Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rykter: Ny spiller på vei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pondus
    replied
    Originally posted by lillebror25 View Post
    Etter hva jeg så i kampen mot kasakstan, så mener jeg herr jakobsens tid er ute som hockeyspiller.
    Greit at han har vært stabilt god i mange år, men han merker nok at hockey spilles på en helt anna måte nå enn for 5-6år sia. tempo var noe han sleit veldig med mot dissa eksilrusserne. 2 ganger i boksen for noe veldig urutinert av en rutinert spiller...

også er han 38 år gammal, hvilket signal er det å gi de unge i VIF? nei la lørenskog få han, de kommer aldri til å bli blandt de beste i norge...
    Veldig enig. Vi har nok backer slik det er i dag. Fin mix mellom rutine i Lund, Kelly og Gabrielsen, og coming men i Bonsaksen, Csiszar og Frisk. I tillegg har vi Kolsrud, Molberg og Aasland. Hvis vi skulle ha hentet en ny back ville jeg valgt Daniel Sørvik (18) fra Furuset. Stort talent som kan bli meget bra, kåret til beste spiller i U-18 VM 1. div i fjor http://www.pointstreak.com/prostats/...&seasonid=3005

Hvis vi kan beholde dagens tropp er det bare en spiller jeg hadde ønsket meg før neste sesong, Henrik Höglund fra Stjernenhttp://www.pointstreak.com/prostats/playerpage.html?playerid=2148121&seasonid=3005 Han er stor, sterk og meget god, og leder poengligaen klart med 62 poeng på 40 kamper. Morten Ask, som spiller på det desiderte bunnlaget i Tyskland, hadde også vært en bra forsterkning. Men han er bare 28 år og fortsetter kanskje utenlands?

Leave a comment:

• lillebror25
    replied
    Etter hva jeg så i kampen mot kasakstan, så mener jeg herr jakobsens tid er ute som hockeyspiller.
    Greit at han har vært stabilt god i mange år, men han merker nok at hockey spilles på en helt anna måte nå enn for 5-6år sia. tempo var noe han sleit veldig med mot dissa eksilrusserne. 2 ganger i boksen for noe veldig urutinert av en rutinert spiller...

også er han 38 år gammal, hvilket signal er det å gi de unge i VIF? nei la lørenskog få han, de kommer aldri til å bli blandt de beste i norge...

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Scenario: Landslaget driter seg fullstendig ut i OL-kvaliken, men Roy Johansen nekter å gå av. Så etter noen uker i tenkeboksen (etter sesongslutt) tar han en Hareide, og velger å trekke seg. Shampo blir ny landslagstrener, og Atle Olsen hentes til Jordal. Han tar med seg Tommy Jakobsen.

Sånn kan han Jakobsen ende som Enga-spiller, men dersom mitt scenario aldri utspiller seg (!) så er det vel mest sannsynlig at han henter sine siste hockeykroner i Akershus-klubben.

Kanskje like greit, det.

Leave a comment:

• Nesrene
    replied
    Originally posted by skog View Post
    Fyren har vært proff i 14 år, også vil han til den klubben som skaffer han best rørleggerjobb?
    ...eller kanskje er han blitt såpass individualist på sine eldre dager at han vil være mer enn bare en del av "maskinen"?

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Fyren har vært proff i 14 år, også vil han til den klubben som skaffer han best rørleggerjobb?

Leave a comment:

• mao1
    replied
    Originally posted by engaman View Post
    Han er så godt som klar for Lørenskog, etter hva jeg har hørt.

Leave a comment:

• engaman
    replied
    Jacobsen vil til Lørenskog:

http://www.rb.no/lokal_sport/article4103505.ece

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Tommy Jakobsen, kunne han vært en aktuell mann til neste sesong?

Jeg sier ja, takk!

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Jeg håpet i lengste at det kunne være Olimb (den eldre), men slik skulle det altså ikke gå: Mathis Olimb er i ferd med å fullføre overgangen til svenske Frölunda.

Da går vi for Avery!

Leave a comment:

• Hector
    replied
    Ingen dum ide – Sean har jo et godt grep om kølla i NHL

Sean Avery?
    Ingen dum ide – Sean har jo et godt grep om kølla i NHL (Elisha Cuthbert, Rachel Hunter mfl.). Med sitt dame og mediatekke, kan Sean Avery hjelpe Kjær med å trekke publikum til Jordal. Mens Vif har vært opptatt av unødvendige poengtap på og utenfor isen, har konkurrentene Sparta og Stavanger Oilers smidd mens jernet var varmt. Før overgangsvinduet smelte brutalt igjen i natt, ble følgende spillere signert :
    Spartas nye back heter Robin Weihager. Han er 20 år og har spilt 36 kamper for Malmö i Allsvenskan, og seks kamper på det svenske U20-landslaget. Stavanger Oilers har fått to nye forsterkninger, nemlig løperen Mika Suoraniemi og målvakten Jonas Fransson. ”Sisu” har denne sesongen har spilt for danske Herlev Hornets, men har flere sesonger bak seg i finsk SM – Liiga. Jonas Fransson har tidligere spilt for Sveriges U 20 landslag, eliteserieklubbene HV 71 og Lindköping.

Sean Avery er kjent som en bråkmaker i NHL, og har blitt kalt den mest hatede mannen i ligaen. Han har blitt utestengt og bøtelagt flere ganger, og har toppet NHL-statistikken over antall utvisningsminutter to ganger ifølge Mads Gudim Burheim (mgd@dagbladet).

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Nå som jeg trodde at Foppa var på vei, så synes jeg Avery blir en dårlig erstatter. Nei, da kan vi like godt klare oss med de vi har..
    Han hadde iallefall gutsa litt

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Sean Avery?
    Nå som jeg trodde at Foppa var på vei, så synes jeg Avery blir en dårlig erstatter. Nei, da kan vi like godt klare oss med de vi har..

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Originally posted by LameDuck View Post
    Haha, det var nok litt for mye å håpe på..

Peter Forsberg (35) gjør comeback som ishockeyspiller, og skal spille for Modo.

Hvem kan den mystiske nye spilleren da være, når det ikke var Foppa?
    Sean Avery?

Leave a comment:

• LameDuck
    replied
    Haha, det var nok litt for mye å håpe på..

Peter Forsberg (35) gjør comeback som ishockeyspiller, og skal spille for Modo.

Hvem kan den mystiske nye spilleren da være, når det ikke var Foppa?

Leave a comment:

• skog
    Guest replied
    Originally posted by Pondus View Post
    Et par av de kara som skriver om dette ryktet på APD pleier å være etterrettelige, eller hva det heter Det hadde jo vært skikkelig moro, men det blir som med X-files, "jeg tror det ikke før jeg ser det".

Uansett. Foppa har spilt for Enga før han, og med liten fyr som maskot...http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=536109
    Det er jo ikke HELT ulogisk med tanke på at Foppa sikkert kjenner Shampo, både han og faren har et forhold til klubben, og såvidt jeg veit er sesongen i Norge over før sluttspillet i USA begynner.

Noe er iallefall iferd med å skje. Den som lever får se.

Leave a comment:

Working...
X