Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 161 to 164 of 164

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    OK, la oss ta en liten realitycheck, da:

2016 - 9164 tilskuere på en mandag mot Haugesund
    2015 - 12011 tilskuere på en lørdag mot Mjøndalen
    2014 - (bortekamp, mot Start)
    2013 - 9338 tilskuere på en torsdag mot Tromsø
    2012 - (utsatt til 24/6 pga dødsfall)
    2011 - (bortekamp, mot Fredrikstad)
    2010 - 18004 tilskuere på en søndag mot Aalesund
    2009 - 17206 tilskuere på en lørdag mot Fredrikstad
    2008 - (bortekamp, mot Brann)
    2007 - 13181 tilskuere på en onsdag mot Sandefjord
    2006 - (bortekamp, mot Start)
    2005 - 23054 tilskuere på en mandag mot Fredrikstad
    2004 - (bortekamp, mot Lillestrøm)
    2003 - 18241 tilskuere på en fredag mot Lillestrøm
    2002 - (bortekamp mot Lillestrøm)

Ja, det var kampene siden siste opprykk. Tydelig at kampdag og motstander betyr noe, men jeg håper borteseier i dag gir litt boost og får folk til Ullevaal. Likevel, blir jeg dessverre overraska om vi kommer over 10000 mot Kristiansund på en tirsdag...

Onsdagskampen mot Sandefjord i 2007 skiller seg litt ut med tanke på ukedag og motstander, men husk at vi da hadde tatt medalje de tre årene i forkant....
    Snitt på 15 000 var nesten overraskende høyt, men FFK, LSK og AAFK (var det når vi spilte i grønne drakter) trekker veldig opp som du påpeker. Tipper ca 7500 solgte billetter på tirsdag. Ingen hjelp å få fra Kristiansund dessverre...

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    lokalhelt's Avatar

Satt langside på Colorline stadion blant sunnmøringene. Må være ærlig og si at banens beste var Jonathan Tollås Nation. Bunnsolid, ingen feil. Fra der seg satt tror jeg ikke han tapte en duell

For en klippe, ble mumlet blant AAFK supporterne at han var på utgående kontrakt og at med dette nivået han holder blir han lett beste spiller i Ålesund

Han var forøvrig nærme mål med god nikk også. Han sammen med Stengel og Ibrahim er usynlige spillere som gjør fantastisk jevn og god innsats.

Svært godt med tre poeng. Også fortjent.

Quote Originally Posted by lokalhelt View Post
    Satt langside på Colorline stadion blant sunnmøringene. Må være ærlig og si at banens beste var Jonathan Tollås Nation. Bunnsolid, ingen feil. Fra der seg satt tror jeg ikke han tapte en duell
    Helt enig. Utrolig viktig at Tollås er tilbake i slag. Stengel, Ghyas, Lekven og Sandberg var også gode. Og ikke minst positivt at Moa var tilbake. Hadde fryktet at skaden hans ville være mer langvarig. Får håpe at Grindheim kommer seg raskt. For selv om Stengel var god trenger vi bredde på midbanen fremover.

Ellers synes jeg at laget ofte har virket litt rufsete når Keita har vært på banen. Vet ikke om det er tilfeldig eller om det er fordi han ikke helt følger strukturen. Utvilsomt en god spiller, men har kanskje ikke sine sterkeste sider i det kollektive. Er det bare jeg som tenker dette?

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Jeg håper Lundstrøm snart finner seg selv igjen. Han løper og løper og prøver alt han kan, men fremover vil det seg bare ikke.
    Innleggene som i fjor var farlige går nå rett i førsteforsvarer eller blir for slapt og upresist.
    Løpene han tar med ball innover i banen var i fjor en fryd å se på og skapte kaos i motstanders forsvar. Nå går han seg bare fast eller spiller på oss et balltap.
    Det er egentlig samme visa med resten av angrepet vårt.
    Vi mangler selvtillit!
    Får håpe at to kamper uten tap kan hjelpe litt og at vi spiller på oss med litt mer på tirsdag. Den kampen, som mot Sandefjord, MÅ OG SKAL vinnes!