Results 1 to 24 of 24

Default Vålerenga - Zenit St. Petersburg 27-01-2017 18:30

Her er kveldens Vålerenga lag

Marcus Sandberg - Christian Borchgrevink, Jonatan Tollås Nation, Markus Nakkim, Ivan Näsberg - Christian Grindheim, Magnus Lekven - Ghayas Zahid - Magnus Grødem, Mohammed Abdellaoue, Simen Juklerød.

Kampen går på Eurosport Norge!

Vi møter et sterkt lag. Herlig med Lekven fra start!

Kred til Discovery.

Deilig å si det igjen. Kom igjen Enga!!
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Hva skjer med blå shorts og blå sokker?

1-0 til Zenit, Zahid har bommet på straffe hos Vålerenga

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Synes vi ser bra ut!

OK førsteomgang av oss.

Ang. Eurosports produksjon så langt

+ Digger at de satser på dette og lager sending fra LaManga - og faktisk også med mer enn ett kamera og repriser. Kurant bildekvalitet. Det går selvfølgelig også an å gjøre mer ut av det, men forventer virkelig ikke mer i januar.

- To ting som bekymrer:
    * Kun direktestream 1: Er veldig irriterende at det ikke går an å bevege seg i live-streamen, men kun se direkte.
    * Kun direktestream 2: Så langt ser det ut til at Eurosport/Dplay konsekvent ikke legger ut opptak av kamper. Håper de har planer om endring på det. Det er etter min mening bortimot pointless å tilby en sending som går kun live. I en tid med all verdens gratis streamingmuligheter må man tilby noe mer. Å kunne se kamper i opptak (fra så nært kamptidspunkt som mulig), og å spole i sendinga for å kunne studere situasjoner bør være et minimum. Håper noen kan fortelle at dette ordner seg fram mot seriestart.

Facebookverifisert
    Tastopat

Ok + første omgang imo. Näsberg og Grødem imponerer, Lekven og Grindheim er også bra på midten. Spesielt overrasket over hvor bra Grindheim ser ut, egentlig. Lover godt!

Har ikke vi en tredjedrakt i farger som er noe helt annet enn i klubblogoen nettopp for å slippe å spille i bastarddrakter som vi gjør nå med blå drakt, blå sjort og blå strømper? Det er jo tredjedraktens funksjon. Eller gadd de bare ikke å ta de med?

Borettslagshurpe

Synes dette ser veldig lovende ut, høyt ballpress og spill i lengderetningen. ungt og frekt lag mangler kun den siste touchen.

Noen som vet om Lindkvist og Lundstrøm hangler? Fikk med meg at Fredheim var småskadet, men hørte ikke noe om de andre.

Lundstrøm inn på kant nå.

Lundstrøm kom inn akkurat nå

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Noen som vet om Lindkvist og Lundstrøm hangler? Fikk med meg at Fredheim var småskadet, men hørte ikke noe om de andre.
    Lundstrøm kom inn nå ihvertfall.

Quote Originally Posted by Cyrus View Post
    Har ikke vi en tredjedrakt i farger som er noe helt annet enn i klubblogoen nettopp for å slippe å spille i bastarddrakter som vi gjør nå med blå drakt, blå sjort og blå strømper? Det er jo tredjedraktens funksjon. Eller gadd de bare ikke å ta de med?
    Kan være at Zenit kun har det draktsettet med....

Veldig fornøyd både med oss og eurosport. Å tape i januar gjør ingenting. Synes mange var bra i dag og veldig glad for å se moa i 90 min. Tror han blir veldig god med skikkelig oppkjøring. Fint også at lekven er tilbake og at rapportene melder om nesten skadefri tropp. Var litt redd for nasberg etter straffesituasjonen men virket som det gikk bra. Grødem var god og det samme var backen med vanskelig navn B.

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Veldig fornøyd både med oss og eurosport. Å tape i januar gjør ingenting. Synes mange var bra i dag og veldig glad for å se moa i 90 min. Tror han blir veldig god med skikkelig oppkjøring. Fint også at lekven er tilbake og at rapportene melder om nesten skadefri tropp. Var litt redd for nasberg etter straffesituasjonen men virket som det gikk bra. Grødem var god og det samme var backen med vanskelig navn B.
    Var Nakkim som ble overfalt. Huff!! Hjelmen ble slått rett av.

Det må være tidenes beste TV produksjon fra La-Manga. Prestasjonen fra gutta var solid, nakkim viser at han er klar for jobben. Grindheim er mye mer bevegelig og på tilbudssiden helt til han fikk den lårhøna. Virker som om det er en ny giv i hele laget og skuldrene er lave.. flere tør å skyte og vise seg fram. Gode takter. Gleder meg til fortsettelsen !
    ....

Tråkk på en KANARI

Dette var den beste kampen Grindheim har spilt på 2 år.
    Virker som om at han må bevise at han fortjener start plass istedenfor å være bankers. Fantastisk, en Grindheim på sitt beste trenger vi hver kamp som kommer!

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Var Nakkim som ble overfalt. Huff!! Hjelmen ble slått rett av.
    Det har du selvfølgelig rett i. Navn er vanskelig. enig at grindheim var god. Tror dette blir veldig bra jeg. Kan nesten virke som beinhard innsats både på kamp og trening har noe for seg.

Tidstjuvradd

Har ikke sett kampen ennå, blir å se opptak i morgen, men jeg blir så jævlig glad av å se intervjuet med Christian Borchgrevink på VIF.no. For en herlig oppegående, ydmyk, og ikke minst talentfull ung fyr. Håper å se mer til ham i året som kommer og da ikke bare på rekruttlaget. I intervjuet sies det at Deila skryter masse av gutten, så kanskje vi har fått en høyreback som i hvert fall defensivt kan utfordre Lundström, som vel har sin force på "feil side" av midtbanen for en forsvarer.
    Vi er Vål'enga!!

God kamp i dag mot et lag som på papiret skal være et par hakk over oss, det lover godt
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Quote Originally Posted by maestro View Post
    Har ikke sett kampen ennå, blir å se opptak i morgen, men jeg blir så jævlig glad av å se intervjuet med Christian Borchgrevink på VIF.no. For en herlig oppegående, ydmyk, og ikke minst talentfull ung fyr.
    Vi trenger mer av dette! er jo våre egne unge og talentfulle gutter vi vil se ta stegene og spille for A-laget tilslutt. vi kan ikke ha for mange på en gang, men jeg håper Deila bruker de unggutta vi har tilgjengelig og bygger dette over tid så vi har ett skikkelig storlag inne 2-3 år.

Quote Originally Posted by maestro View Post
    Har ikke sett kampen ennå, blir å se opptak i morgen, men jeg blir så jævlig glad av å se intervjuet med Christian Borchgrevink på VIF.no. For en herlig oppegående, ydmyk, og ikke minst talentfull ung fyr. Håper å se mer til ham i året som kommer og da ikke bare på rekruttlaget. I intervjuet sies det at Deila skryter masse av gutten, så kanskje vi har fått en høyreback som i hvert fall defensivt kan utfordre Lundström, som vel har sin force på "feil side" av midtbanen for en forsvarer.
    Jeg fikk også et veldig godt inntrykk av han!
    Han kan da ikke bare være 17 år gammel?

Virker både mer oppegående og moden enn meg selv, som er 5 år eldre

Ser hvert år at det gror godt i klubben, men nå har vi spesielt mange talenter som er på nippet til å ta det siste steget. Borchgrevink føyer seg inn i rekken med Grødem, Nakkim, Ivan, Dønnum, Castro, Sandrakumar, Klaesson, Udahl og flere andre. Veldig gøy

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Vi har fått et luksusproblem på høyrebacken på rekruttlaget nå. Jeg regna med at Sandrakumar skulle spille høyreback igår,men Borchgrevink har spilt godt nå i 2 kamper på rad.
    Tror vi spilte med 6 spillere fra egen stall og alle klarte seg bra. De eldre virka pigge og jeg ble også veldig positivt overraska over Grindheim, og Lekven viser hva han kan.