Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Viktige hjemmekamper og noen bortekampe før jul....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Viktige hjemmekamper og noen bortekampe før jul....

Hola

Tenkte å skrive her noen viktige borte og hjemmekamper før jul:

16/10 klokka 2000 Rælingen mot Vålerenga viktig kamp, bor jo en del Vålerenga supportere her?

25/10 1645 Vålerenga-Njård viktig kamp ifølge Andreas Skalin.

13/11 1900 Vålerenga-Nit/Hak.

19/11 1930 Oppsal2-Vålerenga spilles vel i Trasop Arena?

29/11 1645 Vålerenga-Follo2. Slo jo Follo sine beste så andrelaget bør få bank!

Mikkel

Link til tabellen her:

http://www.handball.no/kamper.asp?AvdId=8324
    Felt E

Comment

Kamp idag:

Rælingen - Vålerenga

Sandbekkhallen like ved Buddatempelet.

Comment

Cuppen gått til hodet? Tapte 37-32 igår....Alle mann på hjemmekamp neste helg slik at vi kan støtte gutta til seier!

Mikkel
        -Skal ditt, skal du?

Comment

Originally posted by miguel View Post
          Hola

Tenkte å skrive her noen viktige borte og hjemmekamper før jul:

25/10 1645 Vålerenga-Njård viktig kamp ifølge Andreas Skalin.

Mikkel
          På lørdags eftan er det altså kamp mot vestkantlaget Njård (ja, de er fra beste vest, et godt stykke opp på linje 1 retning hoppbakken).

Er det flere enn meg som er sugne på å gå på kamp? I så fall, sleng inn en melding her, og rekrutter en venn!

Foreslår også (dersom vi blir et par stykker) at vi møtes rundt kl 15 på Vertshuset og tar noen pils før kampen, for å vise god Vål'engaånd under kampen!
          Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Vi er 3 stk som kommer :-) , men rekker ikke vertshuset dessverre :-(

Comment

Flotte saker at det dukker opp litt flere enn meg. Får se om jeg orker å kreke meg opp til Vertshuset - er det egentlig noen som har tenkt seg dit før kampen? Hvis ikke kan jeg jo bare dra rett fra heimen og bort til hallen...

Comment

Okay... Det ble altså et jævla ufortjent tap mot vestkantsossen i dag - 27-28 ble resulatet. Vi leda hele kampen inntil det gjenstod 4-5 minutter, da tok Njård ledelsen og klarte å surfe seiren inn. Som sagt, det var veldig ufjortent, vi leda hele kampen (det stod på et tidspunkt 18-10), men så ble det slurv i forsvar, samtidig som angrepspillet ble litt usikker og uinnspirert. Alt i alt gjorde gutta en hederlig innsats, det skal dem ha, men det burde vært en og annen klansmann/-kvinne til på tribuna (vi som var der veit hvem vi er...), da tror jeg gutta på banen hadde fått "det lille ekstra" som skulle til for å dra en trepoenger i land. Gjerne en som hadde klart å være forsanger - da hadde nok flere (meg selv inkludert) dratt til litt mer.

Uansett - ikke undervurder håndballen - det er faktisk mongokult å se på! (Selv om jeg ikke aner noe om regla, det satser jeg på at dommerne har peil på...)

Comment

Hola

Kampen mot Nit/Hak 13.november er den utsatt siden dere spiller dagen før?. Eller greier håndballspillere å spille 2 dager på rad?:-)

Mikkel

Comment

Originally posted by miguel View Post
                    Hola

Kampen mot Nit/Hak 13.november er den utsatt siden dere spiller dagen før?. Eller greier håndballspillere å spille 2 dager på rad?:-)

Mikkel
                    Kampen går som planlagt på torsdagen!! Gutta er av stål, vettu, så er bare å forberede seg på skikkelig fest onsdag, med påfølgende poengsanking torsdag!

Comment

Originally posted by elisabethhands View Post
                      Kampen går som planlagt på torsdagen!! Gutta er av stål, vettu, så er bare å forberede seg på skikkelig fest onsdag, med påfølgende poengsanking torsdag!
                      Fett er klar torsdag, onsdag sliter jeg med barnevakt...Serien er jo også viktig;-)

Mikkel

Comment

Working...
                      X