Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 81 to 119 of 119

Thread: Showkamp 2017

Ikke noen smågutter Morinho har valgt heller får man si:

20 Sergio Romero
    36 Matteo Darmian, 3 Eric Bailly, 4 Phil Jones, 17 Daley Blind
    16 Michael Carrick (C), 6 Paul Pogba, 27 Marouane Fellaini, 8 Juan Mata
    22 Henrikh Mkhitaryan, 19 Marcus Rashford

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Vålerenga"s 11er

33 Adam Larsen Kwarasey
    5 Robert Lundström, 4 Jonatan Tollås Nation, 3 Enar Jääger, 21 Simen Juklerød
    8 Magnus Lekven, 39 Ernest Agyiri
    10 Ghayas Zahid
    7 Daniel Fredheim Holm, 40 Chidera Ejuke, 11 Bård Finne

Adam Larsen i mål fra start moro. Spennende med Ejuke på spiss også! er vel en tanke flere har vært inne på her på forumet også.
    Ingen Stengel. Hmm...

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Ingen Stengel. Hmm...
    Spilte etter hva jeg kan se 90 min. for rekruttlaget i går. Hadde vært idioti å starte med ham i dag.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Med det laget skal nok gutta få kjørt seg skikkelig! Håper united i det minste tar kampen halvseriøst sånn at vi får verdifull læring.

Blåser i resultatet, men håper vi kan by på noen lekre angrep innimellom.

Men det viktigste av alt er å unngå skader! Hadde vært tragisk om moa, Nation eller Fredheim blir skada i en ellers betydningsløs match.

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Men det viktigste av alt er å unngå skader! Hadde vært tragisk om moa, Nation eller Fredheim blir skada i en ellers betydningsløs match.
    Det er nok også derfor Grindheim ikke starter. Han har hanglet en god del denne sesongen.

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Spilte etter hva jeg kan se 90 min. for rekruttlaget i går. Hadde vært idioti å starte med ham i dag.
    Angående kampen i går så startet Fridjonsson som midtstopper av alle ting, selv med Nakkim på benk. Nakkim tok over i 2 omgang.

Eddit: Stengel spilte 90 min og scoret på straffe.

United sin 11er

20 Sergio Romero
    36 Matteo Darmian, 3 Eric Bailly, 4 Phil Jones, 17 Daley Blind
    16 Michael Carrick (C), 6 Paul Pogba, 27 Marouane Fellaini, 8 Juan Mata
    22 Henrikh Mkhitaryan, 19 Marcus Rashford

Her skal vi få kjørt oss ja, men United har mye tung løpetrening i beina og ute av sesong. Det kommer vel mye an på hvor mye de legger i dette. Blir sikkert mye bytter og reservepreget etterhvert også.

Moa og grindheim ikke i troppen. Ingen krise det, men håper ikke at de sliter med noe. Begge trente vel alternativt på forrige trening? Litt usikker på om planen er å bytte alle til pause eller ikke. I så fall tror jeg særlig forsvaret kan få kjørt seg skikkelig.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Benjamin Gleditch på benken vår. Evt. spilletid mot Man U må være et greit treningsopphold...

Avhengig

Noen som vet hvordan det ligger an med antall solgte?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

TV2-gutta meldte at det var solgt 25000 på et uspesifisert tidspunkt tidligere i dag. Hvis jeg skal dømme utfra TV-bildene vil jeg tippe at det er 26-27000 solgte nå. Er noen ledige plasser i de øvre seksjonene, spesielt i svingene og på VIPen.

For øvrig nitrist å se kamp fra Ullevaal uten syngende supportere. Bortsett fra litt spredt klapping er det stille som i graven.

Ja, det er mer liv på en landskamp enn nå. Synd hvis alle de som ser på kampen tror detber like stille på hver enga kamp...

Munndiarétiker

Slår meg at det er enormt stor fysisk forskjell på united spillerne og oss. Her må vi ha enormt mye å gå på.

Tastopat anderan's Avatar

Vi burde signert forlengelse med Tollås før kampen

Avhengig

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    TV2-gutta meldte at det var solgt 25000 på et uspesifisert tidspunkt tidligere i dag. Hvis jeg skal dømme utfra TV-bildene vil jeg tippe at det er 26-27000 solgte nå. Er noen ledige plasser i de øvre seksjonene, spesielt i svingene og på VIPen.
    Takk for svar!

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    For øvrig nitrist å se kamp fra Ullevaal uten syngende supportere. Bortsett fra litt spredt klapping er det stille som i graven.
    Sånn blir det når det er 99,99% plastikksuporters.

Synes forøvrig vi henger overraskende greit med. Mulig Manchester cruiser i førstegir foreløpig..? Han 6ern deres har en god skuddfot.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Bablefant

Ja, er det mye å huske her da?

Signer Tollås nå! Ikke engang noen stjerner vipper han av pinnen.
    Veldig artig å se at vi har spillere som faktisk kan stoppe spillere som ikke bare er i en annen liga, men på annen planet.
    Når Enga spillere blir felt spretter de opp, stjernene derimot...

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Enig i at vi har mye å hente på fysikk. Jeg tenkte på det samme.
    Fikk litt flashback til barndoms år da man skulle møte noen som var et år eller to eldre, og mye, mye større.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Skulle gjerne hatt hurtigheten til Rasmus ute på banen.

Spiller Fridjonsson midtstopper igjen nå, hva skjer med det?? Han spilte midtstopper i rekruttkampen også. Skal han omskoleres til midtstopper nå eller? Kanskje vi dropper å kjøpe midtstopper og omskolerer Fridjonsson til stopper. Skjønner nada nix av det. Han skal jo være en offensiv midtbanespiller.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Benjamin Gleditsch på benken vår. Evt. spilletid mot Man U må være et greit treningsopphold...
    Der kom'n innpå, gitt. Med tanke på at Grorud spiller seriekamp i dag er det litt spes. at han heller er med oss, med mindre både vi og Grorud tror det er en overgang på gang...

Bare hyggelig, JohnF!

At Benjamin Gleditsch får et innhopp betyr vel at vi sannsynligvis kommer til å signere ham? Selv om han var uheldig på 0-3-målet. Noen som vet om han kan spille stopper? Synes også at Dønnum ser pigg ut!

Stengel da? Han er manu supporter og har ikke fått kommet inn å spille enda. Jeg tolker ikke det veldig bra.

Stengel da? Han er Manu supporter som veldig gjerne ville spilt. Tolker ikke det veldig bra...

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Jeg har ment at sandberg er bra, og det er han. Men det virker som at han oftere og oftere gjør hårreisende feil. Nå er det nesten hver match...
    Tror vi skal være glad vi har hentet Adam.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Angående kampen i går så startet Fridjonsson som midtstopper av alle ting, selv med Nakkim på benk. Nakkim tok over i 2 omgang.

Eddit: Stengel spilte 90 min og scoret på straffe.
    Nakkim spilte 90 min i går. Hay satt på benken, kom inn for Fridjonsson til pause.

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Stengel da? Han er Manu supporter som veldig gjerne ville spilt. Tolker ikke det veldig bra...
    Stengel spilte 90 min i går for rekruttlaget.

At Sandberg har blitt så usikker om dagen er nok 90% psykisk. Nå er han inne i en dårlig periode, og blir sannsynligvis veldig bevisst på det hver gang han får ballen i beina. Glad vi har Adam ja, og håper Sandberg finner tilbake tryggheten!

25137 billetter solgt... Litt lavere enn jeg trodde, altså. Kommer vi til å få vite om det er nok til å utløse bonusen?

Hvorfor spiller ikke Stengel. På vei ut?.

Quote Originally Posted by Rumex domesticus View Post
    Nakkim spilte 90 min i går. Hay satt på benken, kom inn for Fridjonsson til pause.
    Sånn det var ja.

Selv om Stengel spilte 90 i går er det rart han ikke får 10 min på slutten.

Det at stengel ikke får et eneste minutt er et ganske sterkt tegn på hva som er i vente.....

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Selv om Stengel spilte 90 i går er det rart han ikke får 10 min på slutten.
    Ikke om du så gårsdagens kamp. Han har vært sjuk lenge, var utslitt etter 60, men måtte spille ut.

Synes Tollås, Ghyas, Lundstrøm og Fridjofsson gjorde det bra.
    Savnet Grindheim

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by vif fan View Post
    Det at stengel ikke får et eneste minutt er et ganske sterkt tegn på hva som er i vente.....
    Ikke nødvendigvis. Spilte 90 min i går etter lang tids sykdom og har sikkert godt av å hvile i dag. I tillegg hadde vi mange midtbanespillere på benken som har fått betydelig færre sjanser til å vise seg fram i løpet av sesongen enn det Stengel har. Naturlig at Agyiri, Fridjonsson, Horn Myhre, Dønnum, Berntsen og Abdi fikk muligheten i dag.

Tastopat anderan's Avatar

Quote Originally Posted by panzer View Post
    Synes Tollås, Ghyas, Lundstrøm og Fridjofsson gjorde det bra.
    Savnet Grindheim
    Hadde håpet Ghayas ville vise seg frem enda litt mer, mtp salg. Dønnum var også frisk

Tastopat Nico 8's Avatar

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Ikke nødvendigvis. Spilte 90 min i går etter lang tids sykdom og har sikkert godt av å hvile i dag. I tillegg hadde vi mange midtbanespillere på benken som har fått betydelig færre sjanser til å vise seg fram i løpet av sesongen enn det Stengel har. Naturlig at Agyiri, Fridjonsson, Horn Myhre, Dønnum, Berntsen og Abdi fikk muligheten i dag.
    Men hvis intensjonen ikke var å bruke han, hvorfor ta han med i troppen? Det å ha med 12 spillere på benken er jo egentlig ganske dårlig gjort mot 12. mann uansett hvem det hadde vært.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by Nico 8 View Post
    Men hvis intensjonen ikke var å bruke han, hvorfor ta han med i troppen? Det å ha med 12 spillere på benken er jo egentlig ganske dårlig gjort mot 12. mann uansett hvem det hadde vært.
    Sikkert greit å ha med en ekstra i tilfelle skader. Jeg tror ikke det er noen dramatikk i at Herman ikke var på banen i dag.

Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

Synest Dønnum virker fresk jeg!
    Han kom ble svett og dett var dett

Munndiarétiker larsf89's Avatar

Artig å lese at United supporterne var fornøyd med andre omgangen (redcafe). De skulle bare vist at vi stilte med Vålerenga2/Grorud i den omgangen