Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 81 to 120 of 124
    Facebookverifisert
    Tastopat

Utrolig kjedelig kamp. Alt for stillestående og slapt. Klarer aldri å hente oss ordentlig inn fra målet til Godset, og 1-1 blir ikke den vitamininnsprøytningen det burde vært. Nesten litt rart at vi ser så slitne ut etter to uker fri.

Godset ligger med 11 mann inne på egen halvdel i 60 minutter, noe som gir f. eks Finne ekstremt vanskelige arbeidsforhold.

Lyspunkter: DFH, Grindheim, Jääger, JTN og Lindkvist i andre omgang. Stengel har nok en gang et godt innhopp, og holder på å avgjøre til vår fordel.

Vi ser iallefall hva fart betyr på back. Ivan blir rundingsbøye på begge sider og sliter veldig synes jeg. Offensivt er han en katastrofe, og spiller stort sett bare støttepass.
    Rasmus viser hvor god han er på venstreback. Alle innlegga hans var gode idag til de som mener han stinker på det området.
    Midtforsvaret er veldig godt, selvom dagens motstander kanskje ikke betyr all verden. Godset hadde jo ballen mye i første omgang, men klarte ikke å spille gjennom midten.
    DFH viser igjen at han er vår klart beste spiller. Synd han har hatt så mye skader, men igjen, hadde han holdt seg unna de, hadde han vel aldri vært så lenge i vår klubb i første omgang.
    Grindheim var også god idag, og Lekven hadde en god første omgang.
    Finne sliter veldig om dagen, og er dessverre bare en parentes om dagen. Agyiri synes jeg var god i første og viser at han har noe å fare med.
    Stengel er jo alltid en "virtus" utpå der. Og jeg er rimelig sikker på at hadde frisparket hans ikke truffet dusten i hodet, hadde den gått inn. Bugge hadde vel ikke rukket over dit?
    Keeper kan ikke lastes for målet og var tryggheten selv idag - som alltid. Vi ser jo stadig vekk folk mener han har et dårlig bein. Hva skal man si om Bugge da?

1-1 var nok greit idag.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Noen som gidder å gi en spillerbørs?
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Noen som gidder å gi en spillerbørs?
    Veldig kjapt og greit fra min side:

Sandberg: 5+
    Lindkvist: 6
    JTN: 5
    Jääger: 6
    Näsberg: 5
    Grindheim: 6
    Lekven 5-
    Agyiri: 5
    DFH: 6 BB
    Moa: 4
    Finne: 4

Innbyttere:
    Stengel: 5+
    Chiddi og Berntsen for kort tid, men forsåvidt positivt fra begge.

Takker. Nå krysser vi alle fingrene for mannen med den slepne teknikken, og det lave tungdepunktet. La både DFH og Zahid være klare mot de små fra Lillestrøm.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    Spinner's Avatar

Quote Originally Posted by JorgenH View Post

Lekven 5-

Innbyttere:
    Hvis skalaen er 1-10 så heller jeg mer mot
    Sandberg: 5
    Lindkvist: 7
    JTN: 6
    Jääger: 7
    Näsberg: 4
    Lekven 4-
    Moa: 3-
    Finne: 3-

Lyst : DFH + Stengel + Jääger + Lindkvist
    Mørkt: Finne, Näsberg, Lekven (helt horribel 2. omgang???!!)
    Trist: Moa, men han fikk ikke all verdens å jobbe med heller da.

Kampen idag var kjedelig, og det var lite trøkk ute på banen. Stillestående fotball og masse spill på tvers bak igjen. Men jeg så det gang på gang, vi har 3 spillere på løp inn i boksen, men så kommer ikke innlegget, og alle 3 må begynne på nytt mens vi kjører tversover bakerst. Rinse and repeat. Så kommer plutselig innlegget fra Lindkvist, og da er man ikke på.
    Tungt.
    For de som kan styre sitt eget lag:
    vif.managerleague.com

Quote Originally Posted by JorgenH View Post

Lekven 5-

Innbyttere:
    Synes du var raus med spillerbørsen!
    Men hva kan man si? Ingenting å si på innsatsen. Den var der, men veldig tafatt.
    Deila lurer på om det har blitt for mye trening den siste uka?? Mmmmmmm.....jeg har personlig vært imot sprtsdirektør men... I det 81 minutt når vi skal kjøre på for seier så kommer Berntsen inn! Han gjorde den beste kampen så langt etter min mening.
    MEN... Etter deila kom inn har vi kjøpt følgende:
    Lekven
    Grødem
    Elsebutangen
    Ejuke
    Abdi
    Berntsen
    Keita
    Finne
    Larsen

Kanskje jeg har glemt noen, men uansett jeg føler at millionene flyr i ubrukelig spillerlønninger for tida.
    Jeg dømmer selvfølgelig ikke larsen som ikke har rukket å bevise noe. Bortsett fra Lekven synes jeg det har gått meget dårlig med Deilas investeringer, når man samtidig hører Deila sier at han angrer mest på dårlige spillerinvisteringer fra Celtic perioden blir jeg piss nervøs for fremtiden.

Håper for guds skyld at jeg er paranoid, men føler der hadde hjulpet godt å få inn Karlsen som sportsdirektør.

Avhengig

Quote Originally Posted by Spinner View Post
    Hvis skalaen er 1-10 så heller jeg mer mot
    Sandberg: 5
    Lindkvist: 7
    JTN: 6
    Jääger: 7
    Näsberg: 4
    Lekven 4-
    Moa: 3-
    Finne: 3-

Lyst : DFH + Stengel + Jääger + Lindkvist
    Mørkt: Finne, Näsberg, Lekven (helt horribel 2. omgang???!!)
    Trist: Moa, men han fikk ikke all verdens å jobbe med heller da.

Kampen idag var kjedelig, og det var lite trøkk ute på banen. Stillestående fotball og masse spill på tvers bak igjen. Men jeg så det gang på gang, vi har 3 spillere på løp inn i boksen, men så kommer ikke innlegget, og alle 3 må begynne på nytt mens vi kjører tversover bakerst. Rinse and repeat. Så kommer plutselig innlegget fra Lindkvist, og da er man ikke på.
    Tungt.
    Spenstig at banens beste får dårligere karakter enn to andre spillere.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Synes du var raus med spillerbørsen!
    Men hva kan man si? Ingenting å si på innsatsen. Den var der, men veldig tafatt.
    Deila lurer på om det har blitt for mye trening den siste uka?? Mmmmmmm.....jeg har personlig vært imot sprtsdirektør men... I det 81 minutt når vi skal kjøre på for seier så kommer Berntsen inn! Han gjorde den beste kampen så langt etter min mening.
    MEN... Etter deila kom inn har vi kjøpt følgende:
    Lekven
    Grødem
    Elsebutangen
    Ejuke
    Abdi
    Berntsen
    Keita
    Finne
    Larsen

Kanskje jeg har glemt noen, men uansett jeg føler at millionene flyr i ubrukelig spillerlønninger for tida.
    Jeg dømmer selvfølgelig ikke larsen som ikke har rukket å bevise noe. Bortsett fra Lekven synes jeg det har gått meget dårlig med Deilas investeringer, når man samtidig hører Deila sier at han angrer mest på dårlige spillerinvisteringer fra Celtic perioden blir jeg piss nervøs for fremtiden.

Håper for guds skyld at jeg er paranoid, men føler der hadde hjulpet godt å få inn Karlsen som sportsdirektør.
    Haha, var det sååå raust da? Synes da virkelig Soinner var rausere enn meg på en del. Mulig Finne og Moa kunne fått tre.

Forøvrig enig med deg i det du skriver om signeringer. Blir litt svett av å se hvordan vi holder på, spesielt når jeg hører rykter om Forren, Hovland osv. inn. Vi har allerede en stor stall, og hvis vi skal ha inn flere nå så må jo det bety at noen skal ut? At Lundkvist forsvinner er vel ganske åpenbart, virker det som. Det samme gjør vel en av keeperne våre, og muligens Ghayas. Låneavtalen til Keita går vel ut i sommer. Kanskje noen unggutter som skal ut på lån. Begynner å bli mange spillere som begynner å få ganske dårlige utsikter til A-lagsfotball etterhvert. Synes Ronny virker veldig ivrig etter å sette sitt preg på laget, samtidig som vurderingsevnen ikke alltid er den beste. Skulle gjerne sett at han tok seg litt bedre tid med den prosessen. Er tross alt ikke så fryktelig lenge siden klubben var i nærheten av konkurs.

Tragisk at vi mister Rasmus. Han er såå bra å ha bak der. Løper opp alt og igjen er god offensiv. Næsberg er desverre en divisjon for liten, MEN nå må Stengel få starte istedenfor Lekven som gjør mye feil bak der med ballen i bena. Mange farlige balltap igjen. Jæger var sjef der bak og makan til spenst!! DFH er kongen for tiden. Blir godt å få med Zahid neste kamp og Lundstrøm. Vi har ikke klart å opprettholde aggressivitet i landslagspausen, det var labert tempo uansett varmen. Taper 2 poeng i dag hvor vi kunne ha tatt innpå de foran som også mistet poeng

Tastoman

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Tragisk at vi mister Rasmus. Han er såå bra å ha bak der. Løper opp alt og igjen er god offensiv. Næsberg er desverre en divisjon for liten, MEN nå må Stengel få starte istedenfor Lekven som gjør mye feil bak der med ballen i bena. Mange farlige balltap igjen. Jæger var sjef der bak og makan til spenst!! DFH er kongen for tiden. Blir godt å få med Zahid neste kamp og Lundstrøm. Vi har ikke klart å opprettholde aggressivitet i landslagspausen, det var labert tempo uansett varmen. Taper 2 poeng i dag hvor vi kunne ha tatt innpå de foran som også mistet poeng
    Apropos landslagspause : 2. omgang i dag var nesten like gørr som den legendarisk trøtte 2. omgangen i denne landskampen. (Hvor det dog skjedde noe - ut av intet - helt på slutten) ...

https://www.youtube.com/watch?v=-2gJamguN04

Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Er det 100% sikkert at vi mister han?
    Han kom ble svett og dett var dett

Avhengig

Døll kamp. Null sprut.
    Gledelig at Berntsen kommer innpå og tar tak. Flere gode involveringer. Trygg og frekk med ballen og skaffer to frispark i gode posisjoner.
    Daniel Fredheim Holm er i en klasse for seg.
    Sandberg, Tollås og Jääger er bra.
    Resten av laget bør skjerpe seg.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Må si jeg er veldig skuffa over oppmøtet til Godset-fansen. Jeg linket til en artikkel i åpningsinnlegget hvor de skulle mobilisere og ha gratis busser for å få så mange som mulig til Ullevaal. Og det synet som var på tribunen i går var ikke akkurat det jeg vil kalle en mobilisering. De var jo ikke i nærheten av hva de har klart å stille med før, så det ble jo null tribunekamp slik jeg så for meg at det kunne bli. Er det så mange medgangssupportere der? Så fort det går litt trått etter en del gode år, så forsvinner alle og tar tidlig sommerferie?

Fotballmessig så var kampen ganske kjedelig egentlig. Tok liksom aldri helt av. Får håpe dette betyr at det eksploderer mot Lillestrøm til lørdag når det gjelder temp og aggressivitet. Fredheim Holm var god, det må sies. Håper han fortsetter slik og holder seg skadefri.

Pratmaker

Hvordan vet man at Lindkvist forsvinner? Har han fått tilbud noe annet sted? Hva har jeg gått glipp av?

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    lokalhelt's Avatar

Post TV2 Spillerbørs

TV2 Spillerbørs - Vålerenga (4-2-3-1)

Marcus Sandberg 5
    Rasmus Lindkvist 5
    Jonatan Tollås Nation 5
    Enar Jääger 6
    Ivan Näsberg 3
    Christian Grindheim (C) 7
    Magnus Lekven 4
    Daniel Fredheim Holm 7
    Ernest Agyiri 5
    Bård Finne 3
    Moa 5
    Herman Stengel 5

Hyggelig å se CG og DFH med solide 7 i børs hos TV2.
    At Ivan Näsberg og Finne fikk terningkast 3 er ikke fullt så bra. Ser også at Lekven fikk 4'er.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by Belhaven View Post
    Hvordan vet man at Lindkvist forsvinner? Har han fått tilbud noe annet sted? Hva har jeg gått glipp av?
    http://www.fotbolldirekt.se/2017/06/...na-spelat-dar/

Quote Originally Posted by lokalhelt View Post
    TV2 Spillerbørs - Vålerenga (4-2-3-1)

Marcus Sandberg 5
    Rasmus Lindkvist 5
    Jonatan Tollås Nation 5
    Enar Jääger 6
    Ivan Näsberg 3
    Christian Grindheim (C) 7
    Magnus Lekven 4
    Daniel Fredheim Holm 7
    Ernest Agyiri 5
    Bård Finne 3
    Moa 5
    Herman Stengel 5

Hyggelig å se CG og DFH med solide 7 i børs hos TV2.
    At Ivan Näsberg og Finne fikk terningkast 3 er ikke fullt så bra. Ser også at Lekven fikk 4'er.
    Fullt fortjent med 3 på børsen til Nåsberg og Finne dessverre. Ellers er det ikke så mye å si om denne kampen utover det som har blitt sagt. En skikkelig kjedelig og tempo svak kamp. Så ut som gutta hadde sirup i beina, og savnet etter Lundstrøm og Zahid ble så stort som jeg hadde fryktet.

Vi gikk i hvert fall ikke på noe tap, men nok en gang måtte jeg gå slukøret hjem fra Ullevål etter en kamp hvor vi kunne og burde meldt oss på helt i toppen. Har dessverre blitt en gjenganger at vi svikter når vi virkelig har muligheten. Deila spekulerte i at gutta hadde trent for hardt før kampen, kunne se sånn ut da spillerene der ute så slitne ut fra dommeren blåste i fløyta. Så fryktelig seigt ut. Positivt at vi har trent godt i pausen, men mulig Deila dro på litt ekstra fordi han skulle møte gamle klubben. Vi får håpe dette slår positivt ut med overskudd senere i sesongen. Vi har fortsatt mulighet til å komme oss opp på medalje!

Æsj, normalt ville jeg sagt at han da burde selges omgående og benkes frem til overgangen skjer men når det i praksis ikke er noen som er i nærheten av nivået hans går jeg for det motsatte. Mannen må spille hvert eneste minutt frem til han forsvinner enten det skjer i sommer eller etter sesongen
    "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Så fryktelig seigt ut. Positivt at vi har trent godt i pausen, men mulig Deila dro på litt ekstra fordi han skulle møte gamle klubben.
    Ja, sirup. Møkkakjedelig 2. omgang, og spillerne responderte ikke på tribunetrøkket heller. Kommenterte til sidemannen at vi knapt fikk låne ballen under 5-6 minutter med kontinuerlig "Kom igjen, Enga!" fra Bendit. Fikk nesten følelsen av at det stressa laget.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Quote Originally Posted by Sofasupporter View Post
    Æsj, normalt ville jeg sagt at han da burde selges omgående og benkes frem til overgangen skjer men når det i praksis ikke er noen som er i nærheten av nivået hans går jeg for det motsatte. Mannen må spille hvert eneste minutt frem til han forsvinner enten det skjer i sommer eller etter sesongen
    Jeg håper virkelig de forsøker å overtale han. Som du sier, vi har ingen i nærheten av han. Ivar er alt for dårlig og det koster nok langt mer å hente inn en med samme kvaliteter. Som Rekdal sa igår, han er nok kanskje den raskeste i ligaen, og sånne vokser ikke på trær. Igår traff han på 100% av innleggene også (4stk var det vel fra sin vante side).
    Nei han vil bli savnet om de da ikke klarer å overtale han til å bli.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Flem View Post
    Jeg håper virkelig de forsøker å overtale han. Som du sier, vi har ingen i nærheten av han. Ivar er alt for dårlig og det koster nok langt mer å hente inn en med samme kvaliteter. Som Rekdal sa igår, han er nok kanskje den raskeste i ligaen, og sånne vokser ikke på trær. Igår traff han på 100% av innleggene også (4stk var det vel fra sin vante side).
    Et annet moment med Rasmus som også bør tale for kontraktsforlengelse er bidragene han gjør på offensiv dødball. Rasmus ligger ofte igjen når vi har corner eller frispark og dersom vi gjør en feil slik at det blir kontring i mot så klarer han å løpe opp hvem som helst. Farten hans tilsier at de i så fall må finte han ut eller skaffe to mot en dersom kontringen skal bli farlig.

Mye tyder allikevel på at Rasmus forsvinner og til tross for høy fart er han ikke uerstattelig som fotballspiller.

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Igår traff han på 100% av innleggene også (4stk var det vel fra sin vante side).
    Bra, kanskje han har terpa litt, for iblant treffer han ikke på noe.
    Er jo alltids mulig å forbedre egne ferdigheter.

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Bra, kanskje han har terpa litt, for iblant treffer han ikke på noe.
    Er jo alltids mulig å forbedre egne ferdigheter.
    Det som skuffet meg mest i går var hva vi faktisk fikk ut av innleggene. Registrerte i hvert fall et par innlegg fra Lindkvist som kom rett foran kassa, men ingen fikk ett ben på de. Må si Moa skuffet meg litt i går, han prøvde ikke en gang å ta ballene som landet bare litt foran han. Det var lite vilje.

Får sikkert kjeft av Flem nå, men synes Sandberg viste tegn til at han er svak med beina i går. Flere ganger var det spillere på løp, som ville at han skulle sette i gang tidlig, men så må han legge den død på bakken før han triller den til Nation som er nærmeste mann. Spesielt iriterende når det er kort tid igjen og han bruker 1 minutt på å få den kula ut. En keeper som er god på utspark ville da spilt den direkte opp til for eksempel Agyiri som slo oppgitt ut med armene flere ganger og hadde fri bane.

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Får sikkert kjeft av Flem nå, men synes Sandberg viste tegn til at han er svak med beina i går. Flere ganger var det spillere på løp, som ville at han skulle sette i gang tidlig, men så må han legge den død på bakken før han triller den til Nation som er nærmeste mann. Spesielt iriterende når det er kort tid igjen og han bruker 1 minutt på å få den kula ut. En keeper som er god på utspark ville da spilt den direkte opp til for eksempel Agyiri som slo oppgitt ut med armene flere ganger og hadde fri bane.
    Kanskje han har fått litt angst etter den lille perioden med "tabber".

Siden jeg er i klagehumør:

Jeg tror en del av den berømte "klagemuren" har flyttet over på feltet. Både mot RBK og mot Godset i går, har jeg fått en som står å klager konsekvent på alt gjennom hele kampen bak meg. Utrolig iriterende. Det er faktisk sånn som kan ødelegge kamp opplevelsen, spesielt når du tar med deg venner på feltet for første gang. Det er greit å klage, men når det er konsekvent på alt, og bare negativt ladet gjennom 90 min blir det slitsomt å høre på, ikke er det spesielt god reklame for folk som ikke har vært på kamp så ofte før..

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Kanskje han har fått litt angst etter den lille perioden med "tabber".
    Han er jo en solid keeper ellers og tar som regel det som kommer, men det ble sagt fra folk her at det var helt feil at han var dårlig med beina, blir kanskje feil å si dårlig, men han er svært begrenset på det området og viser det ganske greit på utspark, når vi har mange spillere oppe og ønsker å starte igang tidlig for å ta det andre laget i ubalanse.

Daniel Berntsen gjorde forresten ett godt innhopp i går. La oss håpe at han er på gang.

Vet ikke helt hva jeg synes om Agyiri i tiern, han gjorde det ok, men trives kanskje bedre litt ute på siden i en 3"er bak spissen. Den foten hans må det i hvert fall gå an å bruke på ett vis. Manglet litt på tempo, men hele laget var jo sirup i går, så blir kanskje en dårlig kamp å bruke som eksempel.

Skjønner ikke hva som har skjedd med Bård Finne, som så veldig bra ut når han kom i vinter. Han finner seg ikke tilrette i på kanten. Bekymringsverdig at angrepsrekken omtrent ikke scorer mål, der må det skje noe hvis vi skal vinne kamper! Fotballen til Deila baserer seg jo i stor grad på angrep, og da fungerer det dårlig når spissen vår har 1 mål.

Kunne godt tenke meg Ejuke som midtspiss. Eksplosiv og veldig kjapp på de første meterne. Moa ble lett løpt opp de to tre gangene han tok med seg ball i går. Scoret ikke lenger. Da synes jeg vi kan prøve noe nytt. Og spesielt mtp trege kippe.

Tastoman

Default Moa, Ejuke og Finne

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Kunne godt tenke meg Ejuke som midtspiss. Eksplosiv og veldig kjapp på de første meterne. Moa ble lett løpt opp de to tre gangene han tok med seg ball i går. Scoret ikke lenger. Da synes jeg vi kan prøve noe nytt. Og spesielt mtp trege kippe.
    Enig mht. Moa. Syns han var svak i går - pressa keeper til å spille ut noen ganger, men kom ikke til en eneste sjanse og virka litt uinteressert. Hvis Moa ikke GIDDER mer enn ca. 85 %, bør han benkes. Hvis han ikke ER på mer enn ca. 85 % så bør han spille på 2.laget - evt. lånes ut i 1.divisjon...
    Ejuke virker full av energi - ok; han mangler erfaring, men eneste måten å få det på, er jo å spille...

Ikke enig i at Finne er såå dårlig. Han jobba i det minste hardt til han ble bytta ut. Motspillerne blir slitne av en sånn angriper. Moa derimot jobba mindre og var en del "av" i går.

Quote Originally Posted by san Paolo View Post
    Ejuke virker full av energi - ok; han mangler erfaring, men eneste måten å få det på, er jo å spille...
    Ejuke er hurtig ja, men han mangler ballbehandling. Så det jo på touchen hans i går når han kom inn, ballen var ikke limt til foten for å si det sånn, han måtte løpe etter sitt eget medtak.Han har litt problemer med å holde seg på beina pga den høye farten også la jeg merke til i cupkampene. Minner litt om løpestilen til Dawda Leigh, hvor det ser ut som man er på nippet til å falle hele tiden, før man faller.

Jeg tror Ejuke kan bli god på sikt, men kanskje ikke helt klar til å starte. Hadde vært spennende å se han som midtspiss, men han blit kanskje litt for lett fysisk.

Ejuke er hurtig ja, men han mangler ballbehandling. Så det jo på touchen hans i går når han kom inn, ballen var ikke limt til foten for å si det sånn, han måtte løpe etter sitt eget medtak.Han har litt problemer med å holde seg på beina pga den høye farten også la jeg merke til i cupkampene. Minner litt om løpestilen til Dawda Leigh, hvor det ser ut som man er på nippet til å falle hele tiden, før man faller.

Jeg tror Ejuke kan bli god på sikt, men kanskje ikke helt klar til å starte. Hadde vært spennende å se han som midtspiss, men han blit kanskje litt for lett fysisk.
    Dawda Leigh i fart var unikt. Måten han krumma nakken på, magan sugde inn hodet og halsen var borte. Han snudde aldri på hodet i fart, men hele kroppen. At han klarte å løpe i det hele tatt er en gåte.
    Enkelte av oss husker vel også Jarle Friis i hockey'n. Han hadde også samme måte å komme seg framover.
    Herlige typer

Å neida, hater deg ikke selvom du mener Sandberg ikke har de beste føtta, dette er jo sjarmen med lagidrett, vi har alle forskjellig smak.
    Jeg mener dog han har meget god treffsikkerhet på utspark. Se de balla han legger 3 meter over bakken på distanser over 40-50 meter, det er priceless

Må si at Finne ikke imponerer nå i d hele tatt. Fikk han egentlig til noe i går?? Registrerte bare den ene tapte duellen etter den andre, og den ene dårlige touchen etter den andre . Han bør benkes nå sammen med Lekven, også får vi innpå Stengel og Ejuke

Tippedronning 2014 Bablefant

Siden jeg er i klagehumør:

Jeg tror en del av den berømte "klagemuren" har flyttet over på feltet. Både mot RBK og mot Godset i går, har jeg fått en som står å klager konsekvent på alt gjennom hele kampen bak meg. Utrolig iriterende. Det er faktisk sånn som kan ødelegge kamp opplevelsen, spesielt når du tar med deg venner på feltet for første gang. Det er greit å klage, men når det er konsekvent på alt, og bare negativt ladet gjennom 90 min blir det slitsomt å høre på, ikke er det spesielt god reklame for folk som ikke har vært på kamp så ofte før..
    Skjønner deg godt. Har en "super-coach" i ryggen sjøl, men vi klarer som regel å synge han ut. Har dere sindighet nok kan dere jo prøve å si fra til vedkommende, litt sånn mellom de verste utbruddene.

Dawda Leigh i fart var unikt. Måten han krumma nakken på, magan sugde inn hodet og halsen var borte. Han snudde aldri på hodet i fart, men hele kroppen. At han klarte å løpe i det hele tatt er en gåte.
    Fart er vel her et relativt begrep ?

Så forøvrig Dawda i aksjon på lørdag, for Moss mot Ullern i 3. div. Samme løpesett men ikke like "rask", nærteknikken har han dog beholdt og det virker som om han har funnet seg til rette

--Groucho Marx--

Får sikkert kjeft av Flem nå, men synes Sandberg viste tegn til at han er svak med beina i går.
    Folk som protesterer på at Sandberg er svak med beina bør få sjekket synet, noenlunde gode keepere spiller ikke i Norge uten at de har noen svakheter og beina er helt klart en av hans

--Groucho Marx--

Å neida, hater deg ikke selvom du mener Sandberg ikke har de beste føtta, dette er jo sjarmen med lagidrett, vi har alle forskjellig smak.
    Jeg mener dog han har meget god treffsikkerhet på utspark. Se de balla han legger 3 meter over bakken på distanser over 40-50 meter, det er priceless
    Vi får bare si det sånn at det kommer an på øyet som ser. Hadde vært ett kjedelig forum hvis alle var enige. Jeg må ærlig si at jeg ikke så noen av de vakre utsparkene hans mot Godset.Kan være han hadde noen presise utspark, men når han hadde muligheten til å sette igang spille raskt ved ett langt utspark mens han holdt ballen i beina, la han heller ballen død og brukte tid, slik at Godset kom i balanse igjen. Hurtig i gang setting er noe jeg ikke så på Søndag. Han brukte beina generelt lite, og utspark er liksom det minste en keeper i gang burde mestre.

Avhengig

Quote Originally Posted by Sofasupporter View Post
    Folk som protesterer på at Sandberg er svak med beina bør få sjekket synet, noenlunde gode keepere spiller ikke i Norge uten at de har noen svakheter og beina er helt klart en av hans
    Kunne ikke vært mere uenig med deg. Men uten at noen gidder å gå gjennom alle kampene og sjekke treffprosent på utspillene hans, og andre keeper i Eliteserien for sammenligning, så blir det bare subjektiv synsing fra oss begge.
    Jeg mistenker at en del av kritikken mot Sandberg hva angår teknikk og plassering dreier seg om at folk går i bekreftelsesfella; Sandberg kan ha ni fantastiske utspill, men så fort det kommer et dårlig utspill så kommer bekreftelsen på at utspillene hans er dårlige. Men uten noen håndfaste tall så blir det som nevnt bare synsing.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Quote Originally Posted by JohnF View Post
    Kunne ikke vært mere uenig med deg. Men uten at noen gidder å gå gjennom alle kampene og sjekke treffprosent på utspillene hans, og andre keeper i Eliteserien for sammenligning, så blir det bare subjektiv synsing fra oss begge.
    Jeg mistenker at en del av kritikken mot Sandberg hva angår teknikk og plassering dreier seg om at folk går i bekreftelsesfella; Sandberg kan ha ni fantastiske utspill, men så fort det kommer et dårlig utspill så kommer bekreftelsen på at utspillene hans er dårlige. Men uten noen håndfaste tall så blir det som nevnt bare synsing.
    Han slo to utspark utover sidelinja mot godset. Å bomme på banen er nå litt svakt. Sandberg er en middelmådig eliteseriekeeper. Kan bli bedre selvfølgelig. Men Larsen ser jeg på som endel bedre nå. Men egentlig samme hva vi synes. Deila bestemmer