Results 1 to 16 of 16
    Tastoman

Default Deila-aften foran hver hjemmematch!

Ronny kom innom kontoret på Valle i dag med en idé: Kan ikke jeg møte supporterne på Vertshuset fast hver fredag før hjemmekampa?

En knapp time seinere var det spikra og tradisjonen starter allerede i morra klokka fem!

Hva synes Ronny om Godset? Hvem bør spille i 10'ern på søndag? Hvordan er tenninga på Valle om dagen?

Nå har du mulighet til å spørre ham sjæl - kanskje over en halvliter i verdens fineste bakgård?

Mer her: http://www.vif-fotball.no/nyheter/mo...-pa-vertshuset

Bra! Synes det er veldig mye med HVER hjemmekamp, men flott initiativ.

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Bra! Synes det er veldig mye med HVER hjemmekamp, men flott initiativ.
    Er ikke du samme person som søyt om hva klubben gjør utenfor Vålerenga Stadion? Nå er det for mye Deila? Skaff deg nye ting i livet. Hater sutrehuer.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Er ikke du samme person som søyt om hva klubben gjør utenfor Vålerenga Stadion? Nå er det for mye Deila? Skaff deg nye ting i livet. Hater sutrehuer.
    Var vel ikke akkurat mye syting fra Gorg i det innlegget du siterer. Han skriver jo både Bra! og flott intiativ, hva er sutring med det? Han har rett i at før hver eneste hjemmekamp er mye. Det kan slå begge veier, det kan bli en flott tradisjon, eller det kan være Fredager hvor det nesten ikke er folk som møter opp. Da er det jo bare å gjøre det litt sjeldnere så folk kan glede seg de gangene det blir, og også få samlet opp spørsmål.

Veldig bra at Deila tar intiativ til dette! viser at han ønsker å få oss nærmere klubben og hva som skjer, samtidig som han blir bedre kjent med oss supportere. Blir ikke bedre enn det.

Tastoman

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Han har rett i at før hver eneste hjemmekamp er mye.
    Har du først møtt han én gang vil du møte han igjen!

Fantastisk initiativ!

Bra initiativ. Men bare pass på at ikke klubben blir FOR åpen. Uten sammenlikning forøvrig så treffer man ikke Guardiola, Mourinho og de andre på fotballpub.

Det er noe som heter at man må ha hverdager for å kunne ha en fest. Hvis hver dag er en fest blir man lei. Selv om intensjonen er god så er jeg ikke helt sikker på at dette er veien å gå. Synes man skal begrense sånne ting til anledninger der man faktisk har noe å si.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Ronny er smart. Nå får'n tatt seg en øl med gutta en god slump med fredager fremover. Det er er det ikke alle som får til

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Ronny er smart. Nå får'n tatt seg en øl med gutta en god slump med fredager fremover. Det er er det ikke alle som får til
    Ronny er en bohem i stilen! Herlig type, og det her skal jeg helt klart dra på for å møte han.Må være den mest folkelige treneren i Eliteserien som gjør dette. Nå har ikke jeg vært på Reka-aften, men jeg innbiller meg at det er litt mer spennende å høre på Deila, litt pga engasjement, og litt fordi Rekdal har ett tonefall som er helt likt uansett hvilket humør han er i.

Kunne kanskje skrevet mer, som i at jeg ser for meg at det kan bli sutring når den "hver hjemmekamp"-greia kanskje ikke følges opp, men det er jo å ta sorgene på forskudd. Topp opplegg, dette blir fint.

Å ønske å jobbe for å ikke bygge ut alle friområder til kontor- og leilighetskomplekser som sluker byen er kanskje sutring for deg, men jeg mener det går an å ta av seg øl- og Enga-brillene, gni seg litt i øynene og se an hva som egentlig er viktig for byen, barna og bydelen.

Ellers positivt å se at du som alltid bidrar til å holde nivået oppe på forumet, gleder meg til neste kamptråd i en dårlig periode. Da skinner du, mann!

Vi "sluker" en grusbane for økonomien i prosjektet. Big deal. Alltid ett eller annet, er det ikke det. Vi har Aftenposten og Finansavisen som jobber i mot, da er det godt med sånne grønne som deg Gorg. Bra noen holder nivået oppe, med sånne som meg.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert.

Vi "sluker" en grusbane for økonomien i prosjektet. Big deal. Alltid ett eller annet, er det ikke det. Vi har Aftenposten og Finansavisen som jobber i mot, da er det godt med sånne grønne som deg Gorg. Bra noen holder nivået oppe, med sånne som meg.
    Jeg mente ikke at du skulle ta på deg konspirasjonshatten når du tok av deg øl- og Enga-brillene! Tviler på at avisene jobber mot prosjektet. Det er det vel bare Høyre som gjør, uten at jeg synes vi trenger å politisere dette.

For oss som bor i bydelen hvor den flotte stadionen kommer, så er det allerede mange friområder som slukes av boliger o.l. Da er det viktig å hegne om de man har. Så vidt jeg forstår kan denne plassen omreguleres til grøntområde el. lignende om Vålerenga ikke får sette opp sine greier.

Men nok sutring, dette passer ikke i denne tråden, ses på Deila-aften og i neste sutrefrie kamp-tråd

Munndiarétiker

Hvordan foregår disse sesjonene? Prater han i 15-20 mins og så spørsmål, eller henger han bare i baren og prater med folk som kommer bort?

Tippedronning 2014 Bablefant

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Hvordan foregår disse sesjonene? Prater han i 15-20 mins og så spørsmål, eller henger han bare i baren og prater med folk som kommer bort?
    Han hang ikke så mye, sto mesteparten av tida midt i en stor sirkel og svarte greit på spørsmålene (som kom tett). Lun og avslappet happening.

Tastoman

Hjemmematch på lørdag: Det betyr Deila-aften på Vertshuset i morra!

Link.