Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter: Ny spiller på vei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rykter: Ny spiller på vei

Kan det være foppa? Tar en oppvarmingsperiode i Enga før han evt drar til sluttspill i NHL?

Sport på SvenskaFans.com. Den naturliga samlingsplatsen för alla som är intresserade av fotboll, hockey, motor och bandy.

Originally posted by skog View Post

Kan det være foppa? Tar en oppvarmingsperiode i Enga før han evt drar til sluttspill i NHL?
    Det skulle faen meg sett bra ut! Men jeg tør ikke håpe på noe slikt..
    Vålerenga - Oslos stolthet

Comment

http://debatt.aftenposten.no/item.ph...hreadID=261851

http://www.svenskafans.com/hockeyzon....asp?id=277227
      Et par av de kara som skriver om dette ryktet på APD pleier å være etterrettelige, eller hva det heter Det hadde jo vært skikkelig moro, men det blir som med X-files, "jeg tror det ikke før jeg ser det".

Uansett. Foppa har spilt for Enga før han, og med liten fyr som maskot...http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=536109

Comment

Originally posted by Pondus View Post
        Et par av de kara som skriver om dette ryktet på APD pleier å være etterrettelige, eller hva det heter Det hadde jo vært skikkelig moro, men det blir som med X-files, "jeg tror det ikke før jeg ser det".

Uansett. Foppa har spilt for Enga før han, og med liten fyr som maskot...http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=536109
        Det er jo ikke HELT ulogisk med tanke på at Foppa sikkert kjenner Shampo, både han og faren har et forhold til klubben, og såvidt jeg veit er sesongen i Norge over før sluttspillet i USA begynner.

Noe er iallefall iferd med å skje. Den som lever får se.

Comment

Haha, det var nok litt for mye å håpe på..

Peter Forsberg (35) gjør comeback som ishockeyspiller, og skal spille for Modo.

Hvem kan den mystiske nye spilleren da være, når det ikke var Foppa?

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
            Haha, det var nok litt for mye å håpe på..

Peter Forsberg (35) gjør comeback som ishockeyspiller, og skal spille for Modo.

Hvem kan den mystiske nye spilleren da være, når det ikke var Foppa?
            Sean Avery?

Comment

Sean Avery?
              Nå som jeg trodde at Foppa var på vei, så synes jeg Avery blir en dårlig erstatter. Nei, da kan vi like godt klare oss med de vi har..

Comment

Originally posted by LameDuck View Post
                Nå som jeg trodde at Foppa var på vei, så synes jeg Avery blir en dårlig erstatter. Nei, da kan vi like godt klare oss med de vi har..
                Han hadde iallefall gutsa litt

Comment

Ingen dum ide – Sean har jo et godt grep om kølla i NHL

Sean Avery?
                  Ingen dum ide – Sean har jo et godt grep om kølla i NHL (Elisha Cuthbert, Rachel Hunter mfl.). Med sitt dame og mediatekke, kan Sean Avery hjelpe Kjær med å trekke publikum til Jordal. Mens Vif har vært opptatt av unødvendige poengtap på og utenfor isen, har konkurrentene Sparta og Stavanger Oilers smidd mens jernet var varmt. Før overgangsvinduet smelte brutalt igjen i natt, ble følgende spillere signert :
                  Spartas nye back heter Robin Weihager. Han er 20 år og har spilt 36 kamper for Malmö i Allsvenskan, og seks kamper på det svenske U20-landslaget. Stavanger Oilers har fått to nye forsterkninger, nemlig løperen Mika Suoraniemi og målvakten Jonas Fransson. ”Sisu” har denne sesongen har spilt for danske Herlev Hornets, men har flere sesonger bak seg i finsk SM – Liiga. Jonas Fransson har tidligere spilt for Sveriges U 20 landslag, eliteserieklubbene HV 71 og Lindköping.

Sean Avery er kjent som en bråkmaker i NHL, og har blitt kalt den mest hatede mannen i ligaen. Han har blitt utestengt og bøtelagt flere ganger, og har toppet NHL-statistikken over antall utvisningsminutter to ganger ifølge Mads Gudim Burheim (mgd@dagbladet).

Comment

Jeg håpet i lengste at det kunne være Olimb (den eldre), men slik skulle det altså ikke gå: Mathis Olimb er i ferd med å fullføre overgangen til svenske Frölunda.

Da går vi for Avery!

Comment

Tommy Jakobsen, kunne han vært en aktuell mann til neste sesong?

Jeg sier ja, takk!

Comment

Jacobsen vil til Lørenskog:

engaman
                        -----------
                        Ære Være Enga!!!

Comment

Originally posted by engaman View Post
                          Han er så godt som klar for Lørenskog, etter hva jeg har hørt.

Comment

Fyren har vært proff i 14 år, også vil han til den klubben som skaffer han best rørleggerjobb?

Comment

Fyren har vært proff i 14 år, også vil han til den klubben som skaffer han best rørleggerjobb?
                              ...eller kanskje er han blitt såpass individualist på sine eldre dager at han vil være mer enn bare en del av "maskinen"?
                              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                              X