Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Arbeidsulykke...men tusen takk!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Arbeidsulykke...men tusen takk!

Ja, da ble det faktisk ettmålstap for f.... Njård! Det var overhodet ikke planen, spesielt med tanke på den store ledelsen i 1. omgang. Nå er det samling i bånn for å rette opp skaden på tabellsituasjonen.

Det er nettopp dette som gjør håndballen så sykt spennende. Det bølger og ting kan snu bare du blunker, action til aller siste slutt!!!

Til de av dere som møtte opp idag og varma hjertet til en ellers iskald nestleder (hehe): Tusen takk. Gutta setter umåtelig pris på dere!!! Håper dere blir flere neste gang, da skal vi servere motstanderns hode på et fat!

Fortsett å synge. Jeg får frysninger langt inn i det svarthåra huet og helt ut i støvlettene! Moro og sitte med dere og nyte engasjementet! Det hjelper veldig for gutta på banen, som desverre hadde en dårlig dag på jobben. Tid for vendetta!!!

Synd det ble tap i dag. Men jeg har et ørlite spørsmål: Hadde det vært mulig å få inn bilde av hver enkelt spiller og kanskje litt info om de på hjemmesiden?

Kjekt å vite hvem som er hvem
    Felt E

Comment

Originally posted by elisabethhands View Post
      Ja, da ble det faktisk ettmålstap for f.... Njård! Det var overhodet ikke planen, spesielt med tanke på den store ledelsen i 1. omgang. Nå er det samling i bånn for å rette opp skaden på tabellsituasjonen.

Det er nettopp dette som gjør håndballen så sykt spennende. Det bølger og ting kan snu bare du blunker, action til aller siste slutt!!!

Til de av dere som møtte opp idag og varma hjertet til en ellers iskald nestleder (hehe): Tusen takk. Gutta setter umåtelig pris på dere!!! Håper dere blir flere neste gang, da skal vi servere motstanderns hode på et fat!

Fortsett å synge. Jeg får frysninger langt inn i det svarthåra huet og helt ut i støvlettene! Moro og sitte med dere og nyte engasjementet! Det hjelper veldig for gutta på banen, som desverre hadde en dårlig dag på jobben. Tid for vendetta!!!
      Jeg er vel uenig i at det var et arbeidsuhell - jeg synes det var rein og skjær uflaks. Og jeg tror også gutta ville spilt hakket vassere med flere på tribunen

Håper det kommer flere av oss klansfolk neste gang, og at vi får med noen tunge forsangere som ikke er så sjenerte når det kommer til å dra i gang en trall eller to... Jeg kommer i hvert fall garantert 13. november, med mindre jeg har fått meg en gravstein i mellomtida!
      Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Originally posted by Skrible View Post
        Jeg er vel uenig i at det var et arbeidsuhell - jeg synes det var rein og skjær uflaks. Og jeg tror også gutta ville spilt hakket vassere med flere på tribunen

Håper det kommer flere av oss klansfolk neste gang, og at vi får med noen tunge forsangere som ikke er så sjenerte når det kommer til å dra i gang en trall eller to... Jeg kommer i hvert fall garantert 13. november, med mindre jeg har fått meg en gravstein i mellomtida!
        Jeg kommer i løpet av november/desember en gang. Det må bare passe med jobb. Leeenge siden håndballkamp!

Comment

Yes! Skal purre på gutta om det med en eneste gang! For å gi dere noen navn:

Han høye lysluggen som spiller back i midten og scorer mye mål heter Preben.

Han mørkhåra bakspillern med faen i blikket som gir alt og fikk rødt kort tilslutt heter Tom Christian.

Lyshåra keeper som skriker og jager for å få gutta opp heter Andreas.

Litjkar'n på back med svart hår og hundre i innsats heter Erlend.

Så veit dere litt i hvertfall...hehehe.. Men skal purre på fjes på nett!!

Comment

Originally posted by Skrible View Post

Gutta er for gode til at dette kun kan skyldes på stang ut.. Men en blanding av de to, helt sikkert! Hadde Klansbrølet vært kraftigere hadde de nok blitt løfta adskillige hakk, det er jeg snydens enig i!

Tunge forsangere høres urovekkende fantastisk ut!!

Comment

Originally posted by superbohem View Post
              Synd det ble tap i dag. Men jeg har et ørlite spørsmål: Hadde det vært mulig å få inn bilde av hver enkelt spiller og kanskje litt info om de på hjemmesiden?

Kjekt å vite hvem som er hvem
              Det jobbes vel med et helt nytt vif.no som vil by på mer info., men de sliter med å få ut fingern tror jeg.

Comment

Originally posted by Grohl View Post
                men de sliter med å få ut fingern tror jeg.
                Det er jo ikke noe nytt da
                Felt E

Comment

Working...
                X