Results 1 to 11 of 11
    Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Default 37. Ivan Näsberg

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/Aldersbestemt_gutter/Aldersbestemt-gutter/G18/2014/Disse-moter-Skottland/

Norge gikk videre som gruppevinnere i EM-kvalikken og Näsberg får ekstra ros for innsatsen av landslagssjef Eirik Horneland:
    "- Stopperne våre har vært bunnsolide hele turneringen. I tillegg synes jeg Ivan Näsberg har vært veldig bra. Han har spilt samtlige minutter denne uken."

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/Aldersbestemt_gutter/Aldersbestemt-gutter/G18/2014/Disse-moter-Skottland/

Norge gikk videre som gruppevinnere i EM-kvalikken og Näsberg får ekstra ros for innsatsen av landslagssjef Eirik Horneland:
    "- Stopperne våre har vært bunnsolide hele turneringen. I tillegg synes jeg Ivan Näsberg har vært veldig bra. Han har spilt samtlige minutter denne uken."
    Synes det er rart om han ikke snart får noen minutter tippeligafotball igjen. Men han er kanskje en av de unggutta som Reka mener ikke leverer godt nok. Lukter utleie til 1.divisjon neste sesong av dette.
    Vi er Vål'enga!!

Når man ser hvordan midtforsvaret vårt har opptrådt i år, må det jo være ekstremt skuffende for Ivan å få så få sjanser. Lurer også på om det var noe i ryktene angående å selge han til Sogndal eller RBK. Håper ikke det.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Når man ser hvordan midtforsvaret vårt har opptrådt i år, må det jo være ekstremt skuffende for Ivan å få så få sjanser. Lurer også på om det var noe i ryktene angående å selge han til Sogndal eller RBK. Håper ikke det.
    Mener jeg leste et eller annet sted (Sotahjørnet?) at det var enighet mellom VIF og enten Sogndal eller RBK, men at Ivan ikke ville bytte klubb, og heller prøve å kjempe seg inn på laget her. Får håpe det fortsatt er målet hans. Det er viktig å beholde talentene våre.

Ivan ble tatt ut i u21 landslagstroppen i dag.

Moro for Ivan, og oss. Ser han fortsatt for meg som stopper i fremtiden, og det er det han spiller på U-21.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Ser han fortsatt for meg som stopper i fremtiden, og det er det han spiller på U-21.
    Ingen andre venstrebacker i troppen, så vidt jeg kan se.

Quote Originally Posted by Shtian View Post
    Ingen andre venstrebacker i troppen, så vidt jeg kan se.
    Tja, det er ikke så lett å si, da Smerud gjerne bruker spillere i alle slags mulige posisjoner. Har sett de siste U21 kampene, og mener at både Hanche Olsen, og Ulrik Yttergård Jensen har spilt back. Ryerson har vel spilt der tidligere også. Samt at Birk Riisa har spilt på back. Det er de jeg kommer på i farten, men er aldri lett å si hvordan Smerud setter opp laget.Alle i bakre ledd er aktuelle på plassene i forsvar, i tillegg til at de kan bli puttet på midtbanen og spiss også. Blir spennende å se hvor han putter Ivan, hvis han får sjansen. Regner med at han får sjansen i treningskampen de skal spille først i hvert fall.

Näsberg imponerte meg i første oppgjør som midtstopper. Håper diskusjonen om han er back eller midtstopper nå endelig kan ta en slutt..

En god back-up og kanskje også et førstevalg utover i sesongen. Kudos!

PS: Ble drittlei av at et visst navn var synlig på forsiden, så flyttet heller opp en fremadstormende unggutt!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Näsberg imponerte meg i første oppgjør som midtstopper. Håper diskusjonen om han er back eller midtstopper nå endelig kan ta en slutt..

En god back-up og kanskje også et førstevalg utover i sesongen. Kudos!

PS: Ble drittlei av at et visst navn var synlig på forsiden, så flyttet heller opp en fremadstormende unggutt!
    Veldig enig! Syns han har vært solid hele oppkjøringa, og også mot KBK på mandag. Tror ikke Carvalho har klippekort bare fordi han er henta inn som førstelagsspiller. Forventer at Näsberg starter igjen på Søndag etter såpass gode prestasjoner.

Tusen takk for at du fikk bort han fyren jeg ikke husker navnet på i farta fra forsiden!