Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Oppsummering av Hands etter sesongen...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oppsummering av Hands etter sesongen...

Hola

Lufter ideen om ett møte om framtiden til Hands etter kampen 10 april. Tenkte at de som vill kan møte på Kampen Pub mandag 19.4 klokka 1930. Siden vårt faste vannhull pusses opp. Dessuten støtter vi da en annen sponsor som heier på Hands.

Agenda:

Status hva kan vi gjøre bedre uansett divisjon?
    Lage skjerf og t-skjorte i begrenset opplag maks 200 ex og mot en del forskuddsbetaling (sugerør i kassa? glem det)
    Kasteball videreutvikle blekka til Ulrik, vi har fått pr i Hammarby Håndball sitt kampprogram som blir laget av supportere.
    Vi mekker bannere aksjon for håndballen.
    Full hall 2010/11 hva kan gjøres?
    Eventuelt.

Kommer sikkert på mer seinere, håper akkurat du kommer?

Mikkel
    Hands

Supert Mikkel!!

Helt fantastisk! Får aldri takket dere nok!!!
    Eirin

Comment

Drar opp denne...Arbeidslaget Hands trenger folk!

Mikkwl

Comment

spill i eliteserien forplikter

Mener at det bør komme en del folk på kampene av den enkle årsaken til at det er eliteserie. Hvis man er minst 100 fra Klanen på hver kamp tror jeg at mange andre også kommer pga stemning.
        Og Hands er en fartsfyllt idrett for menn med hår på kassa..

Comment

Originally posted by Fido View Post
          Mener at det bør komme en del folk på kampene av den enkle årsaken til at det er eliteserie.
          Jeg tipper at de i klanen som syntes at hands er gøy antageligvis kommer. De som enten ikke bryr seg eller ikke liker hands kommer neppe til å komme veldig ofte (om i det hele tatt).

Hva med å forsøke å få til en happening på sesongåpninga? Uten at jeg har noen gode forslag (utenom kanskje øl telt), så kan det gjøre at folk som ikke ellers hadde kommet på kamp kan titte for å se om de liker dette ?
          Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Nå har jeg bare sett håndball på tv, og må si det egentlig er ganske kult å se på!

Det er også en meget tøff sport. Spillere som veier 80+ som hopper inn i taklinger.

Nei, jeg kommer til å dra på håndballkamp spesielt nå som mitt kjære Enga er i toppen!

Comment

Originally posted by Fido View Post
              Mener at det bør komme en del folk på kampene av den enkle årsaken til at det er eliteserie. Hvis man er minst 100 fra Klanen på hver kamp tror jeg at mange andre også kommer pga stemning.
              Og Hands er en fartsfyllt idrett for menn med hår på kassa..

Hands er gøy, men vi skal ikke ta helt av selv om Vålerenga har rykket opp. Det kommer sikkert mellom 20 og 100 syngende Vålerenga supportere kanskje?. Kampene går 18 på onsdager og i helgene?. Hjemmekampene kommer det nok noen supportere, men borte mot Stord? neppe mange.

Mikkel

Comment

Hva med å forsøke å få til en happening på sesongåpninga? Uten at jeg har noen gode forslag (utenom kanskje øl telt), så kan det gjøre at folk som ikke ellers hadde kommet på kamp kan titte for å se om de liker dette ?[/QUOTE]

Takk for tipset Geir, har tenkt tanken selv at vi finner en dag med kick off for alle på dagen ved Jordalhallen også finner vi ett vannhull på kvelden i 0658 land ett sted!. Hands skal ikke presse folk på kamp, liker man ikke hands så greit.

Mikkel

Comment

Jeg tror det lønner seg å blinke ut noen kamper innimellom som det gjøres en ekstra innsats for å få folk til. Er det matcher hver onsdag og helg kan det bli litt mange kamper, slik som i håkkien. Det er mange (som meg) som kommer for stemningens skyld, og klarer vi å lage god stemning på de matchene som er blinka ut kan det lure folk til å komme oftere.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                    Jeg tror det lønner seg å blinke ut noen kamper innimellom som det gjøres en ekstra innsats for å få folk til. Er det matcher hver onsdag og helg kan det bli litt mange kamper, slik som i håkkien. Det er mange (som meg) som kommer for stemningens skyld, og klarer vi å lage god stemning på de matchene som er blinka ut kan det lure folk til å komme oftere.
                    Borte mot Nordstrand/Bækkelaget/Oslo S, ja kjært barn mange navn. borte mot Haslum, Drammen f.eks. Hadde vært morsomt å få borte mot Viking i Hands samme helg som Oilers kamp også. Sandefjord og Runar ekke lagt unna heller....

Så noen kamper kommer vi til å blinke ut og sette opp buss!

Mikkel

Comment

I håndball, som i fotball spilles det dobbel serie. Hjemme og borte innbyrdes mellom alle laga. Eliteserien har 11 lag, og dermed 22 serierunder. Under halvparten av en grunnserie i ishockey det!
                      Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
                      [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
                        I håndball, som i fotball spilles det dobbel serie. Hjemme og borte innbyrdes mellom alle laga. Eliteserien har 11 lag, og dermed 22 serierunder. Under halvparten av en grunnserie i ishockey det!
                        Det er forsåvidt greit, men da det er to kamper i uka kan jo dette bli i det meste laget for folk som egentlig ikke har noe forhold til håndball.

Comment

Originally posted by miguel View Post
                          Borte mot Nordstrand/Bækkelaget/Oslo S, ja kjært barn mange navn. borte mot Haslum, Drammen f.eks. Hadde vært morsomt å få borte mot Viking i Hands samme helg som Oilers kamp også. Sandefjord og Runar ekke lagt unna heller....

Så noen kamper kommer vi til å blinke ut og sette opp buss!

Mikkel
                          Hvis VIF Håndball og Hockey prater litt sammen, og snakker litt med de respektive forbundene, så kan det hende at slikt kan løse seg. Har forstått at de er ikke like rigide som NFF er.

Se for dere forspiel kl 1600 - Vålerenga - Sandefjord i Hands
                          2000 - Vålerenga - Sandefjord i fotball..

TV2 har sende rettigheter i både fotball og håndball, så de har jo makt til å flytte på fotballkampen

Comment

Men først gjelder det å se om Sandefjord håndball blir i Eliteserien eller om Oppsal slår dem i kvaliken og rykker opp
                            første kamp spilles nå på onsdag, og ingenting er sikkert.
                            Medgang og motgang!

http://dittoslo.no/sport/v%C3%A5lerenga-fotball

Comment

Originally posted by fanzINE View Post
                              Men først gjelder det å se om Sandefjord håndball blir i Eliteserien eller om Oppsal slår dem i kvaliken og rykker opp
                              første kamp spilles nå på onsdag, og ingenting er sikkert.
                              Kan jo spille mot Runar:-)

Mikkel

Comment

Working...
                              X