Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga klar for semifinale i NM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hola

Semifinalen blir vistnok sendt direkte på tv2 også. Bra pr for Vålerenga Håndball og ikke minst hvis Klanen greier å moblisere litt

Mikkel

Comment

Blir det finale så må vi dra. Blir det semifinale hjemme så må vi også dra!

Comment

Er det gitt at det blir bortekamp?

Comment

Jeg bare tenkte pga de hadde hjemmekamp i kvarten...

Comment

Jeg må på vegne av oss spillere takke for den fantastiske støtten vi fikk under kampen. Håper dette ga dere mermak!

For min egen del var det som en drøm i oppfyllelse å løpe utpå der med klanen i ryggen. Noe slikt har jeg aldri vært med på.

Comment

Østkantavisa har også reportasje fra bragden på torsdag http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll...PORT/844913355 - i tillegg krydrer de med bildegalleri: http://ostkantavisa.no/apps/pbcs.dll...3764289&Ref=PH
              Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Grohl View Post
                Jeg må på vegne av oss spillere takke for den fantastiske støtten vi fikk under kampen. Håper dette ga dere mermak!

For min egen del var det som en drøm i oppfyllelse å løpe utpå der med klanen i ryggen. Noe slikt har jeg aldri vært med på.
                Utrolig kult at en spiller tar seg tid til å registrere seg og takke!

Sees i semi'n!

Comment

Skulle bare mangle

Hvis noen lurer på hvem jeg er så er det han som klemmer rundt keeperen i linken over.

Comment

Hola

Runar slo Sandefjord, de to andre kvartfinalene spilles imorgen Onsdag!

Mikkel

Comment

hah jeg har aldri vært på håndball kamp før. Ikke engang vært inne på denne delen av forumet før jeg hørte om dette. Men, settes det opp buss? Det hadde vært jævlig morro å møte opp på detta!

Mye folk inne i en hall vil jo også lage sinnsyk stemning! Sett opp bussER!
                      IKAROS

Comment

Working...
                      X