Page 49 of 58 FirstFirst ... 91929394445464748495051525354 ... LastLast
Results 1,921 to 1,960 of 2293

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Og Bjørdal spilte hele kampen mot molde så det er vel neppe han...
    Det avhenger vel en del av om RBK kommer til Europa eller ikke. Hvis RBK ryker mot Ajax blir det færre kamper og de trenger kanskje ikke Bjørdal. På en annen side er Tore Reginiussen skadet nå, så de trenger han vel, med mindre de henter en ny stopper før vinduet stenger.

Quote Originally Posted by Jakobsen View Post
    Er vel bare 2 spillere som det kan være, Bjørdal eller Ibba.
    Håper det ikke er noen av dem.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Facebookverifisert
    Tastopat

Er vel bare 2 spillere som det kan være, Bjørdal eller Ibba.
    Føler meg ca. 100% sikker på at det ikke er Ibba. Bjørdal virker jo relativt realistisk, selv om jeg ikke jubler av glede av det ryktet.

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Føler meg ca. 100% sikker på at det ikke er Ibba. Bjørdal virker jo relativt realistisk, selv om jeg ikke jubler av glede av det ryktet.
    Jaager har vært såpass god for oss at det neppe ville vært mye til forsterkning heller. Sa ikke denne kilden at det ikke var en stopper forresten?

Vieux Yaya Sane som ble nevnt av noen andre her hadde virkelig vært noe. Ser på transfermarkt at han nettopp returnerte til Bursaspor i Tyrkia etter å ha blitt lånt ut til AJ Auxerre i Frankrike.

Bablefant Jakobsen's Avatar

Vil tro at det er Mathias Normann på lån det er snakk om når jeg tenker meg om. Varjo ikke snakk om en stopper. Blir varm i toppen hvis vi får inn enda en midtbane eller offensiv spiller.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Jaager har vært såpass god for oss at det neppe ville vært mye til forsterkning heller. Sa ikke denne kilden at det ikke var en stopper forresten?

Vieux Yaya Sane som ble nevnt av noen andre her hadde virkelig vært noe. Ser på transfermarkt at han nettopp returnerte til Bursaspor i Tyrkia etter å ha blitt lånt ut til AJ Auxerre i Frankrike.
    Sane hadde vært helt mega, men tror også at det er urealistisk. Kanksje vi kunne fått ham på lån ut sesongen, det ville ihvertfall løst problemene på kort sikt. Bursaspor er vel en ganske stor klubb i Tyrkia, og der har de vel ofte et helt annet lønnsnivå enn vi kan tilby ham. De beste klubbene henter jo ofte ok spillere fra de største ligaene i Europa.

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Sane hadde vært helt mega, men tror også at det er urealistisk. Kanksje vi kunne fått ham på lån ut sesongen, det ville ihvertfall løst problemene på kort sikt. Bursaspor er vel en ganske stor klubb i Tyrkia, og der har de vel ofte et helt annet lønnsnivå enn vi kan tilby ham. De beste klubbene henter jo ofte ok spillere fra de største ligaene i Europa.
    Det er snakk om helt andre summer blant de klubbene i Tyrkia kontra i Norge ja. Bursaspor skal være en av klubbene som er villig til å legge 14 millioner på bordet for Adegbenro for eksempel. Noen permanent avtale med en spiller som Sane blir vanskelig og er nok urealistisk, men hadde vi fått lånt han ut året med mulighet for forlengelse hadde det vært helt knall. Da hadde vi plutselig hatt den beste stopperen i ES.

Vil tro at det er Mathias Normann på lån det er snakk om når jeg tenker meg om. Varjo ikke snakk om en stopper. Blir varm i toppen hvis vi får inn enda en midtbane eller offensiv spiller.
    Det er jo ikke helt utenkelig at Deila jakter de samme navnene som han gjorde i vinter, Azemi var jo også en av de. Normann var en annen.

Hva med Eyulfsson? Samme kaos klubb som Azemi kom fra i Israel...

Quote Originally Posted by Kroken6 View Post
    Hva med Eyulfsson? Samme kaos klubb som Azemi kom fra i Israel...
    Hadde sagt ja takk til han ja.

Stefan Strandberg gikk tilbake til den russiske klubben Krasnodar i vår etter utlån til Hannover. I mai opererte han akillessen, men burde snart være spilleklar igjen nå. Han er 27 år og har ikke lykkes i utlandet som han håpet på. Timingen burde derfor være perfekt for han å komme tilbake til Norge for å bygge opp karrieren igjen, men RBK er sannsynligvis uaktuelt etter det som skjedde sist han var der. Han ville selvfølgelig trenge litt kamptrening, men jeg tror en retur til Vålerenga ville passet som hånd i hanske både for han og oss. Om ikke før, så i hvert fall en spiller å bygge laget rundt for 2018. Han har 1,5 år igjen av kontrakten med Krasnodar, men de vil sannsynligvis helst bli kvitt han.

Avhengig

Quote Originally Posted by Trad View Post
    Stefan Strandberg gikk tilbake til den russiske klubben Krasnodar i vår etter utlån til Hannover. I mai opererte han akillessen, men burde snart være spilleklar igjen nå. Han er 27 år og har ikke lykkes i utlandet som han håpet på. Timingen burde derfor være perfekt for han å komme tilbake til Norge for å bygge opp karrieren igjen, men RBK er sannsynligvis uaktuelt etter det som skjedde sist han var der. Han ville selvfølgelig trenge litt kamptrening, men jeg tror en retur til Vålerenga ville passet som hånd i hanske både for han og oss. Om ikke før, så i hvert fall en spiller å bygge laget rundt for 2018. Han har 1,5 år igjen av kontrakten med Krasnodar, men de vil sannsynligvis helst bli kvitt han.
    Sitter med et inntrykk av at egoet hans er for stort til å returnere til Norge, enda. Og kanskje spesielt for en klubb som ikke er i toppen. Hadde sikkert også vært enklere om dama hans spilte i Norge..
    - I år tar vi alt -

Bablefant Jakobsen's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Det er snakk om helt andre summer blant de klubbene i Tyrkia kontra i Norge ja. Bursaspor skal være en av klubbene som er villig til å legge 14 millioner på bordet for Adegbenro for eksempel. Noen permanent avtale med en spiller som Sane blir vanskelig og er nok urealistisk, men hadde vi fått lånt han ut året med mulighet for forlengelse hadde det vært helt knall. Da hadde vi plutselig hatt den beste stopperen i ES.
    Han er jo på utlån i Auxerre, dermed helt urealistisk.

Han er jo på utlån i Auxerre, dermed helt urealistisk.
    Sto på transfermarkt at han kom tilbake fra lån og returnerte til Bursaspor i juli i år.

EDIT: Jeg så feil, han ble lånt ut nå nylig til Auxerre 15 juli iår. Da er det bare å glemme ja.

Sitter og småkikker litt på Elverum mot Bodø/Glimt nå og Kristian Fardal Oppseth hos B/G scoret 2 mål før pause. Han er suveren toppscorer i OBOS-ligaen med 15 scoringer nå på 18,5 kamper foreløpig. Bare de siste tre kampene har han 6 mål. Mulig OBOS-ligaen er hans nivå og at han funker best der, men jeg har hvertfall lagt litt merke til han. 27 år gammel. Om han er bedre enn de vi har på topp er vanskelig å si, men han scorer hvertfall mål.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by Cyrus View Post
    Sitter og småkikker litt på Elverum mot Bodø/Glimt nå og Kristian Fardal Oppseth hos B/G scoret 2 mål før pause. Han er suveren toppscorer i OBOS-ligaen med 15 scoringer nå på 18,5 kamper foreløpig. Bare de siste tre kampene har han 6 mål. Mulig OBOS-ligaen er hans nivå og at han funker best der, men jeg har hvertfall lagt litt merke til han. 27 år gammel. Om han er bedre enn de vi har på topp er vanskelig å si, men han scorer hvertfall mål.
    Han har vel prøvd seg på øverste nivå før uten å markere seg noe særlig, hvis ikke jeg tar feil. Hvis vi skal hente en god OBOS-spiss kunne jeg tenkt meg at vi tok sjansen på Endre Kupen.

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by Cyrus View Post
    Han var vell på lån i Sogndal forrige sesong? Puttet vell ett par mål, tror ikke det er noe forsterkning akkurat.

Ser litt på tallene hans på Transfermarkt og han er nok bare en god OBOS-spiller.

Eliteserien: 29 kamper, 2 mål
    OBOS-ligaen: 44 kamper, 31 mål

Ikke sett så nøye på hva som er kamper fra start og hva som er korte innhopp da.

Nei, få noe info om en forsvarsspiller da. En presentasjon i pausen i morgen hadde vært moro!

Fy faen helt sjukt å.se hvordan rbk kan bruke penger i forhold til andre tippeligaklubber.
    De har snart sikra seg anders trondsen fra sarpsborg til den nette sum av 15 millioner.

Quote Originally Posted by vif fan View Post
    Fy faen helt sjukt å.se hvordan rbk kan bruke penger i forhold til andre tippeligaklubber.
    De har snart sikra seg anders trondsen fra sarpsborg til den nette sum av 15 millioner.
    Det er derfor det hadde vært katastrofe hvis de gikk til CL.
    Nå er det viktig at Ajax gjør jobben sin før vi gjør jobben vår, slik at vi ikke trenger å tenke mer på RBK i 2017.

Akkurat dette tror jeg er bra for oss.

Øker sjansen for Bjørdal hit og svekker S08. RBK blir nok ikke så styrket av å bytte ut en av førstevalgene i dag med Trondsen.

Kan jo også hende at RBK er i ferd med å selge en spiller.

Men det viser at norske klubber ikke er dummere enn at de selger til de som byr mest. Norske klubber gir ikke rabatt til andre norske klubber fordi de er norske. De må rett og slett betale det samme som utlandet er villig til å gi.

Hvorfor øker det sjansen for Bjørdal?

Trondsen trolig inn fordi Midtsjø skal til AZ.

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Hvorfor øker det sjansen for Bjørdal?

Trondsen trolig inn fordi Midtsjø skal til AZ.
    OK, det har jeg ikke fått med meg. Trondsen pluss fem millioner er ikke noe dårlig bytte for dem for Midtsjø heller.

Brann har hentet seg en ny back.
    Har Nouri noen gang spilt VB?

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Brann har hentet seg en ny back.
    Har Nouri noen gang spilt VB?
    Ja. Han klarer seg godt på venstreback. Har en venstrefot som er nesten like god som sin høyre.

Jeg personlig har et håp om at vi kjøper han. Ekte enga-gutt og bunnsolid defensivt og offensivt.

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Jeg personlig har et håp om at vi kjøper han.
    Er vel mer der at jeg håper vi kjøper noen. Hvem er ikke like farlig lenger, så lenge det er noen. Og et lite håp om at vi forlenger med Stengel, men det blir mindre og mindre for hver dag som går.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Hvis det er Teniste det er snakk om mener jeg å ha lest at han ikke går til Brann før etter sesongslutt. Så da beholder de nok Nouri ut sesongen der borte.

Håper han kommer til oss, spesielt hvis han har en så bra venstrefot. Så kan Borchgrevink / Sandrakumar / Juklerød få tid til å få ut sine potensial.

Tidstjuvradd

Sitter med en følelse av at det ikke er lenge før Stengel forsvinner til S08, nå som Trondsen gjør trønder av seg. IKKE et rykte, kun en magefølelse.
    Vi er Vål'enga!!

Da kjøper visst Rosenborg både Trondsen og Adegbenro. 30 millioner + det.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Da kjøper visst Rosenborg både Trondsen og Adegbenro. 30 millioner + det.
    Adegbenro også?

Adegbenro også?
    Sterke rykter om det ja.

Quote Originally Posted by maestro View Post
    Sitter med en følelse av at det ikke er lenge før Stengel forsvinner til S08, nå som Trondsen gjør trønder av seg. IKKE et rykte, kun en magefølelse.
    Observerer at S08-supporterne diskuterer det samme på sin facebook-side

Quote Originally Posted by maestro View Post
    Der trur jeg du har helt rett, det blir ikke RBK , men S08, og han forsvinner sannsynligvis ut allerede nå.
    Gimme hope johanna

Quote Originally Posted by Calven View Post
    Der trur jeg du har helt rett, det blir ikke RBK , men S08, og han forsvinner sannsynligvis ut allerede nå.
    Det ville bare vært tragisk....
    Grindheim er 34 år. Vil tro dette er hans siste sesong. Stengel er ment to be arvtager.

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Calven View Post
    Genial spillerlogistikk av S08 i så fall. Selger for 15 mill, kjøper så og si gratis uten å være nevneverdig svekket.

Om dette skulle stemme er jeg bekymret over vår egen logistikk. For hver dag som går øker sannsynligheten for at vi sitter igjen med knapper og glansbilder for både Herman og Ghayas, våre største salgsobjekter de siste årene ved siden av Berge.

Trondsen er mange hakk bedre en Stengel. I vinter ville alle selge han. Etter ett par scoringer så vil alle ha han. Med all respekt så har ikke Stengel slått til i vif.

Det ville bare vært tragisk....
    Grindheim er 34 år. Vil tro dette er hans siste sesong. Stengel er ment to be arvtager.
    I så fall et svært dårlig overgangsvindu for oss. En helt grei spiss og en keeper som kanskje er bittelitt bedre enn han vi hadde i bytte for Lindkvist og Stengel. Det siste har ikke skjedd enda og vi kan fortsatt kjøpe spillere, så eventuelle sorger er fortsatt på forskudd.

Men skulle Stengel til S08 bli en realitet og ingen svært solide forsterkninger dukke opp denne uka så er det dårlig jobb av Deila og Espeseth. Virker som dem har mye å lære på overgangsfronten. Mulig det er greit i Godset å miste spillere man ønsker å beholde til andre norske klubber, men det er ikke greit her.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Trondsen er mange hakk bedre en Stengel. I vinter ville alle selge han. Etter ett par scoringer så vil alle ha han. Med all respekt så har ikke Stengel slått til i vif.
    Han er 21 år...ikke glem at han er under et år eldre enn spillere som Nakkim og Näsberg som anses som læregutter. Stengel hadde spilt fast på veldig mange lag i Eliteserien allerede. Og han har spilt mye her.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    lokalhelt's Avatar

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    I så fall et svært dårlig overgangsvindu for oss. En helt grei spiss og en keeper som kanskje er bittelitt bedre enn han vi hadde i bytte for Lindkvist og Stengel. Det siste har ikke skjedd enda og vi kan fortsatt kjøpe spillere, så eventuelle sorger er fortsatt på forskudd.

Men skulle Stengel til S08 bli en realitet og ingen svært solide forsterkninger dukke opp denne uka så er det dårlig jobb av Deila og Espeseth. Virker som dem har mye å lære på overgangsfronten. Mulig det er greit i Godset å miste spillere man ønsker å beholde til andre norske klubber, men det er ikke greit her.
    Tror de fleste unner Stengel spilletid i S08.

Han har benket hos Vålerenga i 3-4 år med innbytte/start sporadisk. Mens han har vært i klubben har VIF hentet Lekven, Ibrahim OG Daniel Berntsen i hans rolle. De er pr idag 5 mann som kjemper om 2 plasser. Hvor Grindheim og Lekven har fus på plassene da de er faktisk de beste. Stengel er nummer 3-4 i rekken å få spille.

Dette vet jeg ikke, men antar at han har fått lovnader om NOE spilletid. Men det har vært mest VIF2 spill på han såvidt jeg kan se. For å utvikle seg trenger han førstelagsspill.

Hadde jeg vært Stengel hadde jeg aldri valgt Vålerenga.

Hvorfor skal han være i klubben vår, for å varme benken vår 2-3 år til?

Elendig spillerlogistikk med 5 såpass gode spillere på 2 plasser når vi mangler kritisk personer i andre roller.