Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 161 to 196 of 196
    Ett lag i Oslo. Støtt SIAN!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Både Kjelsås og Finnsnes leder 1-0 mot slutten av første omgang... ikkje bra...

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Både Kjelsås og Finnsnes leder 1-0 mot slutten av første omgang... ikkje bra...
    Hvor ser du dette? I følge siste.no som pleier å være relativt up to date er begge kamper 0-0.

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Hvor ser du dette? I følge siste.no som pleier å være relativt up to date er begge kamper 0-0.
    Siste.no/live har blitt treigere og treigere med oppdateringer. Dessverre.

Jeg bruker hvertfall flashscore.com. Alltid raske oppdateringer der

Ikke bra at Kjelsås leder, men vi er bare et mål unna å sikre plassen da.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Jeg kjøpte 5 ukers abb. på BA.no for 5,- kr og så kampene live der.
    Slutt 1-0 tap for Kjelsås
    Men Finsnes og Brummundal spilte U 2-2, så vi beholder plassen. Jippi!!

Strålende og ikke minst viktig for klubben.

Tastopat

Klubben bør sende en blomst til Finnsnes-spilleren som utligna idet 90. min.
    Deilig å ha sikra spill i 2.div!

Utrolig viktig.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Odd 2 klarte seg også, så vi er ikke helt alene om å ha 2. lag i 2. div.

Avhengig

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Odd 2 klarte seg også, så vi er ikke helt alene om å ha 2. lag i 2. div.
    Det er ganske imponerende. De virket fortapt tidligere i høst.

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Kan vel fortsatt rykke ned om a-laget rykker ned?

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Øyh!

Sånne tanker har vi ikke, det er bare å glemme.
    Aldri i livet om vi rykker ned.

Tastopat

Nei. Reglene er ikke sånn lenger.
    Ifølge Hjesus endra for nesten 10 år siden

Tastoman

Nei, man har ett år på seg til å rykke opp igjen med 1. laget før tvunget nedrykk for 2. laget blir satt i effekt.

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Nei, man har ett år på seg til å rykke opp igjen med 1. laget før tvunget nedrykk for 2. laget blir satt i effekt.
    Er ikke reglene slik at man må være en divisjon over. Altså lov i både første og andre divisjon. Mener det var vært sånn lenge, men jeg er åpen for at jeg husker feil.

Tastopat

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Sikker?

Kampreglementet til NFF:
    "§ 2-7.Flere lag i samme aldersklasse
    (...)
    b) Andrelag til klubb i 0. og 1. divisjon menn kan ikke rykke høyere opp enn 2. divisjon."

Jeg leser dette som at OBOS-lag kan ha rekruttlaget sitt i 2.div

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Enig med deg, Loffen.

Vi rykker ikke ned.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

"Lørdag klokka 13.00 spilles sesongen siste kamp for Vålerenga 2 - og det mot den suverene serievinneren HamKam som med det skal spille i OBOS-ligaen neste sesong. HamKam har varslet om at dem kommer med rundt tusen tilskuere på Intility Arena for å ta farvel med 2. divisjon. At det nettopp er HamKam, med mange syngende supportere, som er motstander i siste serierunde, mener Holme passer perfekt for rekrutta.

– Det blir igjen en kjempefin øvingsarena for våre unggutter. Det blir en bra ramme med mye folk og mye lyd som flere av våre juniorspillere ikke har opplevd før. Så det å prestere i det klimaet der blir litt nytt for dem så får vi se hvordan vi takler det. Vi skal uansett avslutte sesongen på en ordentlig måte, sier Holme.

Gratis for sesongkortinnehavere
    Kampen mot HamKam spilles på Intility Arena lørdag klokka 13.00.

Billetter selges kun i døra:
    Sesongkortinnehavere: GRATIS
    Voksne: 100,-
    Barn under 16 år: GRATIS

Vi åpner Hovedtribunen for Vålerenga-supportere og nøytrale, og bortesupportertribunen for bortelagets følgere."

Mulig jeg tar meg en tur i morgen, men synd vi ikke får bruke den blå veggen på disse kampene.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Tastoman

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Mulig jeg tar meg en tur i morgen, men synd vi ikke får bruke den blå veggen på disse kampene.
    Det er i snitt 100-150 personer på disse kampene (inkl fribilletter), så å åpne opp en egen tribunedel virker litt overkill

Uansett, her er troppen til i morra: http://www.vif-fotball.no/nyheter/do...m-moter-hamkam

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

"På Hamar mobiliseres det kraftig før kampen, og rundt tusen hamarsinger er venta å innta Intility Arena til kampen som starter klokka 13.00. Både Ikaros og Klanen har varsla sin ankomst for å gi dem motstand på tribunen."

Kjølig i dag, men drit i det. En helg uten en tur til Intility er en fattig helg.

Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

Vises den noe sted?
    Han kom ble svett og dett var dett

Meningsløs

A-media har rettighetene. Du kan tegne et prøveabonnement på feks Østlandets Blad (5 uker for 5 spenn) og se kampen.

"F.eks. Østlandets Blad" er nok en litt vag beskrivelse, tror du må ha abonnement på eksakt Østlandets Blad. Jeg har en Amedia-tilgang via bekjent hos en annen avis men den hjalp ikke her. Jeg finner kun stream inne hos Østlandets Blad, ikke på noen generell Amedia-side hvor alle med Amedia-bruker kan se. Kjipt, for hadde ikke tid til å dra på stadion og se den selv.

Nordstrands blad (hvis det hjelper?)

https://www.noblad.no/

Det hjalp meg etterhvert til å skjønne at hvis jeg legger til "/postnord-ligaen" etter .no på den Amedia-avisen man har tilgang til, så får man sett kamp! Så da trekker jeg tilbake at man må ha abonnement på noen spesifike aviser. Er bare det at ikke alle Amedia-avisene pusher link på forsiden hvis VIF eller HamKam ikke er noe akkurat deres lesere er mest opptatt av. Da er det bortgjemt.

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Noen som vil kommentere kampen for oss som ikke har mulighet til å se kampen i det hele tatt?

Noen som vil kommentere kampen for oss som ikke har mulighet til å se kampen i det hele tatt?
    Jeg ser den ikke selv, men i følge https://www.fotball.no/fotballdata/k...652109#3018044 så står det 0-0 til pause. Vi har fått en man utvist på tampen av omgangen, så 2. omgang blir nok tøff.

Jeg rakk å se at en VIF- spiller fikk direkte rødt kort for noe dommeren må mene er en liten dytt i straffefeltet ifbm. en hodeduell forran mål. Jeg synes den er veldig billig, men har sett dommere dømme straffe på sånt før. Men at en sånn puslesituasjon (for det var det) skal føre til, i utgangspunktet, dobbelstraff, straffespark i mot og direkte rødt kort, det synes jeg er latterlig. Da skulle det vært 25 straffespark i hver eneste kamp i Championship f.eks. Klaesson ville heldigvis ikke ha noe av det, så han reddet straffesparket på lekkert vis.

0-1 til HamKam. Pasivitet og dårlig duellering av VIF2 på corner, så en HamKam-spiller får gå opp på kanten av 5-meterboksen og relativt uforstyrret heade mot lengste hjørne.

Og der ble det 0-2, også på en heading. Innlegg fra kant og HamKam-spilleren får gå opp helt uforstyrret på 5-meterstreken og heade. Nærmeste VIF2-spiller er vel 1 meter unna

0-3. Samme spiller som fikk heade uforstyrret på 0-2 fikk nå ballen i boksen på 14-15 meter, ingen fra VIF2 presser så han kan bare vende om og avslutte i lengste hjørne.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

HamKam utrolig lite effektive frem til 0-1 men så rant det inn. Klaesson klart BB frem til målene, og vår beste totalt sett. Drøyt 500 på tribunen. Og suuuuur vind.

Tastopat

Surt med 0-3 mot Skamma, men strengt tatt forventa. Det viktigste for våre gutter var å holde plassen og det blei sikra i forrige runde. Veldig bra. Forhåpentligvis sikrer vi plassen neste år noe kjappere. Noen som veit status på hvem som er sisteårs-juniorer?
    Vi har stilt med fryktelig ung trop i noen kamper.
    Stabæk 2 rykka opp fra 3.div så neste år er det 3 ES-lag med rekrutter i 2.div (oss, Stabæk og Odds)

Tidstjuvradd

Vi hadde omtrent et guttelag utpå der på slutten. En spiller mindre i en omgang mot serievinnerne. 0-3 tap absolutt innafor. Sjukt kaldt på stadion i dag, men veldig morsomt på sangfeltet. Men vi er nødt til å vinne Champions League et par ganger snart, så vi får tetta hjørnene og montert varmelamper i taket.
    Siste års juniorer; Lars Olden Larsen, Nicolay Grimstad, Bilal Njie (ikke i troppen i dag, skal nok til Stavanger med A-laget). Kommer i farta ikke på flere, men et er sikkert noen til.
    Vi er Vål'enga!!