Results 1 to 4 of 4

Default Resultat sportsquiz 7/12

Årets nest siste runde endte sånn:

1 SURYA BONALI, BITTER, ROCCO 50
    2 BR BERNTSEN 49
    3 DE TALENTLØSE 46

4 SØLVKRÅKENE 45
    5 BARRY BARRY 43
    6 BISLETT BABES, SØSK, FEIL SVAR 42
    7 GRORUD FISK OG VILT 40
    8 BARLAGET 38

Den neste og den siste sportsquizen i 2016 vil bli avholdt på Bohemen onsdag 21 desember.
    Det er ingen sportsquiz onsdag 14/12 pga Premier league overkill!

KG.

Munndiarétiker

Tabellen etter åttende runde:

1 Rocco Juniors 75
    2 Brødrene Berntsen 73
    3 Bitter TD 66
    4 Barry Barry 55
    5 SØSK 49
    6 Sølvkråkene 47
    7 Surya Bonali 45
    8 Bislett Babes og De Talentløse 42
    9 Feil Svar Riktig Bar 40
    10 Jo Bergsvands Vitner 22
    --------------------------------------------------------------
    11 Verste Vestkant 20
    12 Barlaget 17
    13 Sweet Chillis 10
    14 Barmbys Berme 6
    15 Grorud Fisk & Vilt 4
    16 Kortet ligger i baren 3
    17 Voldsløkka Warriors 2
    18 Stabukk 1

Hei Kjell. Etter en noen trøblete år med elendige resultater grunnet intern uro, økonomisk kaos, stort skadeforfall, familieforøkelse og feilslåtte prioriteringer har Jo Bergsvands vitner på lik linje med Aston Villa sett seg nødt til å gå ut på overgangsmarkedet og da spesielt det frie overgangsmarkedet. Vi som har Vålerenga som favorittlag vet alle at det er mye rart på markedet selv om det ved første øyekast kan se veldig bra ut. Mye kvantitet, men med begrenset ferdigheter med andre ord. Anyway, jeg har etter å ha lett med lupe etter noen spesielle spissferdigheter klart å finne frem til to helt ny medlemmer av JBV. Dette er to rause karer som har ventet lenge på å bli en del av det myteomspunnede JBV i hjørnet. 2017 vil bli et år hvor Jo Bergsvands vitner vil våkne til liv og gi alle andre quizlag i lokalet grå hår og mye irritasjon ;-) Jeg skal også være i mye større grad deltager igjen på laget og vi vil med dette ha en bra stamme i laget som kan løfte oss opp til toppen hvor vi hører hjemme. I hvert fall har vi vært der en gang tidligere. Nuvel, for å få en forsmak på JBV sitt comeback i 2017 vil jeg, Siw og Kristian (nykommer) samt mulig et par til representere JBV i vårt vanlige hjørne onsdag 21.12.2016 fra kl. 1700. Vi må bare få i oss litt julemat og en ørliten akevitt før quiz. Vær oppmerksom, JBV skal synge julen inn igjen! Med vennlig hilsen Glenn (Tønsberg og Villa nisse).

Kun timer igjen nå før Sportskvissen skal avgjøres.
    Idag får jeg som vanlig når det gjelder siste serierunde med meg selveste Thorbjørn Berntsen som "medskyldig".
    Han tar seg av andre omgang.
    Velkommen!

KG.