og finske laga, men det spørs nok om vi ikke kan få det tøft..

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
              Det er korrekt. Mer på Wiki; http://no.wikipedia.org/wiki/Jordal_Amfi

-jørn-
              (*´ェ`*)

Comment

skal vi komme oss frem som klubb, må vi nå ut til ett nytt publikum. Bedre seter, toaletter, restauranter, toaletter etc er det eneste som kan bidra til dette. I tillegg bør man klare å sette sammen ett skikkelig produkt, med billett til kampen,inkludert mat og drikke for familier, større grupper etc. Bare å se hvordan Färjestad driver arrangementet rundt sine kamper, og prøve å lykkes med noe av det samme. Familier er viktig, hadde ikke jeg blitt dratt med av foreldre og besteforeldre som liten, hadde jeg ikke hatt interessen nå, tror jeg.

Comment

Originally posted by mao1 View Post
                  skal vi komme oss frem som klubb, må vi nå ut til ett nytt publikum. Bedre seter, toaletter, restauranter, toaletter etc er det eneste som kan bidra til dette. I tillegg bør man klare å sette sammen ett skikkelig produkt, med billett til kampen,inkludert mat og drikke for familier, større grupper etc. Bare å se hvordan Färjestad driver arrangementet rundt sine kamper, og prøve å lykkes med noe av det samme. Familier er viktig, hadde ikke jeg blitt dratt med av foreldre og besteforeldre som liten, hadde jeg ikke hatt interessen nå, tror jeg.
                  En ny hall, med andre ord. Med toaletter overalt..
                  Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                    En ny hall, med andre ord. Med toaletter overalt..
                    hehe.. ca 5000, så slipper man å gå på do i pausene.. porselenet kan kanskje bli litt kaldt??

Comment

Working...
                    X