Page 24 of 48 FirstFirst ... 41419202122232425262728293444 ... LastLast
Results 921 to 960 of 1898

Damelaget åpner ballet på den nye stadion lørdag 9. September mot Kolbotn.
    Herrelaget spiller som de fleste vet sin første kamp på ny stadion 10. September mot Sarpsborg.

https://www.facebook.com/events/248319635643674/

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Driftsleder

Tastoman

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Damelaget åpner ballet på den nye stadion lørdag 9. September mot Kolbotn.
    Herrelaget spiller som de fleste vet sin første kamp på ny stadion 10. September mot Sarpsborg.

https://www.facebook.com/events/248319635643674/
    Det der er ikke avgjort ennå. Her er det noen som har vært litt tidlig ute, tror jeg.

Ikaros Tastopat

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    Det der er ikke avgjort ennå. Her er det noen som har vært litt tidlig ute, tror jeg.
    Joda, har vært avgjort en stund det der.

Driftsleder

Tastoman

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Joda, har vært avgjort en stund det der.
    Da burde klubben gå ut og offentliggjøre det i stedet for at det kommer fra en tilfeldig facebook-side...

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Ser det drøyer med bilder så jeg kan fortelle det i stedet: Kongeblått over det hele, mens på kantene på hver tribune vil det være mosaikk med røde seter. Dette skal gå flytende inn i resten.
    Gikk man bort fra at mosaikken skulle flyte inn på slutten? Ser ut som det kun blir mosaikkstriper på kantene.

https://www.facebook.com/vkip.no/pho...type=3&theater

Tastoman

Quote Originally Posted by Lego View Post
    Gikk man bort fra at mosaikken skulle flyte inn på slutten? Ser ut som det kun blir mosaikkstriper på kantene.

Jepp. Det ville tatt for lang tid og VKIP er livredde for at tidsramma ryker (vi ligger ajour med skjemaet). Derfor ble det sånn nå.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Huff, sånne kompromisser e'kke bra. Kanskje ikke den største krisa, men noe som hørtes litt mer spennende ut blir nå ganske ordinært, eller kanskje til om med litt snålt? Håper ikke tas for mange snarveier i innspurten...

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Huff, sånne kompromisser e'kke bra. Kanskje ikke den største krisa, men noe som hørtes litt mer spennende ut blir nå ganske ordinært, eller kanskje til om med litt snålt? Håper ikke tas for mange snarveier i innspurten...
    Dette kan man rette på når som helst ved å stokke om på de røde setene som er tilgjengelig Kjør på nå!

Quote Originally Posted by Disig View Post
    Dette kan man rette på når som helst ved å stokke om på de røde setene som er tilgjengelig Kjør på nå!
    Ja, det må gå an. Denne løsningen ser ikke veldig bra ut.

Ja, det må gå an. Denne løsningen ser ikke veldig bra ut.
    Stiller gjerne på setefiksingsdugnad!

Jepp. Det ville tatt for lang tid og VKIP er livredde for at tidsramma ryker (vi ligger ajour med skjemaet). Derfor ble det sånn nå.
    Tips til VKIP: Dere kan antagelig spare myyye tid på å unngå at de gutta som monterer setene slipper å gå frem og tilbake med en pose seter under armene. Så tidligere i uken at de må helt ut av tribunen til kioskene for å hente pose med ca fem seter. Bra for skrittelleren til de gutta, men virker helt sinnsykt lite effektivt. Hvorfor er ikke boksene med seter plassert ut på tribunen av en kran/lift?

Personlig synes jeg ikke at det ser så halvgalt ut, men blir nok stiligere hvis det "flyter inn" fra kantene ja. Dette er uansett noe som fikses lett senere regner jeg med.

Tenk at setene begynner å komme på plass på vårt nye hjem. Husker godt diskusjonene da Vippetangen og Oslo S var "alternativer". Husker også den første gravemaskinen, og nå er det UNDER 4 MÅNEDER IGJEN. Som tiden går.
    Ett lag i Oslo.

Tastoman

Tips til VKIP: Dere kan antagelig spare myyye tid på å unngå at de gutta som monterer setene slipper å gå frem og tilbake med en pose seter under armene. Så tidligere i uken at de må helt ut av tribunen til kioskene for å hente pose med ca fem seter. Bra for skrittelleren til de gutta, men virker helt sinnsykt lite effektivt. Hvorfor er ikke boksene med seter plassert ut på tribunen av en kran/lift?
    Det er HENT som bygger stadion, og med tanke på hvor kjapt dem har fått opp herligheten til nå, så regner jeg med dem har kontroll på dette

Når legges kunstgresset?

Det er HENT som bygger stadion, og med tanke på hvor kjapt dem har fått opp herligheten til nå, så regner jeg med dem har kontroll på dette
    Ja, de har vært superflinke! Det så bare veldig merkelig ut når de to mannfolka som monterte seter forrige uke måtte gå helt ned fra de øverste radene på tribunen og ut til kioskene på utsiden for å hente en ny pose for hvert femte sete de monterte. Så litt "Lemings" ut, for de av dere som husker det spillet ) Men det ser ut som om det går radig unna med setemontering uansett!

FrankO, det hadde vært utrolig spennende å få se hva som skjer inne i hovedtribunen, feks noen skisser eller glimt av arbeidet med VIP områdene, Premiumpuben, garderobene osv. Vet at dere har tallerkenen full fra før, men hvis du støter på Stig Ove så kan du kanskje gi han en post-it lapp eller noe )

Huff, det der ser ut som den absolutt verste løsningen man kunne få. Hva i all verden var poenget med å arrangere en idékonkurranse når man ikke følger det opp? Eneste positive er vel at det ser ut som det sitter folk på deler av tribunene hvor det antagelig ikke alltid blir fullt.

Jeg skjønner FrankOs svar lenger opp hvor han sier de fokuserer på å rekke tidsfristen. Helt enig i at det må være fokus. Men når sesongen er ferdig og vi har spilt de seks første kampene der, så bør man skru løs en del seter der og fullføre mosaikkbiten så det blir ordentlig og får en bedre flyt/naturlig overgang til helblått, og da ser bedre ut når 2018-sesongen starter. For det ser virkelig ikke bra ut med et så skarpt skille som det er nå, slik kan vi ikke ha det.

Da må man kjøpe inn mange flere røde seter. Det blir for dyrt. Det fineste hadde vært "vif" i rlde seter mellom inngangene. I mine øyne altså. At det flyter over i mosaikk er noe jeg ikke synes er pent. Da er dagens løsning bedre.

Som nevnt tidligere i tråden, tekst på tribunen ble ikke seende spesielt pent ut, fordi inngangene ødela alt. De var i veien for alt mulig. Jeg lagde hele setekartet for stadion i Excel og kunne fargelegge hvert enkelt sete slik jeg ville, og jeg testet mye forskjellig tekst osv. Uansett hva jeg prøvde, enten det var litt avansert eller veldig enkelt (som VIF, slik du nevner) så ble det ikke visuelt bra. Da er det mye bedre å ha mosaikk, slik som nå. Men jeg personlig ønsker at de får en flytende overgang, da jeg synes et så skarpt skille ser veldig rart ut.

Juventus her veldig fin mosaikk med flytende overgang på sin nye stadion. LINK

Synes det ser ut som om seksjonene mellom inngangene er like store. Så rart det ikke gikk med VIF i røde bokstaver der. Altså en bokstav pr seksjon.Hadde holdt lenge det. Men har du prøvd så stoler jeg på det. Vi får se når alle tribunene er ferdige. Blir nok sikkert ganske fint allikevel 🖒

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by Gurkemeie View Post
    Huff, det der ser ut som den absolutt verste løsningen man kunne få. Hva i all verden var poenget med å arrangere en idékonkurranse når man ikke følger det opp? Eneste positive er vel at det ser ut som det sitter folk på deler av tribunene hvor det antagelig ikke alltid blir fullt.
    Synes ikke dette blir så gærnt. Sikkert viktig å se det fra flere forskjellige perspektiver før vi konkluderer.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Synes det blir ganske så stygt sånn som det gjøres nå. Heller ensfargede blå seter over hele fjøla enn det de har gått for nå. Ser veldig halvveis ut, og jeg synes det er synd man ikke prioriterer å gjøre detaljene ordentlig den ene gangen i livet vi får oppleve å bygge egen stadion.

Åpne hjører, langt fra nederste seterad ned til banen, i utgangspunktet ikke planlagt vegger på supportertribunen, tribuneutgang midt bak mål midt i supporterfeltet (hva er greia med det?), stort åpent gap ut mellom taket og øverste del av tribunen, og nå skal man spare noen timer på å ikke gjennomføre den opprinnelige planen for setemosaikk.

Og det å legge det frem som om setene avgjør om vi greier å bli ferdig i henhold til tidsfristen eller ikke blir for tynt. Hvor lang tid kan det ta å gjøre jobben ordentlig? Ser ut til å være maks noen hundre røde seter som måtte blitt plassert ut med omhu.

Jeg kjøper selvfølgelig forklaringen for åpne hjørner, og tror ikke avstanden fra nederste seterad ned til banen kommer til å være noe stort problem. Men resten av de nevnte løsningene der er i mine øyne helt umulig å forstå. Spesielt tribuneutgangen midt bak mål er helt håpløs.

Nå ble dette et forferdelig negativt innlegg, så jeg får nesten avslutte med å si at jeg gleder meg sinnsykt til å komme på plass på Valle! Dårlige løsninger eller ikke, så blir det vår egen stadion. Det kler kanskje klubben at ting ikke er helt feilfritt.

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Spesielt tribuneutgangen midt bak mål er helt håpløs.
    Denne har irritert meg også, helt siden jeg så bildene på et av stadionmøtene. Folk klagde jo på det møtet med en gang man så de bildene. Den er så totalt malplassert! Hva vi skal med tre utganger der skjønner jeg ikke. Hadde holdt med to. Er det av rømningsårsaker så hadde det vært bedre om de to på sidene var litt bredere. Hadde satt pris på om denne arkitekten hadde hatt et snev av tribuneforståelse. Hadde det skadet med et kjapt møte før man begynte å tegne, hvor man kunne fått med seg alt av ønsker fra supporterne for den tribunen, og så sett hva som kunne la seg gjøre og hva som ikke var gjennomførbart? Da hadde man hvertfall prøvd.

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Synes det blir ganske så stygt sånn som det gjøres nå. Heller ensfargede blå seter over hele fjøla enn det de har gått for nå. Ser veldig halvveis ut, og jeg synes det er synd man ikke prioriterer å gjøre detaljene ordentlig den ene gangen i livet vi får oppleve å bygge egen stadion.

Åpne hjører, langt fra nederste seterad ned til banen, i utgangspunktet ikke planlagt vegger på supportertribunen, tribuneutgang midt bak mål midt i supporterfeltet (hva er greia med det?), stort åpent gap ut mellom taket og øverste del av tribunen, og nå skal man spare noen timer på å ikke gjennomføre den opprinnelige planen for setemosaikk.

Og det å legge det frem som om setene avgjør om vi greier å bli ferdig i henhold til tidsfristen eller ikke blir for tynt. Hvor lang tid kan det ta å gjøre jobben ordentlig? Ser ut til å være maks noen hundre røde seter som måtte blitt plassert ut med omhu.

Jeg kjøper selvfølgelig forklaringen for åpne hjørner, og tror ikke avstanden fra nederste seterad ned til banen kommer til å være noe stort problem. Men resten av de nevnte løsningene der er i mine øyne helt umulig å forstå. Spesielt tribuneutgangen midt bak mål er helt håpløs.

Nå ble dette et forferdelig negativt innlegg, så jeg får nesten avslutte med å si at jeg gleder meg sinnsykt til å komme på plass på Valle! Dårlige løsninger eller ikke, så blir det vår egen stadion. Det kler kanskje klubben at ting ikke er helt feilfritt.
    Enig. Alt virker så halvveis, litt halvferdig. Og det greiene med setene virker ikke pent i det hele tatt. Får følelsen av at det er en uten estetisk sans som har pønsket ut dette. Kan også være kult med en stadio som ser litt ribbet ut utvendig, men her virker det som at hastverk kombinert med økonomi har gjort at de har måttet kutte i alle ledd. Får håpe de har gjort det skikkelig i konstruksjonen da, slik at taket ikke faller over oss.

Gleder meg jeg også, men har gledet meg mer før.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Enig. Alt virker så halvveis, litt halvferdig. Og det greiene med setene virker ikke pent i det hele tatt. Får følelsen av at det er en uten estetisk sans som har pønsket ut dette. Kan også være kult med en stadio som ser litt ribbet ut utvendig, men her virker det som at hastverk kombinert med økonomi har gjort at de har måttet kutte i alle ledd. Får håpe de har gjort det skikkelig i konstruksjonen da, slik at taket ikke faller over oss.

Ed1913, Cyrus og Wanderer; når er sist dere var der oppe for å se stadion?

Tja, to uker nå kanskje. Vært der ganske regelmessig det siste året for å se utviklingen. Var også inne på tribunen under omvisningen 22. desember i fjor. Hvordan det?

Quote Originally Posted by Cyrus View Post
    Tja, to uker nå kanskje. Vært der ganske regelmessig det siste året for å se utviklingen. Var også inne på tribunen under omvisningen 22. desember i fjor. Hvordan det?
    Bare lurte, ettersom du sier at alt virker så halvveis. Jeg er enig i at arkitekten som ble valgt ikke har en merittliste som gjør at han skulle blitt valgt, for han har hatt fingrene borti flere elendige stadioner i Norge. Det er jo også ganske åpenbart at vi har måtte skjære til beinet hele veien i dette prosjektet. Det er på ingen måte et opplevelseskompleks i Disneyworldklassen vi bygger, og milevis unna Etihad, Emirates, New White Hart Lane osv. Dette blir en betongkonstruksjon der kiosker etc på tre av fire tribuner er utendørs. Prosjektet preges av nøkternhet, ingen tvil om det. VIP fasiliteter i klasserom sier alt. Spent på hvordan puben i skolebygget blir. Å drive pub i et klasserom er kanskje ikke den perfekte arena for å skape en herlig atmosfære før kamp. Klanens pub på festplassen blir sikkert bra.
    Det virker som om det er lagt mye ressurser i festplassen bak supportersvingen. Artig nok det altså, men dersom det går på bekostning av opplevelsen på selve stadionen, så er jeg spent på om vi greier å skape en opplevelse som gjør at vanlige folk kommer tilbake igjen og igjen.

Allikevel sitter jeg ikke igjen med inntrykket av at alt virker halvveis, og at greiene kommer til å ramle sammen under første kamp. Det som er bygget virker solid og jeg har ikke observert slurv eller snarveier underveis.

Utvendig kan man på sikt pynte på fasaden gjennom relativt billige varianter av "cladding" som festes utenpå råbygget. Alt fra Allianz Arena varianten til Tele2 Arena, eller Viking Stadion/Skagerak Arena som har noe enklere plater og gitterløsninger for å skjule betongen. Det kommer antagelig aldri til å skje på Valle, men kanskje et strøk maling kan gjøre underverker?

Alt i alt, ja, det er mye som kunne vært gjort bedre, men vi har i det minste selvbærende tak og safe standing )

Munndiarétiker Moa91's Avatar

Talking

Quote Originally Posted by wanderer View Post

Det var da voldsomt da. Opp med hode dette kommer til å bli kanonbra. Jeg tror at man ikke skal trekke noen konklusjoner før første kamp. Helt ærlig så synes jeg setene ser ganske bra ut. La oss heller stikke til Sarpsborg å synge oss hes for Vålerenga enn å bekymre oss over om at konstruksjonen er skikkelige, dette har de stålkontroll på.

Var oppom stadion forrige dagen. Synes det ser veldig bra ut jeg.
    Setene skal vi fylle uansett og inngang bak mål skal vi klare å leve med. Som nevnt over kan småting (få opp glass på noen måte i glippe oppunder tak/tribune og noen seil utvendig) gjøres på sikt. Men synes ikke dey ser stygt ut utvendig nå heller. Tror sluttresultatet blir veldig bra. Spesielt plassen utenfor. Ett hjørne er tett. Så kommer det storskjerm i to hjørner. Og tribunene er jo også bygd litt ned slik at det blir veldig intimt og fint. Kort avstand mellom alle 4 tribunene. La merke til på brann stadion så et det 20-25 meter fra korttkorttribunen til hovedtribunen. Sånn blir det ikke her.

Bare lurte, ettersom du sier at alt virker så halvveis.
    Å? Hvor skriver jeg det?

Jeg har påpekt den ubrukelige inngangen midt på tribunen som ødelegger noe av tribunens potensial og det skarpe skillet mellom kongeblå seter og mosaikken. Det er to ting.

Eller enig i mye av det du skriver. Vi får ingen internasjonal toppstadion i miniformat slik som de du nevner, men det gjør ikke meg noen ting. Jeg er fornøyd med Norges bratteste tribuner og railseats. Jeg synes stadion vår blir kjempeflott, selv om det er detaljer jeg skulle ønske var annerledes. Og det med mosaikken kan hvertfall endressenere. Verre med denne ubrukelige inngangen...

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Synes ikke dette blir så gærnt. Sikkert viktig å se det fra flere forskjellige perspektiver før vi konkluderer.
    Godt mulig det ok ut når man ser hele stadion samme mønster, men jeg har mine tvil. Ser ut som noe billig 17. mai pynt fra europris nå dessverre.

Syns det ser helt fantastisk ut jeg, men det er jo mulig å gjøre noe med det ved en senere anledning hvis noen klør for det...

Tidstjuvradd Loke's Avatar

Quote Originally Posted by Trym View Post
    Syns det ser helt fantastisk ut jeg, men det er jo mulig å gjøre noe med det ved en senere anledning hvis noen klør for det...
    Må si meg enig, har ikke noe spes å utsette på utformingen eller setene. Skal bli godt å endelig få egen stadio, kan ikke komme meg fort nok bort fra Ullevål.

Tastoman

Quote Originally Posted by Cyrus View Post
    Jeg har påpekt den ubrukelige inngangen midt på tribunen som ødelegger noe av tribunens potensial og det skarpe skillet mellom kongeblå seter og mosaikken. Det er to ting.
    Ingen som er med på prosjektet nå var med da den inngangen ble tegna inn, og ingen som er med nå er fornøyde med den. Nå må vi bare være kreative i måten vi ikke lar utgangen ødelegge for verken det visuelle eller det praktiske.

Når det gjelder setefarger og mønster så er det noe som ble bestemt tidlig i desember (det var da setene måtte bestilles). Vi hadde da fått inn flere forslag på setefarger og mønster. Vi fikk inn noen gode forslag, noen OK og noen ikke fullt så gode. Noen av dem hadde ikke tatt hensyn til innganger og trapper i det hele tatt, og ble derfor valgt vekk da både mønster og tekst ville blitt brutt opp på en måte hvor de ikke ble fullstendige. Noen hadde med tekst, noen uten. Noen med både blått, rødt og hvitt, noen blå og rødt og noen kun blått.

Ett forslag var så bra og gjennomført at det gikk hele veien til en vurdering til nesten alle på Valle. Det var en ganske lik fordeling av hva folk foretrakk mellom det faktiske resultatet og det innsendte forslaget. Til slutt valgte vi å stole på arkitekten som mente at det innsendte forslaget ikke ville se så bra ut IRL som på tegninga. Derfor ble forslaget med mosaikk på kantene og blå seter valgt.

Inspirasjonen til mosaikk har vi henta fra flere klubber (etter tips fra flere supportere) som har løst dette på ulike måter. Det vi la merke til at det på kampdag rett og slett så ut som tribunen var full selv om den kanskje bare var halvfull på disse plassene. Vi vet av erfaring at mange trekker sammen og står to i dybden på våre kamper, så kantene er tomme selv om tribunen i sin helhet er utsolgt. Vi vurderte derfor først å ha mosaikk på tribunene i TV-sonen, men valgte å ha det på alle tribuneseksjoner så det skulle se likt ut overalt. En annen grunn var at vi ønsket en anelse rødt på stadion, men at hovedvekta skulle være kongeblå. Så setene ble bestilt med den fordelinga av blå og røde seter basert på tegningene.

Arkitekten kom så senere med et forslag hvor mosaikken fløyt litt utover tribunen. Det så bra ut, men da var fortsatt ikke salkartet tegnet ferdig så det var ikke mulig å spikre dette forslaget. Salkartet ble først ferdig for et par uker sida, og da var forarbeidet med setene allerede i gang. For å sikre oss at ikke en endring av mønster skulle gå ut over tidsramma på byggeprosessen, ble det bestemt at setene skulle opp basert på det originale forslaget. Nå hadde denne forandringa neppe gjort at skolen ikke kunne stå klar til avtalt frist, men bedre føre var. Mitt inntrykk, uten at jeg kan garantere for det, er at dette kan endres på senere, men vi står fortsatt på at det valgte designet er det beste.

Man vil uansett aldri ende opp med noe alle elsker ved første blikk, men dette forslaget har gått gjennom mange - mange - personer fra stort sett alle miljøer. Fra de bitreste av de bitre til de mest positive av de positive. Og tilbakemeldingene har vært særdeles positive.

Det er ikke noe hastverksarbeid, men et resultat av en svært grundig prosess. Så kan man selvsagt være enig eller uenig om løsninga faller i smak eller ikke.

Over til noe annet:

Salkartet er som sagt spikra, og nå har det også blitt lagt inn i billettsystemene til Ticketmaster. Vi jobber nå med en plan på overføring av dagens sesongkorthavere til den nye stadion. Det gjør vi seksjonsvis og alle som har sesongkort nå vil få en tidsperiode man kan forholde seg til for å flytte over. Først ut er dem med sesongkort på Bendit som er den enkleste tribunen å flytte da man går fra unummererte plasser på Ullevaal til unummererte ståplasser på Valle. Det er lagt opp til at man kan bruke dagens sesongkort på Valle så alle blir automatisk flytta over uten at man behøver å løfte en finger.

Så vil man som sagt ta seksjon for seksjon (Premium, Hovedtribune, Patriot og Familie) da disse vil ha nummererte og faste plasser. Datoene for når dette skjer er ikke spikra ennå, men alle vil få beskjed i god tid før flyttinga finner sted. Vi må ha noen flere befaringer på Valle før vi kan se hvordan vi kan løse de småproblemene vi har sett har kommet på Ullevaal.

Det som i alle fall er helt sikkert er at vi går en sinnssykt spennende tid i møte!

En mulig løsning for å pynte på fasaden inspirert av feks dette, kunne sett ut som feks dette (beklager amatørmessig skisse)

Tastoman

En mulig løsning for å pynte på fasaden inspirert av feks dette, kunne sett ut som feks dette (beklager amatørmessig skisse)
    Når sideveggene på én tribune koster over en million lurer jeg på hvor mye det evt vil koste. MEN, vi har jo et ønske om å dekorere utsiden på en eller annen måte, og det finnes billigere løsninger som gjør det mulig. Alt fra litt maling til bannere feks.

Når sideveggene på én tribune koster over en million lurer jeg på hvor mye det evt vil koste. MEN, vi har jo et ønske om å dekorere utsiden på en eller annen måte, og det finnes billigere løsninger som gjør det mulig. Alt fra litt maling til bannere feks.
    Jeg synes personlig stadion er helt nydelig eksteriørt slik den er nå. Ser ut som en god gammaldags engelsk stadion, ikke et kjøpesenter. Noe av betongen kunne gjerne blitt malt hvitt som på flere av skissebildene, men det er bagateller.

Jeg synes personlig stadion er helt nydelig eksteriørt slik den er nå. Ser ut som en god gammaldags engelsk stadion, ikke et kjøpesenter. Noe av betongen kunne gjerne blitt malt hvitt som på flere av skissebildene, men det er bagateller.
    Enig, synes stadion på Valle ser uendelig mye bedre ut enn alle de mer polerte arenaene rundt omkring som i Molde og Kristiansand. Liker betongen jeg, rå og ærlig. San Siro i Milano og mange andre kule stadioner er jo også bare betong uten cladding. Håper man tenker seg godt om før man begynner å male eller pynte opp på andre måter. Stadion har sine svakheter, men alt i alt synes jeg den ser knallbra ut.

Fremdeles litt irritert over at man ikke kunne satt opp setene som etter planen dog. Skjønner ikke helt at man skal spare så sykt mye tid på å sette de i et enklere mønster. Føles som slapp planlegging som går utover et av de mest iøyenfallende estetiske elementene på en stadion.

Ingen som er med på prosjektet nå var med da den inngangen ble tegna inn, og ingen som er med nå er fornøyde med den. Nå må vi bare være kreative i måten vi ikke lar utgangen ødelegge for verken det visuelle eller det praktiske.
    Så total fuckings hjerneblødning fra en idiot som ikke er med lenger, skal styre hvordan vår tribune blir... Hvis ingen likte den hvorfor ble den da laget? Hvorfor lagde de ikke da bare trinn over hele i stedet? Ved en senere anledning bør de komme tilbake og be om unnskyldning, fjerne taket og ordne tribunen. Tenk, et lite møte med supporterne angående denne tribunen, før arkitekten tegnet den, kunne løst mye.

Fremdeles litt irritert over at man ikke kunne satt opp setene som etter planen dog. Skjønner ikke helt at man skal spare så sykt mye tid på å sette de i et enklere mønster. Føles som slapp planlegging som går utover et av de mest iøyenfallende estetiske elementene på en stadion.
    Det er alltid detaljene man legger merke til, og når de ikke gjøres ordentlig, uansett om det gjelder setene på en tribune, interiøret i en bil, designet på et kjøkken osv. så blir det lagt merke til på en negativ måte. Klarer heller ikke å skjønne at de skal spare så mye tid på en dårlig løsning som nå. Hvis de hadde et oppsett å følge, så ville de visst at de skulle hatt rødt sete på de og de nummerne, på de og de radene. Det tar ikke lenger tid enn å montere blå på alle. Dette er dårlig unnskyldning fra HENT sin side. Forventer at de fikser dette etter sesongen. Hvis ikke så bør de havne på lista til Panzer hele gjengen.