Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF-Falk lørdag 5.12 kl. 1700 (NB! IKKE årets viktigste kamp!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VIF-Falk lørdag 5.12 kl. 1700 (NB! IKKE årets viktigste kamp!)

Ja, da stunder det igjen mot en ny hjemmekamp. Denne gangen er det opprykkskameratene våre fra Horten, Falk, som stiller opp som såkalt "motstand". Kampen finner sted i Jordalhallen (aka. "Løvens Hule") lørdag 5. desember kl. 1700, i følge tilgjengelig informasjon. Lettere forfriskninger selges sikkert, og billettprisene er ikke ublu, sett i forhold til eksklusiviteten i disse kampa.

I og med at det har fremkommet noe kritikk mot måten man promoterer matcher på, med bruk av store ord, dramatikk og ridende ryttere til hest, velger jeg denne gangen å føre en edruelig kampanje; dette er ikke årets, eller sesongens, viktigste kamp! (Med mindre du har et intenst hatforhold til Falk og/eller Horten eller av andre grunner synes dette er årets oppgjør, vel å merke). Men det blir nok trivelig hands til tross for dette, og jeg har allerede fått høre rykter om at spillergruppa nå skal gjøre bot for resultatet av ludderstrømoppgjøret.

Uten at ting er avklart med alle involverte, antas det at enkelte supportere varmer opp på Vertshuset med øl, Strongbow og nycomed (julebordsesong...) fra 15-16-tida. Det er bare å komme, alkoholfrie alternativer finnes også!
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Har du enda ikke kjøpt fanzina Kasteball så er det en mulighet for det også!

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
      Har du enda ikke kjøpt fanzina Kasteball så er det en mulighet for det også!

Mikkel
      Sorry mac, klarte på grunn av litt kåling med kong alkohol i går å glemme å ta med meg en bunke på kampen i dag...

Uansett; vi vant i dag! I en relativt tett og hard kamp mot opprykkskollegaene i Falk Horten fikk gutta vist at de kan spille røft forsvarspill, noe som kanskje ikke var helt på nett på Skedsmo på søndag som var. Mener bestemt at sluttresultatet ble 27-23, men jeg har ikke fått verifisert det ennå. I så fall leder vi divisjonen før resten av laga spiller i morgen.

Var for øvrig jævla digg å se gutta så tente og gira som de var i dag! Skikkelig ENGAsjement! Spesielt når keeper Skalin prøver å banke opp stanga som lot en ball gå feil vei...
      Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Fra kampen lørdag:

http://www.gjengangeren.no/article/2...712079981/1044

Comment

Working...
        X