Page 15 of 15 FirstFirst ... 5101112131415
Results 561 to 564 of 564
    Bablefant

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Lørdag? Er det ikke 30. den går?
    Bomma på uka da jeg sjekka kalenderen min! Den går 30. ja. Spørsmålet står likefullt, hvordan kjøpe billetter?

Har (med unntak av åpningskampen) aldri opplevd at det går an å få billetter til damekamper på noen annen måte enn å kjøpe de av Kåre på vei inn på tribuna. Så tipper alt billettsalg skjer på Valle.

Men vi har jo aldri spilt en ordinær damekamp på vår nye stadion, ei heller noen gang spilt semifinale på hjemmebane, og heller aldri noen gang før spilt mot LSK-damene og ikke være helt sikre på å tape. Så jeg har også noen spørsmål:

Vil det
    a) fortsatt være et sangfelt på 3 pers og 70-350 som kommer på kamp også på ny stadion? eller
    b) vil tilskuertallene få en oppsving på ny stadion med tydelig tilstedeværelse av Klanen+Isko++ og kanskje heller 150-800 supportere? eller
    c)
    i) ble alle forelsket i damelaget på åpningskampen eller
    ii) kan folk bare ikke få nok av å henge på vår nye stadion eller
    iii) drar en semifinale i kvinnecupen faktisk litt folk eller
    iv) vekker synet av de stygge gule og svarte draktene et engasjement som får folk opp av stolen
    v) kan ikke folk vente med å se LSK bli slått på vår nye hjemmebane
    vi) vil pubens tilstedeværelse bety at flere tar turen en etasje opp
    vii) ser vi at dette er vår eneste sjanse til å vinne noe med Vålerenga i år
    ... så folk går mann av huse og vi setter faktisk nok en ny tilskuerrekord i norsk damefotball denne lørdagen?
    I så fall kommer Kåre til å få det travelt

Et annet spørsmål er hvis det faktisk skulle dukke opp noen flere supportere enn normalt... hva gjør man da...? Fram til nå har det vært sånn koselig, familiær stemning på toppseriekamper - sånn at ulike supportergrupperinger står på samme tribune. Men jeg tipper LSK kommer til å sende et habilt sangfelt til denne kampen (det har de i hvert fall gjort i Vallhall tidligere). Og hvis også VIF-supporterne kommer mannssterke ... Burde det da for første gang i damefotballhistorien bli gjort noen grep for å skille supportergrupper? Den som lever og kommer til Valle får se...

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by jerusalem View Post

Et annet spørsmål er hvis det faktisk skulle dukke opp noen flere supportere enn normalt... hva gjør man da...? Fram til nå har det vært sånn koselig, familiær stemning på toppseriekamper - sånn at ulike supportergrupperinger står på samme tribune. Men jeg tipper LSK kommer til å sende et habilt sangfelt til denne kampen (det har de i hvert fall gjort i Vallhall tidligere). Og hvis også VIF-supporterne kommer mannssterke ... Burde det da for første gang i damefotballhistorien bli gjort noen grep for å skille supportergrupper? Den som lever og kommer til Valle får se...
    Ikke helt riktig. For noen år siden (3-4) var det kamp i Vallhall mellom disse to, og da skulle LSK-fansen sitte på langsiden der spillerboksene er i dag. Jeg og en annen ble satt opp som vakter. Og vi voktet og voktet på de 5 besteforeldrene, 3 veninnene og 2 nevø/nieser som var på tribuna. Drikke helt over i pappglass og full pakke. Jeg husker jeg holdt på å sovne
    Vi er Vål'enga!!

Hahaha! Vakkert! Ja, de er fortsatt ganske nazi på drikk-i-plastglass på toppseriekamp. Når du sier det tror jeg også at jeg kan erindre at LSK-fansen stå på motsatt side i Vallhall, men i vårkampen på Kjeller sto VIF og LSK-supporterne ved siden av hverandre.