Results 1 to 16 of 16
    Borettslagshurpe Morrison's Avatar

Default Sesonkortinfo til ny stadion

Ser at info om sesongkort har blitt lagt ut på hjemmesidene.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/sesongkort-ny-stadion

Er det mulig å få sett et salkart før vi møter opp i Sjappa? Er dette noe du kan se på FrankO?

Avhengig

Jeg er neimen ikke sikker på om jeg har Patriot- eller Supporter-sesongkort. Står på 227-228-229...
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Tastopat

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Jeg er neimen ikke sikker på om jeg har Patriot- eller Supporter-sesongkort. Står på 227-228-229...
    Da har du supporter; altså billett til supportertribunen.
    Patriot er midtre langside (altså bredden på Ullevål, og langside øst på ny stadion)

Avhengig

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Da har du supporter; altså billett til supportertribunen.
    Patriot er midtre langside (altså bredden på Ullevål, og langside øst på ny stadion)
    Takk for svar!

Borettslagshurpe Morrison's Avatar

@FrankO Finnes det ikke et salkart?

Det hadde vært veldig tidsbesparende om vi kunne fått sett det før vi møtte opp i Sjappa.

//Patriot.

Tastoman

I morgen kan alle på Patriot til å flytte over. Mer info her.

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    I morgen kan alle på Patriot til å flytte over. Mer info her.
    Når kommer dette "Valle kortet" og hvor mye vil det koste? Er klar over at all informasjon vil komme, og at vi ble bedt om å vente med å spørre, men jeg tok sjansen

Tastoman

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Når kommer dette "Valle kortet" og hvor mye vil det koste? Er klar over at all informasjon vil komme, og at vi ble bedt om å vente med å spørre, men jeg tok sjansen
    Litt usikker på datoen, men det blir "få seks kamper - betal for fem".

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Litt usikker på datoen, men det blir "få seks kamper - betal for fem".
    Takker! tror dette er ett godt tiltak FrankO. Flere som satt på gjerdet vedrørende sesongkort eller ikke klarte å somle seg til å kjøpe, vil nok benytte seg av dette.

Tastoman

Takker! tror dette er ett godt tiltak FrankO. Flere som satt på gjerdet vedrørende sesongkort eller ikke klarte å somle seg til å kjøpe, vil nok benytte seg av dette.
    Det er det vi håper på. Fordelen er jo at man får forkjøpsrett på samme plass også i 2018 + at man sparer litt penger + at man er sikra plass på åpningskampen + at man slipper å tenke på billetter annenhver søndag +... ok. Skal stoppe der

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Om gutta drar på med spill som mot RBK og første omgang i Tromsø i de neste kampene, så kommer dette til å selge godt. Tryner vi hjemme mot godset og bittelillstrøm spørs det hvor attraktiv vare dette er... Resultater er alt for de aller fleste som ikke allerede har sesongkort. Trur eg.

Quote Originally Posted by Morrison View Post
    @FrankO Finnes det ikke et salkart?

Det hadde vært veldig tidsbesparende om vi kunne fått sett det før vi møtte opp i Sjappa.

//Patriot.
    Det er ikke helt det du ber om, men kan kanskje være til hjelp allikevel. Se på det nederste bildet her: http://www.vif-fotball.no/nyheter/vi...ort-pa-patriot
    Og frys denne videoen på 2.02. http://www.vif-fotball.no/nyheter/bl...inn-pa-stadion
    Så får du et en oversikt over mulighetene dine.

Feltet er jo ikke så stort. Så det store spørsmålet blir om du tenker at du vil stå eller ikke. Hvis ja må du velge en av de tre øverste radene, ulempen da er at du trolig ser dårligere enn om du sitter lenger ned. I første link står det:
    Bakerste rad på Vestbredden/hovedtribunen på Ullevaal tilsvarer høyde- og synsmessig midt på tribunen på ny stadion. Bakerste rad på ny stadion kan oppfattes som langt unna banen, særlig for familier/barn – og de med høydeskrekk.

Tastoman

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Det er ikke helt det du ber om, men kan kanskje være til hjelp allikevel.
    Jeg har sett både salkartet og dette bildet (vel, jeg lagde det bildet du henviser til...), og dette viser bedre hvordan tribunen er enn bare et vanlig salkart. Det er 24 rader hvor rad 1 tilsvarer ca rad 5 på Ullevaal.

Plassene som er tilgjengelig er altså det store i midten, samt halve delen av stripene på hver sin side.

Hvor finner jeg priser for sesongkort for 2018 sesongen?

Bablefant

Prisene for sesongkort neste år har da aldri blitt publisert før sesongen er ferdig?

Tastoman

Quote Originally Posted by Robban65 View Post
    Hvor finner jeg priser for sesongkort for 2018 sesongen?
    All info om sesongkort 2018 kommer når sesongen nærmer seg slutten i november-ish.