Results 1 to 23 of 23
    Tastoman

Default Gamle helter bretter opp erma - 2017

Wæhler tilbake som forsvarspiller for .... Sogndal
    http://www.vg.no/sport/fotball/elite...yr/a/23995670/

Ønsker Wæhler alt godt - men hvorfor henta ikke VIF han når vi sleit??

Avhengig

Wæhler fra start for Sogndal i dag..synd han ikke spiller for oss. Wæhler - Tollås kunne blitt et veldig bra stopperpar.

Kjenner kommentaren hans om at det var mye tull i Vålerenga i fjor og at han motvillig la opp fordi det aldri kom et kontraktstilbud fortjener en oppklaring. Var det Reka eller Deila som ikke ville ha han i laget, og hvorfor ble han ikke henta tilbake før vinduet stengte?
    Må si jeg er stadig mer fornøyd med Tollås - Jääger, men Wæhler i tillegg hadde vært konge!
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Wæhler fra start for Sogndal i dag..synd han ikke spiller for oss. Wæhler - Tollås kunne blitt et veldig bra stopperpar.

Kjenner kommentaren hans om at det var mye tull i Vålerenga i fjor og at han motvillig la opp fordi det aldri kom et kontraktstilbud fortjener en oppklaring. Var det Reka eller Deila som ikke ville ha han i laget, og hvorfor ble han ikke henta tilbake før vinduet stengte?
    Må si jeg er stadig mer fornøyd med Tollås - Jääger, men Wæhler i tillegg hadde vært konge!
    Gikk rett inn og storspilte visstnok. Lurer på om han tilbød seg til VIF da vi sleit som mest i forsvar. Selv med seier sist så må jeg si at jeg savner Wæhler. Ikke en Wæhler, men Wæhler. Kunne fint gjort en bra jobb for oss i år også, for Nakkim og Näsberg er milevis unna elitekvalitet akkurat nå. Og hadde hatt godt å ha Wæhler som læremester i minst ett år til.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Wæhler setter rekord i dag med å være den eldste spilleren i eliteserien. Synd han ikke spiller for oss..

Quote Originally Posted by Trym View Post
    Wæhler setter rekord i dag med å være den eldste spilleren i eliteserien. Synd han ikke spiller for oss..
    Nei, bra han ikke spiller for oss.
    Ett lag i Oslo!

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Øh... Det må du forklare... Han holder bra nivå som jeg kan se. 1. år til hadde vært bra.

Tippedronning 2014 Bablefant

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Tror jeg er enig i det, usnsett om han er/var en favoritt hos meg. Skadene har begynt å melde seg, og jeg er ikke sikker på at han holder sesongen ut.

Quote Originally Posted by Farmor View Post
    Tror jeg er enig i det, usnsett om han er/var en favoritt hos meg. Skadene har begynt å melde seg, og jeg er ikke sikker på at han holder sesongen ut.
    Han spiller med en skinne på høyre kne og holder seg stort sett til korsryggen. Det har han i hvert fall gjort mye i Sogndal-Ålesund som spilles nå. Tror ikke det er mye igjen av Wæhler. Han er punch, men han mangler tempo og er dårlig med ball i beina. Ikke ett spesielt stort savn for min del i hvert fall.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Han spiller med en skinne på høyre kne og holder seg stort sett til korsryggen. Det har han i hvert fall gjort mye i Sogndal-Ålesund som spilles nå. Tror ikke det er mye igjen av Wæhler. Han er punch, men han mangler tempo og er dårlig med ball i beina. Ikke ett spesielt stort savn for min del i hvert fall.
    Tenker at han kunne vært backup ut sesongen til vi hadde landet en mer permanent stopper.

Quote Originally Posted by Trym View Post
    Tenker at han kunne vært backup ut sesongen til vi hadde landet en mer permanent stopper.
    Det kunne han ha vært ja, men vi har den største troppen i Eliteserien. Ikke helt sikker på om vi ville bruke enda en plass på en 41 åring. Da foretrekker jeg at Nakkim får spilletid.

Det kan godt være at Wæhler fikk tilbud om å bli med videre, men han ga jo beskjed om at han skulle legge opp. Vi har allerede Jaager som en midlertidig løsning, og husk at Wæhler gjorde comeback fordi Sogndal hadde stopperkrise og såpass mange skader at de nesten ikke kunne stille lag. Hadde ikke det skjedd hadde nok ikke Wæhler spilt i Eliteserien i dag.

Det kunne han ha vært ja, men vi har den største troppen i Eliteserien. Ikke helt sikker på om vi ville bruke enda en plass på en 41 åring. Da foretrekker jeg at Nakkim får spilletid.

Det kan godt være at Wæhler fikk tilbud om å bli med videre, men han ga jo beskjed om at han skulle legge opp. Vi har allerede Jaager som en midlertidig løsning, og husk at Wæhler gjorde comeback fordi Sogndal hadde stopperkrise og såpass mange skader at de nesten ikke kunne stille lag. Hadde ikke det skjedd hadde nok ikke Wæhler spilt i Eliteserien i dag.
    Nei, det er nok sant. Du har nok rett i det, men tror jeg hadde sluppet noen midtbanespillere i stedet...

Vi får gratulere Kjetil Wæhler med å bli tidenes eldste utespiller i eliteserien!

https://www.aftenposten.no/100Sport/...r-238163b.html

Tidstjuvradd eiks's Avatar

Stjernespilleren Qaka drar utenlands...

For én måned siden ble Kamer Qaka enig med Kristiansund om å terminere kontrakten.

Nå har 22-åringen signert for den rumenske eliteserieklubben CSM Politehnica Iași.
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Quote Originally Posted by eiks View Post
    Hvor lang tid tar det før kontrakten blir terminert denne gangen?

Tidstjuvradd eiks's Avatar

Si det.. Laget ligger i hvert fall nest sist etter 1. runde.. Tipper 2 mnd pga av manglende ambisjoner..
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by eiks View Post
    Han drar til en bedre, men en mer rotete økonomisk liga ihvertfall.
    Kanskje er det flere lag i Romania som prøver å spille ball, og ikke parkerer bussen og satser på langballer og dødballer.
    Får se hvor langt Qaka når om noen år, og om det er noe hold i selvtilliten hans.

Ardian Gashi drar tilbake til Ørn Horten for å avslutte karrieren.

Link

Nicolai Næss klar for Herenveen: http://www.tv2.no/sport/9329960/

Nicolai Næss klar for Herenveen: http://www.tv2.no/sport/9329960/
    Veldig kult at han får sjansen! Har ikke sett han spille siden han forlot Norge, men håper han tar nivået! og at han vil avslutte karrieren i Enga om fem-seks år :-)

Borettslagshurpe

Tidligere Vålerenga-spiller ny ECA-viseformann
    Aki Riihilahti ble denne uken valgt som en av fire viseformenn i Den europeiske klubbforeningen (ECA), fotballklubbenes interesseorganisasjon. Den 40-årige finnen spilte i sin aktive karriere to sesonger for Vålerenga før ferden gikk videre til proffspill i England, Tyskland og Sverige. I ECA representerer han Helsingfors-klubben HJK.

Han er første nordiske viseformann i ECA, og den første fra en liten og lavt rangert klubb.

– Mer enn dette vervet er jeg stolt av de konkrete forbedringer jeg har bidratt til, spesielt for mindre nasjoners klubber og for selve spillet, sier Riihilahti i en pressemelding etter valget. (NTB)

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Vår gamle helt Ghayas Zahid sitter på benken for APOEL på Santiago Bernabeu i kveld.

Ønsker deg alt godt, Ghayas, og vil aldri glemme øyeblikket da du iskaldt satte inn seiersmålet mot Brann på Ullevaal i fjor.

Lindkvist scoret AIK's andre mål mot Halmstad idag. Savner den innleggsfoten!