Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 121 to 124 of 124

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Kunne ikke vært mere uenig med deg. Men uten at noen gidder å gå gjennom alle kampene og sjekke treffprosent på utspillene hans, og andre keeper i Eliteserien for sammenligning, så blir det bare subjektiv synsing fra oss begge.
    Jeg mistenker at en del av kritikken mot Sandberg hva angår teknikk og plassering dreier seg om at folk går i bekreftelsesfella; Sandberg kan ha ni fantastiske utspill, men så fort det kommer et dårlig utspill så kommer bekreftelsen på at utspillene hans er dårlige. Men uten noen håndfaste tall så blir det som nevnt bare synsing.
    Bare sånn for å få det ut av veien, jeg mener Sandberg er mer en god nok for oss og stiller meg litt uforståelig til prioriteringen vi gjør når vi bruker deler av et relativt begrenset budsjett til å hente Larsen. Ikke at Larsen ikke er en bedre keeper om enn i mine øyne litt marginalt, men dette laget har en del svakheter og jeg oppfatter ikke Sandberg som en av dem

Utover det så synser vi videre
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Avhengig

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Han slo to utspark utover sidelinja mot godset. Å… bomme på banen er nå litt svakt. Sandberg er en middelmådig eliteseriekeeper. Kan bli bedre selvfølgelig. Men Larsen ser jeg på som endel bedre nå. Men egentlig samme hva vi synes. Deila bestemmer
    Ikke sant. Det var jo poenget mitt. Han slo to utspill over sidelinja, ergo han er ræva med beina. Hva med kvaliteten på alle utspillene samlet sett? (nå må jeg innrømme at jeg ikke husker de to som gikk ut. Var ballen i spill eller var det fra 5-meter?).
    Kan forøvrig minne om at Grindheim, som har fått gode karakterer av alle jeg har sett til nå, klarte å lobbe ballen ut over sidelinja totalt upressa i det som skulle være en 30-meters pasning. Altså Grindheim bomma på banen. Betyr det at han er elendig med beina?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Tastoman

Altså Grindheim bomma på banen. Betyr det at han er elendig med beina?
    Faen... Grindheim er ræva ass. Burde holde seg til å ta innkast.
    in Absinthia

Ikke sant. Det var jo poenget mitt. Han slo to utspill over sidelinja, ergo han er ræva med beina. Hva med kvaliteten på alle utspillene samlet sett? (nå må jeg innrømme at jeg ikke husker de to som gikk ut. Var ballen i spill eller var det fra 5-meter?).
    Kan forøvrig minne om at Grindheim, som har fått gode karakterer av alle jeg har sett til nå, klarte å lobbe ballen ut over sidelinja totalt upressa i det som skulle være en 30-meters pasning. Altså Grindheim bomma på banen. Betyr det at han er elendig med beina?
    Godt skrevet JohnF
    Hvis man mener at Sandberg er dårlig til beins med 2 feilpass, ja da skulle jeg likt å se alle feil andre ut på der gjør.
    Kanskje vi skal stille i noe annet enn fotball? Sparke ball, det kan vi ikke i henhold til feilmarginen.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.