Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Semifinale - No Bli Det Hælvett!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Semifinale - No Bli Det Hælvett!

Ja, som dere har sett har det vært enormt mye frem og tilbake. Men nå er altså tidspunkt for kampen satt. Det har blitt gjort så vanskelig som overhodet mulig, men Runar har selvfølgelig retten på sin side i og med hjemmekamp... Så da ble det:

Onsdag 12 nov kl 1930 i Sandefjord...
    Sånn er livet. Vi er askeladd, vi er lillebror, vi skal ned...

Men legger vi oss?? Skal Klanen legge seg??? TVILER!

Nå avhenger faktisk mye av dere, gutter og jenter!!! KOM PÅ KAMP OG LAG ET HELVETE I HVALFANGERNES BY!!
    Blø for oss, så skal vi garantert blø for dere, drakt og religionen vi tror på!!

Nå trenger vi dere! Hvor religiøse er dere??????????

Vi gjør stort sett hva det skal være for å få dere på kamp, bare kom med krav!! Dere er oppskriften vi følger! Gjør oss stolte og vis håndballnorge at dere har kommet for å bli og at dere støtter drakta i tykt og tynt, spark og hands!

Innstendig håpefull hilsen fra
    Nestleder'n Elisabeth

Jeg har i hvert fall store planer om å komme ned til Sandefjord - anytime, any where... Men håper virkelig de fagre løftene om buss (m/ pils) blir holdt! (Hint-hint, ærede tour de Klanen!)
    Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

Greit, da drar vi!!

Skal vel klare å få seg fri en onsdagskveld!

Hvordan blir det mottatt av arrangører dersom man hamrer med seter i en hall?hehe neeeeida
      IKAROS

Comment

Originally posted by superman View Post
        Greit, da drar vi!!

Skal vel klare å få seg fri en onsdagskveld!

Hvordan blir det mottatt av arrangører dersom man hamrer med seter i en hall?hehe neeeeida
        Det fine med håndball er at det enda ikke har utvikla seg en ordentlig kultur rundt idretten - bortsett fra norsk kubjelle og klapper-mentalitet. Derfor kan jo de av oss som nå føler oss litt pioneraktige lage en egen håndballsupportermentalitet!

(Bør kanskje hoppe over bluss - i hvert fall på hjemmebane. Men taperne i Runar burde få en oppstrammer for å legge kampen på et direkte publikumsfiendtlig tidspunkt...)
        Er det ikke skremmende hvor lett fakta kan ødelegge argumenter?

Comment

For å gjenta meg selv: Jeg elsker dere! DETTA ER SPIRIT!!!!!!!!!!!!!!!

For ordens skyld. Runar skjelver nok i buksene når dere kommer og vakter er nok på plass.... Så; så veldig mange pils og håndball funker ikke godt denne gangen!!! Men dere kan sprette så mange dere vil på vei hjem!! Kan noen gi meg beskjed om hvor mange som kommer så skal jeg ordne med "lesk" til hjemturen for de som vil ha..

Comment

Og en ting til!!!!!!!!!!!

Hver og en av dere, vær så snill, snakk med alle klansmedlemmer dere kjenner og få folket med, vi trenger mange av dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellevill hilsen fra nestleder'n som er så gira at hu hopper fra bein til bein!!!!!!

Comment

er i gang

jeg har nå promotert kampen i en av de største VIFgruppene på nettby der det er ca 2500 medlemmer....
              snusk1

Comment

Originally posted by snusk1 View Post
                jeg har nå promotert kampen i en av de største VIFgruppene på nettby der det er ca 2500 medlemmer....
                DEEEEIIIIIIIIIIIIIIIILIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII IIG!!!!!!!!!!!!!!!! Du er nå favoritten!

Comment

Uansett seier eller tap så krever vi at gutta skal vise rompa etter kampen hvis vi roper "rompa til gutta, vi vil se rompa til gutta"
                  Felt E

Comment

Deal?????

Originally posted by superbohem View Post
                    Uansett seier eller tap så krever vi at gutta skal vise rompa etter kampen hvis vi roper "rompa til gutta, vi vil se rompa til gutta"
                    Okey, dealen er:

Dere MÅ komme! MANGE av dere! Da skal jeg love at gutta skal vise stumpen! GARANTERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Men da må dere oppfylle deres del av dealen, nemlig antall syngende på tribunen og hvor høyt dere synger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!

The deal master

Elisabeth

Comment

Originally posted by superbohem View Post
                      Lett

Comment

Kommer noen fra FLAGGBORGEN???

Vi må må må ha flagga på plass, finnes ikke noe deiligere enn å se de vaie i takt med sangen!!!!

Comment

Originally posted by elisabethhands View Post
                          Vi må må må ha flagga på plass, finnes ikke noe deiligere enn å se de vaie i takt med sangen!!!!
                          Det vil bli satt opp buss. Hvilken og hvordan og hvor mye finner vi ut av i løpet av dagen.
                          Vil bli annonsert her og på klanen.no

Kjellsen

Comment

Working...
                          X