Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 40 of 114

Default Vålerenga - Kristiansund. Tirsdag 16. Mai, klokka 18.00.

Spillemessig bedring i det siste, og det resulterte i en fullt fortjent seier borte mot Aafk. Nå har vi virkelig sjansen til å klatre opp og være med i medaljejaget. Her er det bare å gå ut i 100, for denne skal vi ta.

Ikke feil at KBK har fått én dag mindre hvile.

Alle til Ullevaal, og kom igjen Enga!
    Ett lag i Oslo.

Det blir spennende å se om vi takler å være favoritter. Denne SKAL vi vinne. Sarpsborg og Rosenborg i de to kampene etter KBK..

Håper Stengel får sjansen fra start! Han var bra mot AaFK. Spørs jo selvsagt om Grindheim er 100% eller ikke.

Kan vi håpe på 10000 på kamp?

Tastoman

Quote Originally Posted by Herman7 View Post
    Kan vi håpe på 10000 på kamp?
    Hjelp oss gjerne: http://www.vif-fotball.no/nyheter/fa...olaget-bla-rod

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Dette er ett flott tiltak av klubben FrankO. Selv om det ikke utgjør en enorm forskjell så vil det nok få noen folk til å se plakaten å tenke "hmm, kanskje jeg skulle tatt turen på match" og vi trenger alt av publikum vi kan få

Det skorter kanskje litt på reklamebudsjettet siden det brukes papir plakater fremfor for eksempel reklame på skjermene ved t-banene og rundt i byen? Uansett ett flott tiltak, tommel opp!

Håper alle deler arrangementet på Facebook også. Inviter med venner.

Tastoman

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Håper alle deler arrangementet på Facebook også. Inviter med venner.
    Dette er det enkleste, billigste og sannsynligvis det mest effektive annonseringa vi kan gjøre. Det krever også utrolig lite, men når så mange.

Håper vi unngår dette bananskallet og vinner greit. Kun 3 poeng er godt nok. Kan ikke tulle bort poeng i de kampene her. Så og si alle lag som har møtt KBK på egen hjemmebane har vunnet, de er ett svakt bortelag og godt hjemmelag.

Pratmaker

4 999 055. I følge Norsk Internasjonal Fotballstatistikk (https://www.nifs.no/tilskuertall.php...&t=17&u=673906) har vi hatt 4,999 millioner tilskuere på hjemmekamper i øverste divisjon totalt (598 kamper). Så, nummer 5 000 000 bør komme i denne kampen.

For øvrig bør vi vinne med et par mål.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    Spinner's Avatar

Jeg tror ikke KBK klarer å score på oss med mindre de får straffe, med mindre vi tømmer oss helt på en corner e.l. og blir tatt på en langballkontring.

Defensivt har ting sett bra ut nå, og om Moa er klar nok til å starte så er det lov å håpe litt. Dog kommer nok KBK til å legge seg litt bakpå selvsagt, så kanskje bedre å bruke Johannsen fra start for å myke de opp litt, og la Moa komme innpå når beina er litt mer slitne bak der.

KBK har bare 2 poeng mindre enn oss, MEN det er lov å kikke litt bak resultatene: KBK har hatt rimelig marginer på sin side, fått sine straffespark, og er egenlig litt dårligere enn tallene viser. Jeg tror de rykker rett ned igjen som jumbo. Og vi vinner ! Så jævla enkelt! Med MINST 2 mål!
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Facebookverifisert
    Bablefant

Quote Originally Posted by Spinner View Post
    Jeg tror ikke KBK klarer å score på oss med mindre de får straffe, med mindre vi tømmer oss helt på en corner e.l. og blir tatt på en langballkontring.

Defensivt har ting sett bra ut nå, og om Moa er klar nok til å starte så er det lov å håpe litt. Dog kommer nok KBK til å legge seg litt bakpå selvsagt, så kanskje bedre å bruke Johannsen fra start for å myke de opp litt, og la Moa komme innpå når beina er litt mer slitne bak der.

KBK har bare 2 poeng mindre enn oss, MEN det er lov å kikke litt bak resultatene: KBK har hatt rimelig marginer på sin side, fått sine straffespark, og er egenlig litt dårligere enn tallene viser. Jeg tror de rykker rett ned igjen som jumbo. Og vi vinner ! Så jævla enkelt! Med MINST 2 mål!
    Håper virkelig ikke dette er holdningen til laget når de kommer. Da kan det bli en negativ overraskelse. Jeg har sett alle KBK sine kamper i år. Alle hjemmekampene på stadion samt de andre på TV. Minus for de minuttene Eurosport har sviktet selvsagt. I alle kampene minus bortekampen mot Sarpsborg 08 har alle lag slitt med å skape sjanser på de. De er defensiv veldig solide. I de første kampene slet de å skape sjanser utenom dødball og straffer men det har endret seg litt etterhvert. Jeg har naturlig nok sett alle kampene til VIF også. Etterhvert solide bak men sliter med å skore mål. Jeg anser KBK som bedre enn Sogndal som jeg så når de spilte mot VIF på stadion. De burde slått Lillestrøm i en jevn kamp lørdag men for en gang skyld gjorde de en personlig feil bak som gjorde at møkkalaget LSK utlignet. Et møkkalag som har divisjonens desidert sureste trener og hvor kampene er et inferno i dødball og lange innkast.
    Jeg er overbevist om at VIF kommer til å ha possision i morgen. KBK vil legge seg bakpå og satse på kontringer med spesielt Bamba og for anledningen kjappe vinger. KBK er også gode til å stå imot på dødball så VIF må sette sjansene i åpent spill.
    Det er usikkert hvor mange Kristiansundere som tar turen til Ullevaal. De har vanligvis samlet rundt 300 stk på bortekamper på sentrale Østlandet. Denne gangen er det Oslo og 16.mai så et tall på 500 er mer sannsynlig, ihvertfall. De har samling på ettermiddagen på puben de kjenner til i Oslo. Scotsman. Det er chartret eget fly til turen for spillere, sponsorer og supportere.
    Ellers så spilles bortekampen mot Kristiansund nå i sommer. Dessverre på en mandag mener jeg. Formue som vil oppleve en spesiell liten ny stadion så er det verd å ta turen. Stadion har en egen pub drevet av KBK som åpner en time før kamp og som også har åpent etter kamp. Der er alle med kampbilett velkommen. På,stadion finnes det også en bu hvor det selges engelske fishan. Fish and chips med eddik etter engelsk modell. Dette har vært et varemerke i Kristiamsund siden 60 tallet da det kom innvandrere fra England og startet med salg av denne engelske retten. Det er tak rundt hele stadion og det er meget intimt. Er det behov for besøkende for å finne pub eller annet å gjøre på ved et sommerbesøk i Kristiamsund så er det bare å ta kontakt.
    Hvorfor skriver jeg dette? Som alle som er fra Kristiamsund så har jeg hatt et norsk favorittlag i Norge utenom våre lokale klubber. For min del har det alltid vært VIF siden jeg så VIF med OddIversen under en Norway Cup uke. Etter det så har det bare vært VIF for meg. Vært på Vershuset, tatt Vertshusbussen til stadion når jeg er i Oslo og ellers sett VIF spilt både i Molde, Ålesund og Trondheim. Mange venner har jeg også i både klanen og klubb. Nå er jeg vakt på hjemmekampene til KBK. Og har selvfølgelig hjerte for de også. Kampen skal jeg se for meg seg foran TVen. God kamp!
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Troppen er tatt ut og nå snakker vi 18 mann og ikke en brutto tropp. Jukle, Grindheim og Grødem mangler. Grindheim er skada men er Jukle det? Daniel er i hvert fall tilbake. Deilig at det begynner å bli luksusproblem å ta ut troppen, tror dette blir bra jeg Troppen er:
    Marcus Sandberg, Aslak Falch

Robert Lundström, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Jonatan Tollås Nation, Enar Jääger

Herman Stengel, Magnus Lekven, Abdisalam Ibrahim, Daniel Berntsen, Muhamed Keita, Ghayas Zahid, Daniel Fredheim Holm

Mohammed Abdellaoue, Henrik Kjelsrud Johansen, Chidera Ejuke, Bård Finne

Denne vinner vi!

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Troppen er tatt ut og nå snakker vi 18 mann og ikke en brutto tropp. Jukle, Grindheim og Grødem mangler. Grindheim er skada men er Jukle det? Daniel er i hvert fall tilbake. Deilig at det begynner å bli luksusproblem å ta ut troppen, tror dette blir bra jeg Troppen er:
    Marcus Sandberg, Aslak Falch

Robert Lundström, Markus Nakkim, Ivan Näsberg, Jonatan Tollås Nation, Enar Jääger

Herman Stengel, Magnus Lekven, Abdisalam Ibrahim, Daniel Berntsen, Muhamed Keita, Ghayas Zahid, Daniel Fredheim Holm

Mohammed Abdellaoue, Henrik Kjelsrud Johansen, Chidera Ejuke, Bård Finne

Denne vinner vi!

Noen som var i Ålesund og kan si hvordan Keita spilte?
    Fikk bare se et brassespark fra han før American funniest et eller annet dukket opp på skjermen.

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Troppen er tatt ut og nå snakker vi 18 mann og ikke en brutto tropp. Jukle, Grindheim og Grødem mangler. Grindheim er skada men er Jukle det?
    Det ble skrevet at Jukle slet med lysken før Ålesund kampen i hvert fall. Vet ikke hvordan situasjonen hans er nå, men han var ute med skade for ikke lenge siden.

Ellers moro med både Moa og Fredheim holm tilbake nå !

Munndiarétiker

Da begynner konkurransen å bli hard på midtbanen. Grødem som jeg synes har gjort positivt inntrykk så langt var ikke med i siste tropp og ikke nå heller, og det er synd. Vurdert mot Keita feks synes jeg han egentlig har vært like god og synes det er synd at en spiller på nær avsluttet leiekontrakt blir prioritert foran de unge, lovende.
    Serimester 2018!

Quote Originally Posted by Tony2 View Post
    Da begynner konkurransen å bli hard på midtbanen. Grødem som jeg synes har gjort positivt inntrykk så langt var ikke med i siste tropp og ikke nå heller, og det er synd. Vurdert mot Keita feks synes jeg han egentlig har vært like god .
    Han kunne like godt vært foran Daniel Berntsen for min del. En spiller jeg ikke helt har skjønt meg på, men han skal litt lenger tid.

Tastoman

Quote Originally Posted by Arnehgr View Post
    Håper virkelig ikke dette er holdningen til laget når de kommer. Da kan det bli en negativ overraskelse. Jeg har sett alle KBK sine kamper i år. Alle hjemmekampene på stadion samt de andre på TV. Minus for de minuttene Eurosport har sviktet selvsagt. I alle kampene minus bortekampen mot Sarpsborg 08 har alle lag slitt med å skape sjanser på de. De er defensiv veldig solide. I de første kampene slet de å skape sjanser utenom dødball og straffer men det har endret seg litt etterhvert. Jeg har naturlig nok sett alle kampene til VIF også. Etterhvert solide bak men sliter med å skore mål. Jeg anser KBK som bedre enn Sogndal som jeg så når de spilte mot VIF på stadion. De burde slått Lillestrøm i en jevn kamp lørdag men for en gang skyld gjorde de en personlig feil bak som gjorde at møkkalaget LSK utlignet. Et møkkalag som har divisjonens desidert sureste trener og hvor kampene er et inferno i dødball og lange innkast.
    Jeg er overbevist om at VIF kommer til å ha possision i morgen. KBK vil legge seg bakpå og satse på kontringer med spesielt Bamba og for anledningen kjappe vinger. KBK er også gode til å stå imot på dødball så VIF må sette sjansene i åpent spill.
    Det er usikkert hvor mange Kristiansundere som tar turen til Ullevaal. De har vanligvis samlet rundt 300 stk på bortekamper på sentrale Østlandet. Denne gangen er det Oslo og 16.mai så et tall på 500 er mer sannsynlig, ihvertfall. De har samling på ettermiddagen på puben de kjenner til i Oslo. Scotsman. Det er chartret eget fly til turen for spillere, sponsorer og supportere.
    Ellers så spilles bortekampen mot Kristiansund nå i sommer. Dessverre på en mandag mener jeg. Formue som vil oppleve en spesiell liten ny stadion så er det verd å ta turen. Stadion har en egen pub drevet av KBK som åpner en time før kamp og som også har åpent etter kamp. Der er alle med kampbilett velkommen. På,stadion finnes det også en bu hvor det selges engelske fishan. Fish and chips med eddik etter engelsk modell. Dette har vært et varemerke i Kristiamsund siden 60 tallet da det kom innvandrere fra England og startet med salg av denne engelske retten. Det er tak rundt hele stadion og det er meget intimt. Er det behov for besøkende for å finne pub eller annet å gjøre på ved et sommerbesøk i Kristiamsund så er det bare å ta kontakt.
    Hvorfor skriver jeg dette? Som alle som er fra Kristiamsund så har jeg hatt et norsk favorittlag i Norge utenom våre lokale klubber. For min del har det alltid vært VIF siden jeg så VIF med OddIversen under en Norway Cup uke. Etter det så har det bare vært VIF for meg. Vært på Vershuset, tatt Vertshusbussen til stadion når jeg er i Oslo og ellers sett VIF spilt både i Molde, Ålesund og Trondheim. Mange venner har jeg også i både klanen og klubb. Nå er jeg vakt på hjemmekampene til KBK. Og har selvfølgelig hjerte for de også. Kampen skal jeg se for meg seg foran TVen. God kamp!
    Takker for fyldig rapport fra Nordvestlandet!
    Håper ikke gutta er så dumme at de undervurderer KBK. Leser laget/Deila det du skrev, så burde det være umulig å undervurdere dem. Man bør 'lytte til erfarne fjellfolk' etc... Uansett så kommer Kristiansund til å kjempe i 90 minutter som gjerne nyopprykkede lag gjør - og som vel er (et av) varemerke(ne) for dem...

og synes det er synd at en spiller på nær avsluttet leiekontrakt blir prioritert foran de unge, lovende.
    Pr nå er det vel Bård Finne som tar plassen til Grødem på venstrevingen, og Finne er jo også veldig ung. Jeg tror Grødem puster Finne greit i nakken, for Grødem var god og målfårlig i vinter. Finne har jo slitt litt med utellingen foran mål nå.

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Han kunne like godt vært foran Daniel Berntsen for min del. En spiller jeg ikke helt har skjønt meg på, men han skal litt lenger tid.
    Keita er helt klart en bedre spiller men jeg er så lei å se at leiespillere bruker klubben for å spille seg i form igjen før de forsvinner uten egentlig å ha bidratt med noenting. Å låne spillere er kun en nødløsning i de mest prekære situasjoner, og det virker meningsløst når vi har så bred dekning på midtbanen.
    Serimester 2018!

Keita er helt klart en bedre spiller men jeg er så lei å se at leiespillere bruker klubben for å spille seg i form igjen før de forsvinner uten egentlig å ha bidratt med noenting. Å låne spillere er kun en nødløsning i de mest prekære situasjoner, og det virker meningsløst når vi har så bred dekning på midtbanen.
    Ah, der er jeg helt enig med deg. Husker jeg ble iritert når vi lånte Melker Hallberg. Han brukte klubben kun for å spille seg i form, vi fikk se han i form kanskje de to siste kampene også dro han videre. Da er jeg enig med deg i at vi heller skal gi en spiller som Grødem spilletid. Håper Deila har en plan og at Keita i hvert fall signerer en kontrakt med oss når den med Lech Poznan går ut nå til sommeren, slik av vi i hvert fall sitter igjen med noe når han drar. Er jo lov å håpe at han innser at han ikke holder internasjonalt nivå, og ønsker å bli her noen år, men jeg tviler. Mest sannsynlig hopper han på neste mulighet til utlandet. Kan umulig være mange klubber som står i kø til sommeren, han er jo fortsatt ikke i form. Da må han enten gå på ett nytt utlån til sommeren eller bli hos oss.

Tastoman

Vålerenga inviterer til fotballfest før fotballfesten! (link)

Herman starter ihvertfall ser det ut som, selv om det kanskje lå i kortene siden Grindheim er ute: https://www.facebook.com/VaalerengaF...type=3&theater

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    Spinner's Avatar

Quote Originally Posted by Arnehgr View Post
    Håper virkelig ikke dette er holdningen til laget når de kommer. Da kan det bli en negativ overraskelse. Jeg har sett alle KBK sine kamper i år. Alle hjemmekampene på stadion samt de andre på TV. Minus for de minuttene Eurosport har sviktet selvsagt. I alle kampene minus bortekampen mot Sarpsborg 08 har alle lag slitt med å skape sjanser på de. De er defensiv veldig solide.
    KLIPP KLIPP KLIPP KLIPP
    God kamp!
    Tusen takk for fin oppdatering ja!
    Jeg må innrømme at jeg ikke har sett ALLE kampene til KBK, men noen har det da blitt...Og ettersom "sjanser" er en litt "ullen" måleenhet, liker jeg å se på hvor mange avslutninger motstander kommer til for å evaluere midtbane / forsvar. Selvsagt kan avslutninger være idiotskudd fra 35 meter, men de fleste er selvsagt ikke det.
    Så, hvilke lag har kommet til hvor mange avslutninger mot KBK?

MOL : 3
    ODD : 8
    BRA : 8
    SAN : 11
    S08 : 15
    SIF : 11
    TIL : 12
    LSK : 15

Så de begynnte svært godt defensivt, det er det ingen tvil om, og holdt Molde fra å komme til sjanser og avslutninger (selv om Molde vant kampen). Men tendensen er klar. Og når LSK kommer til 15 avslutninger, ja da skal jaggu vi også klare noen, tenker jeg

For de som liker å gjette på avslutninger, så vil jeg gjette på at vi ender på 13 og at KBK ender på 7.
    Og ja, det blir en GOD KAMP
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Tidstjuvradd

Da begynner konkurransen å bli hard på midtbanen. Grødem som jeg synes har gjort positivt inntrykk så langt var ikke med i siste tropp og ikke nå heller, og det er synd. Vurdert mot Keita feks synes jeg han egentlig har vært like god og synes det er synd at en spiller på nær avsluttet leiekontrakt blir prioritert foran de unge, lovende.
    Grødem har hatt et overtråkk for en snau uke siden. Ikke noe veldig alvorlig, men nok til å være uaktuell for spill.

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by maestro View Post
    Grødem har hatt et overtråkk for en snau uke siden. Ikke noe veldig alvorlig, men nok til å være uaktuell for spill.
    Takk for oppklaring. Antok det ikke var snakk om skade når han var med i bruttotroppen til Ålesundkampen og det ikke stod noe om skader på andre enn Grindheim i uttaket nå.
    Serimester 2018!

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Takk for oppklaring. Antok det ikke var snakk om skade når han var med i bruttotroppen til Ålesundkampen og det ikke stod noe om skader på andre enn Grindheim i uttaket nå.
    Spørsmålet er om han ville vært med uansett. Fredheim Holm tilbake nå, og også "Chiddy" og Berntsen virker å være foran i køen. Rets er en herlig spiller, og håper han får flere sjanser til å vise seg frem. Fikk starte mot Odd, og leverte svakt da. Innhoppene hans har vært gode.

Håper vi får i gang "linken" mellom Daniel og Robban snart. Det så veldig bra ut i oppkjøringa.

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Tror det blir dette laget:
    Sandberg
    Lundstrøm-Nation-Jääger-Näsberg
    Lekven-Stengel
    Keita-Zahid-Finne
    Moa

Størst usikkerhet på høyrevingen, og tviler på at DFH er klar til å starte enda. Kunne også tenkt meg Keita foran!

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by Shtian View Post
    Spørsmålet er om han ville vært med uansett. Fredheim Holm tilbake nå, og også "Chiddy" og Berntsen virker å være foran i køen.
    Da er det det jeg har nevnt tidligere at vi har for mange midtbanespillere.

Feks om vi starter med de samme som mot Ålesund (Grindheim, Lekven, Ejuke, Zahid, Ibrahim); har vi fremdeles igjen:
    Daniel Berntsen
    Keita
    Fridjónsson
    Agyiri
    Stengel
    DFH
    Grødem

Og da er det ikke tatt med Finne, som vanligvis spiller kant men var spiss i den kampen, Juklerød og Lindkvist, som er både back og ving, og Dønnum og Myhre, som ihvertfall må være tiltenkt å kunne spille når de er lista på klubbsidene.

Hvis disse også inkluderes ender vi opp med 17 midtbanespillere som skal fylle 5 plasser.
    Serimester 2018!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Tror det blir dette laget:
    Sandberg
    Lundstrøm-Nation-Jääger-Näsberg
    Lekven-Stengel
    Keita-Zahid-Finne
    Moa

Størst usikkerhet på høyrevingen, og tviler på at DFH er klar til å starte enda. Kunne også tenkt meg Keita foran!
    Støtter det tipset. Jeg håper Moa er klar til å starte, om han så bare spiller 45-60 minutter.
    Tror vi vinner i dag. Vi trenger ikke skli på hvert bananskall som slenges ut på ullevålmatta .
    Tror dog det blir det dårligste oppmøte på 16.mai på lang tid for oss. Totalt uinteressant motstander, dårlig sesongstart og drittvær. Ikke akkurat feststemning.
    Får håpe trua på 3 poeng kan lokke noen, men er redd de fleste blir hjemme i dag.

Tastoman

VG tipper uavgjort mellom VIF og Kristiansund pga. 'to lag med noenlunde lik formkurve'
    http://www.vg.no/sport/fotball/tippe...en/a/23998742/

Quote Originally Posted by san Paolo View Post
    VG tipper uavgjort mellom VIF og Kristiansund pga. 'to lag med noenlunde lik formkurve'
    http://www.vg.no/sport/fotball/tippe...en/a/23998742/
    Vg sa også at Ålesund hadde ballen I hele 2. omgang mot Vålerenga når vi hadde 61% ballbesittelse under kampen i et...

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Vg sa også at Ålesund hadde ballen I hele 2. omgang mot Vålerenga når vi hadde 61% ballbesittelse under kampen i et...
    Da må vi vel ha hatt rundt 90% ballinnhav i 1 omgang da? Og det var ifølge VG en jevn omgang..

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Da må vi vel ha hatt rundt 90% ballinnhav i 1 omgang da? Og det var ifølge VG en jevn omgang..
    Gyasi og Fet hadde store muligheter for AaFK i 1. omgang men klarte ikke å finne nettmaskene. Det gjorde de heller ikke etter hvilen, til tross for et dominerende ballinnehav og mye nesten-sjanser. Dermed endte kampen med seier til gjestene fra Oslo.

Det er lett å skrive piss når nesten ingen bortsett fra de som var på kampen faktisk så hva som skjedde

Laget:

1 Sandberg

5 Lundström, 4 Tollås Nation, 3 Jääger, 22 Näsberg

14 Stengel, 8 Lekven, 6 Ibrahim

17 Keita, 11 Finne, 10 Zahid

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ke...bake-fra-start

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Laget:

1 Sandberg

5 Lundström, 4 Tollås Nation, 3 Jääger, 22 Näsberg

14 Stengel, 8 Lekven, 6 Ibrahim

17 Keita, 11 Finne, 10 Zahid

http://www.vif-fotball.no/nyheter/ke...bake-fra-start
    Det greit ut det der. Moa kommer kanskje innpå de siste 30?
    Kom igjen gutta! 3 poeng!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    MadsAndre's Avatar

Dette blir en tøff match. Men håper gutta har fått en positiv giv etter 3 poeng sist,satser på knall spill og 3 poeng i dag.

Goood luck

Blei hengern på meg i dag med nevøen.
    Men hvor er klanen? 16 mai og desidert svakeste oppmøte så langt i år. Tomt eller også desverre. Men vibsom er her får gi alt 😊💪

Fryktelig daff og klønete innsats første 25 min.

Kjente jeg ble veldig sint da Keita ikke gadd å sjekke engang om ballen gikk ut. Og for et puslete innlegg. Egentlig en kjempesjanse som blir skuslet bort.

Skjerpings!!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Spiller vi 451 eller 433? Veldig lite trykk og fylling i boksen når vi angriper.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Finne blir for lett og alene der fremme

Enig. Finne er bedre som ving. Keita bør ut i pausen. Daff, gidder ikke jobbe. Ekstremt passiv. Ser ut som at han protesterer på posisjon.

Der fikk vi svaret da? Skade?
    Wanderer

Neste år så tar vi alt