Results 1 to 9 of 9

Question Fikk akkurat en SMS fra 2380 angående medlemskap i Klanen.

Fikk følgende SMS:

Hei.
    Vi savner deg som medlem i Klanen!
    Medlemskap ut året koster kun 100 kr, og du betaler ved å svare OK på denne meldingen.
    Bli med da vel!

Er denne SMS'en reel? Finner ingen informasjon på klanen.no eller i forumene. Mener også bestemt at jeg betalte medlemskapet mitt når jeg kjøpte sesongkortet mitt.
    Enga for alltid.

Ja, den er reell. Meldinga ble sendt ut til alle som har vært medlem tidligere, men som ikke er medlem lengre nå.

Takk for svar :-)

Kanskje noen burde legge ut litt info på klanen.no, slik at andre kan se at dette er reelt :-)
    Enga for alltid.

Jeg fikk ikke noen melding

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Ja, den er reell. Meldinga ble sendt ut til alle som har vært medlem tidligere, men som ikke er medlem lengre nå.
    Jeg har også fått denne og godkjente den. Det jeg ikke likte var at dette medførte at abonnementet mitt ble belastet for summen, i stedet for at jeg fikk faktura som før. Jeg har bedrifts-abbo og dermed må jeg styre med å få dette trukket på lønn som privat forbruk.
    Som et vennlig tips ber jeg om at det informeres neste gang om at en akspet på en sånn melding også inkluderer direkte trekk mot abonnementet.

I år så tar vi alt!

/ArneB
    ArneB -

Ta det opp med Klanen.

SMS og Vipps er eneste alternativ. Da får jeg vente til neste gang jeg er i nærheten av Sjappa, og den er åpen. Så får jeg betale den der.

Ikaros

Quote Originally Posted by bengt View Post
    SMS og Vipps er eneste alternativ. Da får jeg vente til neste gang jeg er i nærheten av Sjappa, og den er åpen. Så får jeg betale den der.
    Eller bare bruke fem minutter på å ordne deg en Vipps-bruker.

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Eller bare bruke fem minutter på å ordne deg en Vipps-bruker.
    Eller logge deg inn på medlemsweb så ligger fakturaopplysningene der
    Enga på topp!