Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 81 to 118 of 118

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Pft. Er vel helt greit å si hva man mener, men da må man også forvente at folk tror du mener det du sier.
    Er jo greit nok det. Men regner med at du hadde blitt rimelig misfornøyd hvis du plutselig fant ut at åpningen plutselig var flyttet til en annen dag, slik at du ikke fikk den med deg. Noe som tydeligvis har vært nevnt, men svært lite snakket om... Du får aldri vært med på åpningen, som du har gledet deg til siden grunnsteinsnedleggelsen...

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Er jo greit nok det. Men regner med at du hadde blitt rimelig misfornøyd hvis du plutselig fant ut at åpningen plutselig var flyttet til en annen dag, slik at du ikke fikk den med deg. Noe som tydeligvis har vært nevnt, men svært lite snakket om... Du får aldri vært med på åpningen, som du har gledet deg til siden grunnsteinsnedleggelsen...
    Tenk som meg og de fleste andre. Åpningen er Søndag, med korps, taler, sceneshow og baluba.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Men regner med at du hadde blitt rimelig misfornøyd hvis du plutselig fant ut at åpningen plutselig var flyttet til en annen dag, slik at du ikke fikk den med deg.
    Har absolutt sympati for det - hadde det vært meg hadde jeg vært kjempeskuffa. Det jeg har reagert på er ordbruken mot klubben og kvinnefotballen - en del holdninger ble plutselig veldig tydelige.

Men for å tasse videre - jeg tenker det blir en fantastisk helg okke som, enten en får med seg det ene, det andre eller alt sammen. Håper det løser seg for deg!
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Avhengig

Nåja, det skorter ikke akkurat på kommentarer som trekker klubbens motiver og kompetanse i tvil (noen av dem riktignok etter du skrev dette).

Og dette ispedd litt maskulin sjarm.

Ja, for menn er jo menn, og kvinner bare jenter.

Og dessuten er det mer i tanken - pssssssss

Jada, bare kjør på - man får jo ikke mer moro enn man lager sjæl. Jeg tenker uansett at det blir en dritbra helg og gleder meg som en unge til både toppseriekamp, party og eliteseriekamp
    Flott at du gleder deg til toppseriekamp. Og så burde det være tillatt å ikke tenke på toppserien verken med hat eller kjærlighet uten å bli beskyldt for misogyne tendenser.
    At det store flertall av Vålerenga-supportere ikke har noe forhold til Vålerenga sitt kvinnelag er et faktum. Det er bare å se på antall tilskuere på kamper og seere på TV.
    Det er også et faktum at det aldri i verden hadde blitt bygget noen stadion på Valle uten senior herrer.
    Dette må det gå an å påpeke uten at 8. mars-toget kommet brakende gjennom forumet.
    Det er ikke kvinnefiendtlig å ha som standpunkt at det ville være naturlig at senior herrer spiller åpningskampen.
    Det ville ikke vært noe mer naturlig om det var gutter-16 som fikk åpningskampen.

Dagboka fortsetter på tralten fra i går, og kommer med beskyldninger om at enkelte som har ytret seg om åpningshelga på forumet er sjåvinistiske og "velger å se på kvinnefotball som en «ikke-sport»". Dette er ganske alvorlige beskyldninger, og det er absolutt en skam om det er riktig. Derfor er det desto viktigere å ha grunnlag for slike påstander.

Nå har jeg gått igjennom hele denne tråden en gang til, og jeg kan ikke finne noe i det hele tatt som kan begrunne denne sterke oppfattelsen av sjåvinisme eller holdninger om «ikke-sport». Kan det være noe skribenten selv har eller har hatt i sitt eget hode? Hvis man legger vondvilja til, kan man kanskje ane noe grums mellom linjene i et par av innleggene, men det er langt fra nok til å beskylde eller beste fall mistenkeliggjøre alle som har noen meninger om rekkefølgen på arrangementene i åpningshelga for mannssjåvinistiske brønnpissere som "kaller seg Vålerenga-supportere".

Vel, selv om Dagboka har gjort sitt for piske opp en dårlig stemning ved to dager på rad å trekke opp mannssjåvinisme-kortet uten grunn, nekter jeg å la det gå ut over gleden over ny stadion. Derfor gidder jeg heller ikke å skrive noe mer om dette, men jeg synes det var på sin plass å si ifra. Det burde til og med vært på sin plass å be om en unnskyldning fra Dagboka-skribenten, men jeg gidder ikke det heller.

Fra nå av går all energi rundt åpningshelga til å glede seg - til BEGGE dagene.

Ikaros Tastopat

Quote Originally Posted by Trad View Post
    Dagboka fortsetter på tralten fra i går, og kommer med beskyldninger om at enkelte som har ytret seg om åpningshelga på forumet er sjåvinistiske og "velger å se på kvinnefotball som en «ikke-sport»". Dette er ganske alvorlige beskyldninger, og det er absolutt en skam om det er riktig. Derfor er det desto viktigere å ha grunnlag for slike påstander.

Nå har jeg gått igjennom hele denne tråden en gang til, og jeg kan ikke finne noe i det hele tatt som kan begrunne denne sterke oppfattelsen av sjåvinisme eller holdninger om «ikke-sport». Kan det være noe skribenten selv har eller har hatt i sitt eget hode? Hvis man legger vondvilja til, kan man kanskje ane noe grums mellom linjene i et par av innleggene, men det er langt fra nok til å beskylde eller beste fall mistenkeliggjøre alle som har noen meninger om rekkefølgen på arrangementene i åpningshelga for mannssjåvinistiske brønnpissere som "kaller seg Vålerenga-supportere".

Vel, selv om Dagboka har gjort sitt for piske opp en dårlig stemning ved to dager på rad å trekke opp mannssjåvinisme-kortet uten grunn, nekter jeg å la det gå ut over gleden over ny stadion. Derfor gidder jeg heller ikke å skrive noe mer om dette, men jeg synes det var på sin plass å si ifra. Det burde til og med vært på sin plass å be om en unnskyldning fra Dagboka-skribenten, men jeg gidder ikke det heller.

Fra nå av går all energi rundt åpningshelga til å glede seg - til BEGGE dagene.
    VPN har utspilt sin rolle for lengst. Heldigvis har vi langt bedre blogger å lese i Vålerenga. Å bli kalt mannssjåvinist fordi man ser herrelaget uten å se damelaget faller for sin egen urimelighet og føyer seg bare inn i rekken.

Tippedronning 2014 Bablefant

Feminist eller ikke: Ser helt klart søndagskampen som selve godbiten. Samtidig lurer jeg på om ikke både jeg og andre vil se mer av damekampene når de får gå på vårt nye stadion. Vallhall har vært en ganske røten affære. Gleder meg vilt og hemningsløst til åpningshelga og framtida!

Facebookverifisert
    Avhengig
    LameDuck's Avatar

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    VPN har utspilt sin rolle for lengst. Heldigvis har vi langt bedre blogger å lese i Vålerenga. Å bli kalt mannssjåvinist fordi man ser herrelaget uten å se damelaget faller for sin egen urimelighet og føyer seg bare inn i rekken.
    Leste gjennom den teksten der nå (Dagboka, altså), og er skremt.

Er det noen som tråkker på sine egne, så er det skribenten bak det makkverket der.

Jeg er så møkk lei av å høre at jeg må heie på VIF Bridgeklubb og Vålerenga skiskytterlag, bare fordi jeg liker å støtte mine mannlige helter på grønt gress og blank is.

Damespillerne er sikkert flinke og gode og alt det der, men liker du ikke paprika på pizzaen, så velger du det bort. Så enkelt er det.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Tastopat Loke's Avatar

Quote Originally Posted by Oslo-ess View Post
    Søndag 10.september blir fantastisk fra morgen til kveld.

Hvordan blir tifoen?
    Hvor mange "Vallekort" selges det?
    Blir det supportertog fra Helsfyr til stadion?
    Når blir billettene lagt ut?

Kjør debatt om de viktige tinga
    Helt enig, håper det ligger til rette for den feteste tifoen i klubbens historie. Melder meg gjerne som frivillig 😊 Får satse på at det blir litt blest om de korta, men har ikke for høye forhåpninger. Hadde vært utrolig fett med supporter tog den dagen også

Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by Loke View Post
    Helt enig, håper det ligger til rette for den feteste tifoen i klubbens historie. Melder meg gjerne som frivillig �� Får satse på at det blir litt blest om de korta, men har ikke for høye forhåpninger. Hadde vært utrolig fett med supporter tog den dagen også
    Ja! Hva skjer forresten med "graffiti-veggen" som skulle males opp på supportertribunen? Hadde vært rått med noe skikkelig sprekt
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Ja! Hva skjer forresten med "graffiti-veggen" som skulle males opp på supportertribunen? Hadde vært rått med noe skikkelig sprekt
    Apropos; Jeg så bilder av spillertunnelen, og jeg håper virkelig at det blir litt graffiti der også. Gjerne noe "velkommen til helvete", eller et ord som betyr noe av det samme men er litt mindre "grovt".

Kanskje vår nye stadio skal hete Helvete. Haha. Ser for meg mange avisomslag når vi begynner å Kvåle det litt til
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Bablefant
    VVV's Avatar

Apropos; Jeg så bilder av spillertunnelen, og jeg håper virkelig at det blir litt graffiti der også. Gjerne noe "velkommen til helvete", eller et ord som betyr noe av det samme men er litt mindre "grovt".

Kanskje vår nye stadio skal hete Helvete. Haha. Ser for meg mange avisomslag når vi begynner å Kvåle det litt til
    Mye inspirasjon i den sjangeren å hente der ute ja

Tastopat

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Det er også helt greit å være uenig med oss som mener at herrelaget skal få spille åpningskampen på egen stadion, men det må gå an å være uenig uten å tillegge dine meningsmotstandere holdninger de ikke har gitt uttrykk for. Skjønner ikke hvor du vil med å prøve å vri dette om til en diskusjon om kjønn.

Diskusjonen handler i utgangspunktet ikke om kjønn per se, men dessverre blir herrelaget satt opp mot damelaget når klubben har valgt som de har valgt. Det er uten forkleinelse for damelaget at jeg ønsker at herrene skal spille først, fordi det i mine øyne er det eneste naturlige for hele klubben.
    Når man snakker ned alle andre deler av Vålerenga og kun hyller herrelaget så kalles det hos oss på Vålerenga for å pisse på de andre !

Quote Originally Posted by arvegods View Post
    Når man snakker ned alle andre deler av Vålerenga og kun hyller herrelaget så kalles det hos oss på Vålerenga for å pisse på de andre !
    Det er da ikke det som er poenget her. Les, så skriv.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Borettslagshurpe

Må nesten anbefale å ta egen medisin. De mest negative er tydelig på at de andrr det som skandale at damene starter ballet dagen før til tross for at det har vært forklart gjentatte ganger hvorfor man har valgt å gjøre det slik. Og av mange gode grunner til det er ikke kjønnskamp nevnt av noen andre enn insinuert fra de som av en eller annen grunn finner det uutholdelig at damelaget innvier den nye stadion. Folkes, vær litt glade, jeg var hellig overbevist om at jeg aldri skulle komme til å oppleve den dagen da Vålerenga entrer en bane som er vår egen. Satan som jeg gleder meg, det kommer til å bli en vilt bra helg!

Det er ingen som har snakket ned noen deler av Vålerenga. Hvis blir fryktelig overrasket og snurt av å høre at herrelaget er det eneste fotballaget i Vålerenga som betyr noe for de aller fleste, så får det bare være. Det virker ikke engang som om du har giddet å lese diskusjonen på de foregående sidene, og da blir dessverre innlegget ditt litt irrelevant.

Jeg føler uansett at denne diskusjonen var i ferd med å dø ut før du gjorde comeback med dette knallsterke innlegget, så jeg velger å legge den død for min del inntil vi eventuelt får høre mer om åpningshelgen.

Det er da ingen som snakker ned damene, eller andre deler.

F*** ass. Er så drittlei PK-folk!
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Facebookverifisert
    Tastopat

Det er da ingen som snakker ned damene, eller andre deler.

F*** ass. Er så drittlei PK-folk!
    Hva mener du med PK, og hva er egentlig galt med å være det?

PK er politisk korrekt. Innlegget mitt var ikke kun til han, men som en helhet, og til folka i VPN.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Facebookverifisert
    Tastopat

PK er politisk korrekt. Innlegget mitt var ikke kun til han, men som en helhet, og til folka i VPN.
    Jeg vet selvsagt hva PK står for. Jeg lurer på hva du legger i det, og hvorfor du mener det er et problem å være politisk korrekt.

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Jeg vet selvsagt hva PK står for. Jeg lurer på hva du legger i det, og hvorfor du mener det er et problem å være politisk korrekt.
    Jeg sa ingenting om at det er problematisk å være det. Jeg sa kun at jeg var drittlei PK-folk.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Avhengig

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Han/hun/det (la oss ikke tråkke på noen tær) er sikkert, som meg, litt lei av PK-politiet: "Jasså, du foretrekker herrefotball? Hvordan føles det å hate kvinner?"

Det er så jævla klamt at en eller annen blogger med litt engasjement skal bestemme at jeg er underordna supporter fordi jeg ikke kan navnet på alle damespillerne og helst hadde sett at herrelaget fikk æren av å spille første offisielle kamp på ny stadion.

Bablefant
    VVV's Avatar

Det er et åpent forum, så for all del det er bare å fortsette om dere vil. Men det er blitt tydelig at denne diskusjonen går ingensteds, så kanskje det er best å fokusere på det vi kan være enige om - gleden over åpningshelgen for eget Vålerenga stadion?

Ikaros Tastopat

Det er et åpent forum, så for all del det er bare å fortsette om dere vil. Men det er blitt tydelig at denne diskusjonen går ingensteds, så kanskje det er best å fokusere på det vi kan være enige om - gleden over åpningshelgen for eget Vålerenga stadion?
    Enig! Ferdig debattert. Ser det renner inn med påmeldinger i Facebook-eventet også. Dette blir rått!

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Han/hun/det (la oss ikke tråkke på noen tær) er sikkert, som meg, litt lei av PK-politiet: "Jasså, du foretrekker herrefotball? Hvordan føles det å hate kvinner?"

Det er så jævla klamt at en eller annen blogger med litt engasjement skal bestemme at jeg er underordna supporter fordi jeg ikke kan navnet på alle damespillerne og helst hadde sett at herrelaget fikk æren av å spille første offisielle kamp på ny stadion.
    Vi "kvinnehatere" får gjøre det beste ut av situasjonen .
    Nå skal det sies at alle sammen gleder oss noe vanvittig til åpningen, det er 1 gang kanskje vi får oppleve en åpningskamp på Vålerenga Stadion. 1 eneste gang! Vi har ventet 104 år på dette når åpningen skjer.
    Jeg husker som om det var i går når vi møttes på Vallhall for å høre politikerne argumentere for og imot.
    Dette er så jævelig stort for Vålerenga som klubb. For meg personlig er det kun 1 ting så langt som kan måles med det som skjer i September, det var seriegullet i 2005 (ikke damene hvis de vant noe da, herrene!)

For de som kaller meg og andre kvinnehatere, jeg kan kun snakke fra min egen lever men...

For meg personlig er Vålerenga herrelaget som spiller fotball i eliteserien.
    Det er de jeg bryr meg om, kun de! Jeg fulgte med på hockeyen for noen år siden men hadde rett og slett ikke råd til å dra på hockey turer så interressen falt bort. Nå er det kun fotball med herrer som gjelder for min del.

Jeg følger ikke med på (må meddele at jeg respekterer veldig de som følger med på tingene under):

Vålerenga hockey
    Vålerenga hockey damer
    Vålerenga fotball 2. lag
    Vålerenga fotball damer
    Vålerenga fotball aldersbestemte lag både gutter og jenter
    Vålerenga bandy
    Vålerenga håndball
    Vålerenga janitsjar
    Vålerenga sjakk klubb
    (Beklager hvis noe ble glemt i farten!)

Bortsett fra Vålerenga fotball samt hockey så er det kanskje 1000 stk. som ikke deltar i noen av klubbene som følger litt med.

Det er Vålerenga senior herrer som gjelder, før holdt det å si Vålerenga fotball å mene herrer men man blir vel kvinnehater av det også i år 2017.

Når det gjelder stadion så er det vel mer usikkerheten rundt hele åpningshelgen grunden til at det blir diskutert ganske kraftigt. Jeg kan poengtere min ytring igjen, at jeg synes det er veldig stas at Vålerenga senior damer kan ha generalprøve på lørdagen hvor man kan lage ekstra stas også da. Man kan si at det kan bli en heidundranes vorspiel på lørdagen. Da kan man prøve lydanlegg billett automat, stikk kontakter i kioskene og alt.

Poenget mitt, og en del andre er at vi forventer at festen blir på søndagen.
    Vi forventer at søndagen blir åpningen av ny stadion.

Fakta er at uten herrelaget i hockey og fotball:

* Hadde 99% av alle oss ikke brydd oss en shit om Vålerenga.
    * Hadde ikke blitt stadion med plass til 17,000 tilskuere.
    * Jeg har møtt venner for livet gjennom Vålerenga, uten Vålerenga hadde jeg aldri møtt dem
    * Kanskje ikke vi, og våre forfedre brydd oss om fotball i det hele tatt. Med andre ord, hadde aldri blit en første Vålerenga kamp!
    * Det hadde aldri vært noen forum hvor vi hadde diskutert.
    * Mest sannsynlig ville det ikke vært et eneste fotball lag fra Oslo uten Vålerenga i eliteserien.
    * Vi hadde aldri sittet her mens vi venter på fotballsesong og diskutert leggskinn!

Uten Vålerenga damer:

* Hadde vi aldri diskutert om hvem som skulle åpne vår nye drømmestadion!

Til slutt, jeg personlig er ingen kvinnehater.

Men mitt engasjement går til Vålerenga fotball Herrer.
    Det gjør det til 99% av alle som bryr som om Vålerenga.
    Man kan gjemme seg bak at det er skole,barnehage,for bredden osv. Men fakta er at det hadde aldri vært stadion uten Vålerenga fotball herrer.

Damefotball er ikke populært i Norge.
    Man trenger ikke å være kvinnehater for å mene at det er som å se maling tørke for noen.
    Det blir det samme som at folk liker premier league istedenfor eliteserien.

Kult at de skal spille generalprøven på lørdag.
    Men forventer at festen med spretting av Champagne, taler, klipping av snor for offisiell åpning skjer søndagen!

Ellers en riktig god helg!
    Kjipt med en helg uten Vålerenga. Det positive får være at vi kan se Sander knuse Tsjekkia alene i morgen

Quote Originally Posted by Plaum View Post
    Enig! Ferdig debattert. Ser det renner inn med påmeldinger i Facebook-eventet også. Dette blir rått!
    sorry!
    Så ikke den

Selv skal jeg på fotballkamp for damer for første gang i mitt liv, skal synge meg hes og gleder meg som en unge til det. Søndagen, nesten umulig å sette ord på hvor fett det blir! Kribler i magen allerede. Hvordan ser det ut på festplassen, hvor tidlig går man inn for å finne setet. Hvor bratte er tribunene egentlig? Hva blir første sangen som sitter skikkelig i Supportersvingen? Hiver resten av stadion seg med på "Kom igjen Enga!"? Hvem setter første kassa? Moa? Herregud jeg gleder meg!!!

Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by Disig View Post
    Selv skal jeg på fotballkamp for damer for første gang i mitt liv, skal synge meg hes og gleder meg som en unge til det. Søndagen, nesten umulig å sette ord på hvor fett det blir! Kribler i magen allerede. Hvordan ser det ut på festplassen, hvor tidlig går man inn for å finne setet. Hvor bratte er tribunene egentlig? Hva blir første sangen som sitter skikkelig i Supportersvingen? Hiver resten av stadion seg med på "Kom igjen Enga!"? Hvem setter første kassa? Moa? Herregud jeg gleder meg!!!
    Ja, fy faen! Selve det å finne plassen på supportertribunen er noe av det som pirrer mest for min del. Å finne min lille sone i et hav av brølende frender. For ikke å snakke om å hylle de 11 i kongeblått som entrer vårt nye fort for første gang sammen med hele stadion. Ståpels bare ved tanken!

Tidstjuvradd

Jeg skal slutte nå, men er vell en smule bitter på at jeg ikke får blitt med på kampen på lørdagen. Hjelper egentlig ikke hva folk sier, for kampen på lørdag vill uansett være åpningskampen. Det er det første offisielle kampen som blir spilt på vår nye stadion.

Det blir jo nesten forventet tidenes oppmøte på en damekamp og det er jo bare en grunn for det. Tipper at over 90% av dem som er på kampen på lørdag aldri har vært på en damekamp før. Det er jo rett og slett på grunn av at det er åpningen av stadion.

Men som sagt ser ut som dem fleste har slått seg til ro med dette, så jeg er nok bare litt sær. Heh

Kan vi ikke snu litt på "flisa"
    Kult om vi satt en publikumsrekord for øverste div. kvinner en gang for alle.
    ( cupen ikke i beregnet da alle som får bill benytter seg av den, uansett fotball interesse)
    Gruse tilskuerantallet til 10.000 +
    Og gå på party etterpå og våkne, reise tidlig på kamp for å se Enga knuse særp.

Ja, vi må da ha ambisjoner om fulle tribuner på lørdag og. Ikke hver helg en stadion blir åpnet. Digger at det blir fest i to fulle dager!

Quote Originally Posted by panzer View Post
    Kan vi ikke snu litt på "flisa"
    Kult om vi satt en publikumsrekord for øverste div. kvinner en gang for alle.
    ( cupen ikke i beregnet da alle som får bill benytter seg av den, uansett fotball interesse)
    Gruse tilskuerantallet til 10.000 +
    Og gå på party etterpå og våkne, reise tidlig på kamp for å se Enga knuse særp.
    Wørd! Vi er alle fra Vålenga!

Tastopat

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Det er ingen som har snakket ned noen deler av Vålerenga. Hvis blir fryktelig overrasket og snurt av å høre at herrelaget er det eneste fotballaget i Vålerenga som betyr noe for de aller fleste, så får det bare være. Det virker ikke engang som om du har giddet å lese diskusjonen på de foregående sidene, og da blir dessverre innlegget ditt litt irrelevant.

Jeg føler uansett at denne diskusjonen var i ferd med å dø ut før du gjorde comeback med dette knallsterke innlegget, så jeg velger å legge den død for min del inntil vi eventuelt får høre mer om åpningshelgen.
    Siden jeg er litt enig med Dagboka har jeg faktisk lest alle innleggene, noe du også bør gjøre.
    Det er mange innlegg som går i retning av at damen "kupper" åpningsfesten, jeg driter i om det er damene, juniorene,oldboyslaget som spiller det aller aller aller første kampen på stadioen vår.
    Mitt fokus er faktisk at vi i det hele tatt har fått vårt eget hjem etter årevis på vestkanten!
    At det arrangeres flere kamper åpningshelga med Gutta som avsluttning er vell bare ett pluss?
    Så poenget mitt er da at alt mas og fjas om at "dette går da virkelig ikke an" er håpløst!
    Jeg skal IKKE nedover å se damene men er som alltid på plass når gutta speller også på ny stadio som også blir en åpningsfest uten like.........
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Facebookverifisert
    Avhengig
    LameDuck's Avatar

Så poenget mitt er da at alt mas og fjas om at "dette går da virkelig ikke an" er håpløst!
    Årets mest bortkastede poeng hittil, Rosenborg-kampen inkludert.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Tastopat

Quote Originally Posted by LameDuck View Post
    Årets mest bortkastede poeng hittil, Rosenborg-kampen inkludert.

LD.
    Tar alle poeng vi kan på veien mot Gullet..........
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Munndiarétiker

Hva med å gi 50% avslag e.l. på LSK-kampen for de som kjøper billett til Enga-stadion? Da får de noe å sammenligne med, samt at vi får flere folk mot LSK.

Facebookverifisert
    Tastopat
    MadsAndre's Avatar

Dette gleder jeg meg til.Dette er stort Endelig vår egen storstue.

Deila og andre melder klart at vi er en familie. Vi må stå sammen for stolthet og å fylle stadion. Sakene siste dager der gamle menn sier det er flaut at man ikke fyller stadion i Bergen og debatt her om kvinnelaget vårt viser hvor teit det kan bli. Vi må skape noe som gjør at langt flere kvinner, familier og yngre menn fyller vår nye stadion sånn at vi sammen blir stolte og glade.