Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-formann trekker seg i protest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF-formann trekker seg i protest

VIF-formann trekker seg i protest
    En rekke «rare ting» i hockey-Norge har fått Bjørn V. Kløvstad til til å takke for seg.

- Det var bedre økonomi i norsk ishockey for 10 år siden enn hva tilfellet er i dag, og hockeyen har ikke gått et skritt videre på de årene. Lite blikk for utvikling, få visjoner og det er de samme menneskene som sitter i lederstillinger, sier Kløvstad til TV 2 sporten, før han fortsetter:

http://www.tv2sporten.no/ovrig/article2545084.ece
    engaman
    -----------
    Ære Være Enga!!!

hmmmm merkelig at han skal trekke seg fra VIF, så slenge mest mulig dritt om sporten.
    Lurer på om han trakk seg med tanke på J.T. Kjær sin oppførsel i media den siste tia. Amerika tur'n, ikke vil ha VIF Hockey på TV, episoden med O.S. Hansen(bare i år)
    bare undrer i dette tilfelle...Merkelig er det uansett
    Lillebror
    Året rundt med Vål'enga
    OSLO BAJAS

Comment

Originally posted by lillebror25 View Post
      hmmmm merkelig at han skal trekke seg fra VIF, så slenge mest mulig dritt om sporten.
      Lurer på om han trakk seg med tanke på J.T. Kjær sin oppførsel i media den siste tia. Amerika tur'n, ikke vil ha VIF Hockey på TV, episoden med O.S. Hansen(bare i år)
      bare undrer i dette tilfelle...Merkelig er det uansett
      http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=557904

"- Det er en del mennesker som ikke vil gi slipp på sine posisjoner, og er mer opptatt av å krone seg med sine posisjoner enn av arbeidet de skal utføre."

Hvem han sikter til vet jeg ikke.
      Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Originally posted by Nesrene View Post
        http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=557904

"- Det er en del mennesker som ikke vil gi slipp på sine posisjoner, og er mer opptatt av å krone seg med sine posisjoner enn av arbeidet de skal utføre."

Hvem han sikter til vet jeg ikke.

kan virke som han sikter til denne personen nevnt tidligere... men men
        synd er det uansett for VIF som klubb å miste en av de store gutta
        Lillebror
        Året rundt med Vål'enga
        OSLO BAJAS

Comment

Det som er litt pussig er at han sier "I Vålerenga er det en hovedvekt av aksjonærer som har en annen agenda enn det jeg synes er viktig". Jan Tore Kjær har to ganger fått spalteplass med ideene om at VIF skal være med i Nordic Trophy og at det er en ny hall på gang. Er ikke Kløvstad på linje med Kjær, eller er det "aksjonærene" som ikke vil følge den linjen. Og hvis det ikke er denne saken, hva er det de er så uenig om som gjør at han trekker seg?

At norsk ishockey ikke har hatt utvikling de siste 10 årene er bare sprøyt. Landslag og eliteserie er mye bedre nå enn i 1999. Publikumstallene har aldri vært bedre om man ser ligaen som helhet. Antallet utlendinger er nede i 6 pr klubb fra neste sesong. Det er åpnet 5 nye ishaller de tre siste årene, og 5 til kommer i løpet av 2 år.

Comment

Originally posted by Pondus View Post
            hva er det de er så uenig om som gjør at han trekker seg?
            Du skal ikke se bort fra at det foregår ting på bakrommet som ikke er kommet ut i offentligheten. At han trekker seg på denne måten får i hvert fall mine varsellamper til å ringe.

-jørn-
            (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
              Du skal ikke se bort fra at det foregår ting på bakrommet som ikke er kommet ut i offentligheten. At han trekker seg på denne måten får i hvert fall mine varsellamper til å ringe.
              Alt har sin grunn etc.

Men det er også på sin plass å kritisere Kløvstad en smule for måten han trår frem på ved å si at mange er dumme og gjør mange dumme ting, men uten å nevne noe om HVEM dummingene er og HVA disse dummingene gjør som er så dumt.

Å kritisere det helt generelle altomfattende som han gjør blir det bare luftsuppe av.
              Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Å kritisere det helt generelle altomfattende som han gjør blir det bare luftsuppe av.
                Luftsuppe og grobunn for spekulasjoner. Og spekulasjoner og spiker lager bra suppe, bedre enn luftsuppe.

Skal jo heller ikke se bort fra at enkelte detaljer er en smule blåst opp i masemedia, men essensen er der likevel.

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Originally posted by loco View Post
                  Skal jo heller ikke se bort fra at enkelte detaljer er en smule blåst opp i masemedia, men essensen er der likevel.
                  Og Kløvstad i seg selv har nyhetsverdi i kraft av sin stilling i Coop.
                  Nesrene @ Twitter

Comment

Libæk og Sundt kontrer http://www.tv2sporten.no/ovrig/article2545586.ece mens Stjernen og Sparta er enig med Kløvstad http://www.tv2sporten.no/ovrig/article2546399.ece

Comment

Skulle heller sett Kløvstad komme med de uttalelsene som VIF formann. Hadde utvilsomt hatt mer påvirkningskraft i hockey miljøet der. Mannen er jo tydeligvis ikke tom for energi eller følelser for sporten heller? Nei, jeg klarer ikke å se noen unnskyldning Vål’enga verdig her. Unnaslentrer?

Comment

Originally posted by arise View Post
                        Skulle heller sett Kløvstad komme med de uttalelsene som VIF formann.
                        ? Saken er jo at han trekker som formann i Vålerenga, og det er vel på bakgrunn av det han preker... Ut av Elitehockey skvatt han vel i november i fjor eller noe slikt...
                        Nesrene @ Twitter

Comment

? Saken er jo at han trekker som formann i Vålerenga, og det er vel på bakgrunn av det han preker... Ut av Elitehockey skvatt han vel i november i fjor eller noe slikt...
                          Ok, jeg oppfatter/opplever det som at han trekker seg som formann i VIF og først da ytrer sine synspunkt. Kall det gjerne spekulasjon, men at det reageres med stor overraskelse i fra såpass mange hold internt i hockey miljøet, tyder jo på at jeg ikke er den eneste som ser det sånn..

Comment

Originally posted by arise View Post
                            Ok, jeg oppfatter/opplever det som at han trekker seg som formann i VIF og først da ytrer sine synspunkt. Kall det gjerne spekulasjon, men at det reageres med stor overraskelse i fra såpass mange hold internt i hockey miljøet, tyder jo på at jeg ikke er den eneste som ser det sånn..
                            At det ikke er "kjent" utad/dels innad tyder på at Kløvstad har forsøkt å holde ting internt, men at han tross alt måtte gi en slags forklaring da han steppa ut.

Forklaringen hans er dog ikke oppklarende, som jeg har nevnt tidligere.
                            Nesrene @ Twitter

Comment

Working...
                            X