Page 30 of 30 FirstFirst ... 1020252627282930
Results 1,161 to 1,172 of 1172

Thread: Sesongen 2017

Facebookverifisert
    Tastopat

Anbefaler siste episode av Josimar-podcasten hvor Ronny Deila er på besøk og snakker om trenerrollen sammen med Frode Da Costa Lia og Tor Kristian Karlsen. Alltid gøy å høre Ronny snakke, selv om jeg selvsagt hadde ønsket mer VIF-fokus.

Jeg koste meg med at Lyn lå nede med brukket rygg i et par år, men nå kan de gjerne komme tilbake så vi får ett skikkelig Oslo derby. Det er ikke akkurat mange av de. Tviler egentlig sterkt på at Lyn kommer seg tilbake sånn som ting ser ut nå. Da må det inn med en rik onkel.

God episode!
    Noen som vet om vi har forhørt oss om TK Karlsen? Hadde vært en DRØM å få han inn på ledersiden i klubben. Han har mange like tanker som Deila og Espeseth. Jeg tror de gutta kunne sammarbeidet veldig bra.
    På sitt felt er det ingen i landet som kan måle seg med han, både når det gjelder speiding ,og i en sportsjef-rolle.
    Tipper selv han venter på et tilbud fra utlandet, men la oss si vi satser skikkelig og gir han et tilbud med en lønn på et par millioner i året. Tror selv HAN ville vurdert det tilbudet.

Angående episoden så sier Deila noe som kom veldig overraskende på meg. Alltid slått meg som en person som har døra åpen til kontoret sitt. MEN så sier han at han ikke en gang har eller vil bruke et eget kontor!!
    Har allerede stor respekt for Ronny, men akkurat det sier mye om en person. Kommer til å bli en av tidenes beste norske fotballtrenere

God episode!
    Noen som vet om vi har forhørt oss om TK Karlsen? Hadde vært en DRØM å få han inn på ledersiden i klubben. Han har mange like tanker som Deila og Espeseth. Jeg tror de gutta kunne sammarbeidet veldig bra.
    På sitt felt er det ingen i landet som kan måle seg med han, både når det gjelder speiding ,og i en sportsjef-rolle.
    Tipper selv han venter på et tilbud fra utlandet, men la oss si vi satser skikkelig og gir han et tilbud med en lønn på et par millioner i året. Tror selv HAN ville vurdert det tilbudet.

Angående episoden så sier Deila noe som kom veldig overraskende på meg. Alltid slått meg som en person som har døra åpen til kontoret sitt. MEN så sier han at han ikke en gang har eller vil bruke et eget kontor!!
    Har allerede stor respekt for Ronny, men akkurat det sier mye om en person. Kommer til å bli en av tidenes beste norske fotballtrenere

Vet det er tidlig å spørre nå, men jeg gjør det likevel:
    Når legges billettene til Åråsen ut? Vil det være mulig å kjøpe bortebilletter på nett? Grunnen til at jeg lurer er at jeg drar på ferie neste fredag og ikke kommer hjem før matchdag 19. august (nøye planlagt).

Facebookverifisert
    Avhengig
    LameDuck's Avatar

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Vet det er tidlig å spørre nå, men jeg gjør det likevel:
    Når legges billettene til Åråsen ut? Vil det være mulig å kjøpe bortebilletter på nett? Grunnen til at jeg lurer er at jeg drar på ferie neste fredag og ikke kommer hjem før matchdag 19. august (nøye planlagt).
    Burde vel ikke svare, siden jeg ikke vet svaret, men bør du kanskje alliere deg med en kompis som får sesongkort/klanskort og stikker innom Sjappa for deg og kjøper en billett?

Men de nevnte kortene og henvisning til denne tråder bør det gå fint å få kjøpe en ekstra?

GodferieDuck!
    Vålerenga - Oslos stolthet

Tidligere Celtic-spiller åpner opp om Deila
    Kris Commons tilbragte seks sesonger i Celtic, og hadde i en periode Ronny Deila som manager. Det likte han dårlig. Til Daily Record sier han at å spille under Deila var en av de tøffeste utfordringene han hadde i karrieren.

- Jeg kom aldri overens med Ronny. Jeg trodde jeg var på høyden av min karriere, men fikk ikke spille så mye jeg ønsket, sier han.

Commons sier at det var mange ting ved Deilas filosofi han beundret - men at det ble for mye på en gang. Skotten beskriver Deilas diettprogram som "utmattende".

- Vi var ikke så godt trent som vi kanskje burde vært. Dietten hans var det verste. Det var utmattende mentalt, både på og utenfor banen.

Greit nok at han klager på dietten, men nå tror jeg ikke dietten til skotter er spesielt bra i utgangspunktet! mye øl og burger vel hehe

Hele artikkelen finnes her: http://www.dailyrecord.co.uk/sport/f...eltic-10856451

At han innrømmer at de ikke var godt nok trent, gjør at jeg liker at han klagde på "dietten". Ellers håper jeg Celtic sender Rosenborg ut.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Deila engasjerte vel en ernæringsfysiolog umiddelbart og startet en diett hos oss også. Til og med Rekdal benyttet seg av dietten og gikk ned flere kilo. Ser tydelig at spillerene er bedre trent fysisk og har fått mer muskler.

Vålerenga bøtelegges for steinkasting. Håper vedkommende er identifisert og kan betale boten selv.

Facebookverifisert
    Tastopat
    MadsAndre's Avatar

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    At han innrømmer at de ikke var godt nok trent, gjør at jeg liker at han klagde på "dietten". Ellers håper jeg Celtic sender Rosenborg ut.
    At han syter over dietten er jo bare utrolig.Han er en profesjonell utøver.Burde ikke være noe problem...skulle man tru.
    Men!Celtic har sett ut som et nytt lang under Rogers.Tror de kommer til å ydmyke bartelaget i Skottland. RBK har vært elendige og med flaks har fått kommet seg videre..men her kommer Celtic til å være flere nivåer høyere enn RBK.

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Vålerenga bøtelegges for steinkasting. Håper vedkommende er identifisert og kan betale boten selv.
    Håper virkelig tullingen er identifisert ja.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.