Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 40 of 147

Default Kristiansund - Vålerenga. Mandag 17 Juli, klokka 19.00.

KBK har ikke tapt hjemme siden serieåpningen mot Molde, men noe sier meg at vi blir det andre laget som tar dem. Gjør vi det, er vi skikkelig på skuddhold i medaljekampen, og har én kamp mindre spilt enn de fleste.

Litt om kampen http://www.vif-fotball.no/nyheter/sj...t-kristiansund

Dag Vidar Hafsås dømmer, og Enga har solgt sine billetter.

Kom igjen nå Enga!
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert. Stem Demokratene!

Hvis værvarselet til Yr slår til (mye regn), så blir det enda en slitekamp i vest. Synd for våre tekniske spillere og ønske om raskt spill i lengderetningen. Redd det fort "bare" blir uavgjort igjen. Som mot Brann.

Quote Originally Posted by Caanradi View Post
    Hvis værvarselet til Yr slår til (mye regn), så blir det enda en slitekamp i vest. Synd for våre tekniske spillere og ønske om raskt spill i lengderetningen. Redd det fort "bare" blir uavgjort igjen. Som mot Brann.
    Kristiansund spiller på kunstgress. Så været spiller ingen stor rolle der med mindre det ikke er mye vind.
    På yr sier de at det skal bli frisk bris, men de lokale sier frisk bris til orkan.
    Så vi får se

Vi møter et lag vi er overlegne individuelt og med ball, som vi er det Brann. Begge de lagene spiller på kraft og innsats, og vi må matche dem der. Gjør vi det, bør vi ha marginene vi etter ryktene mangla mot skarrepakket. Enormt viktig at vi kliner til med 3 poeng nå.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert. Stem Demokratene!

Heldigvis slipper vi å møte Norges beste spiller. Vi vinner denne.

Blir en knalltøff bortekamp det her mot ett hardtarbeidende og kompakt KBK. Vi kan fint spille ut dette KBK laget, men det lukter litt uavgjort her også. KBK er solide hjemme og minner om at de nylig spilte 3-3 mot RBK på eget gress. Skal vi ha heng på medaljer må denne kampen vinnes naturligvis, men uavgjort er i utgangspunktet ikke noen skam, med tanke på hvilke lag som har spilt uavgjort og også tapt der borte.

Her må laget gå i krigen som mot Brann!

Spennende og viktig kamp i morgen, har stor tro på full pott. Det har ikke blitt offentliggjort noen tropp til i morgen har det det? Spent på om vi har alle tilgjengelige eller om det er noen små skader. Med full pott er vi a poeng med brann og sarp dersom vi vinner de to hengekampene våre og de spiller uavgjort i kveld.

Ikaros Tastopat

Mange Vålerengasupportere i Kristiansund i dag. Utsolgt bortefelt. Dette blir artig!

Ser på tabellen nå og blir d uavgjort i Bergen og vi vinner våre to neste kamper er vi a poeng med 2 plassen

Husvarm

Håper på a-debut for Dønnum i denne kampen. Hørt mye bra om innsats, vilje og egenskaper i det siste! Uansett er vi inne i flyten for alvor med seier!

Sjenert

Her er troppen til morgendagens kamp:
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/di...r-til-nordmore

Det umiddelbare man kan merke seg: Ingen Herman Stengel, ingen Abdi Ibrahim, og ingen Markus Nakkim.
    Herman er syk, men det er ikke gitt noen info om de to andre. Skader, eller bare utelatt? Noen som vet?

Har trua på 3 poeng!

Deilig å se den gå inn.

Mulig jeg husker feil men var ikke Stengel syk forrige kamp og??

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by nico70 View Post
    Mulig jeg husker feil men var ikke Stengel syk forrige kamp og??
    Jo, han er i trening igjen, men ennå ikke kampklar, ikke mer dramatikk enn det. Tipper vi får se Dønnum debutere i morgen.
    Vi er Vål'enga!!

Blir spennende å se hvordan vi klarer oss uten Lindkvist. Tror vi er blitt veldig svekket på back/kanten nå...

Tastopat anderan's Avatar

Quote Originally Posted by Trym View Post
    Blir spennende å se hvordan vi klarer oss uten Lindkvist. Tror vi er blitt veldig svekket på back/kanten nå...
    Får håpe Juklerød er full av energi etter et langt avbrekk og viser med all tydelighet hvem som skal ha venstrebacken fremover

Quote Originally Posted by anderan View Post
    Får håpe Juklerød er full av energi etter et langt avbrekk og viser med all tydelighet hvem som skal ha venstrebacken fremover
    Tipper på at det Näsberg som tar den plassen ettersom at Jukle har vært vekke en stund. KBK har ganske raske angripere så dette kan jo bli utfordrende. Näsberg jobber til krampa tar han, men han er ikke rask nok.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Dødsviktig kamp idag.
    Hvis vi vinner ser vi oppover for fullt med 3 poeng bak bronskje med en mindre kamp spilt.
    Hvis vi taper er KBK 2 poeng bak oss..

Et tap idag vil sitte laaangt inne.

Quote Originally Posted by wanderer View Post
    Tipper på at det Näsberg som tar den plassen ettersom at Jukle har vært vekke en stund. KBK har ganske raske angripere så dette kan jo bli utfordrende. Näsberg jobber til krampa tar han, men han er ikke rask nok.
    Overbevist om at vi får se begge to der. Den som starter får en time og den andre en halvtime tipper jeg. Dersom Deila tror Jukle kan holde en time får han tillit fra start, men det er vel mer sannsynlig at han ikke orker mer enn den siste halvtimen etter et langt avbrekk. Resten av laget gir seg vel selv. Med mindre Daniel sliter med noe rusk og Dønnum får sjansen.

Facebookverifisert
    Pratmaker

Kom akkurat på at jeg dreit meg ut. Satte 250 spenn på B, men jeg vinner jo ALDRI på oddsen. Så burde spilt H, da hadde vi i det minste dratt med oss ett poeng hjem

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by Trasskuken View Post
    Kom akkurat på at jeg dreit meg ut. Satte 250 spenn på B, men jeg vinner jo ALDRI på oddsen. Så burde spilt H, da hadde vi i det minste dratt med oss ett poeng hjem
    Jeg spiller alltid mot VIF av eksakt denne grunnen. Pluss at hvis vi taper er det ihvertfall en mager trøst å sitte igjen med noen hundrelapper.

Må aldri tippe med hjertet vet du!

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Bare en ting å gjøre. Sett 250 på H likevel - det er ikke for seint - så blir det i det minste uavgjort.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Sikkert noen Kristiansund-supportere som har satt penger på H og tenker det samme Lykke til med spillet!

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Heldigvis slipper vi å møte Norges beste spiller. Vi vinner denne.
    Han er visst på vei til Romania, det er kanskje et lite skritt opp.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Jeg spiller alltid mot VIF av eksakt denne grunnen. Pluss at hvis vi taper er det ihvertfall en mager trøst å sitte igjen med noen hundrelapper.
    Kjenner andre frelste som konstant spiller mot, mens andre igjen spiller for Enga. Så hvis begge to jinxer spillet sitt så sitter de med to forskjellige resultater på kampen For øvrig spiller jeg aldri av den samme jinxegrunnen. Hehe.

Men greit å tjene litt kontanter på skuffelsene vi har hatt opp gjennom åra :/
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Facebookverifisert
    Pratmaker

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Når man er selvutnevnt best i alt, også er skrittet fra norsk serie til romania! Ja, da er det jaggu på tide å henge opp et speil altså, og ta en titt i det!

Når man er selvutnevnt best i alt, også er skrittet fra norsk serie til romania! Ja, da er det jaggu på tide å henge opp et speil altså, og ta en titt i det!
    Å være enda mer arrogant enn Zlatan fungerer bare hvis man er minst like god. Så til alle talenter som leser her inne: Husk på å bli sinnsykt god FØR dere dyrker frem de mest uspiselige personlighetstrekkene.

Vi stiller et meget sterkt lag i dag med:
    1 Sandberg - 5 Lundström, 4 Tollås Nation, 3 Jääger, 21 Juklerød - 19 Grindheim, 8 Lekven - 10 Zahid - 7 Fredheim Holm, 25 Abdellaoue, 11 Finne.
    Spennende å se om jukle er på vei mot å bli norges beste vb som Deila har sagt han har potensiale til. Har stor tro på full pott i dag. Kom igjen Enga!

Dette laget bør kunne spille ut KBK. Gi jernet nå gutta.

Tastopat anderan's Avatar

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Må være leit for Georghe Hagi å miste sin posisjon som nasjonal fotballhelt

Bablefant

Største problemet eller hindring er ikke motstanderen, men været. Håper vi klarer vannkampen.

Kan bli greit med en keeper som har litt kontroll med ballen i beina og.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Kan bli greit med en keeper som har litt kontroll med ballen i beina og.
    Sandberg gjør ting litt for spennende til tider.

Der røyk plassen til Sandberg.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Som sagt....

Sjenert

Quote Originally Posted by Waldemar View Post
    Sandberg gjør ting litt for spennende til tider.
    Apropos...

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Fy faen... første skudd på mål?

Bablefant

Har hatt troen på Sandberg, men nå forårsaket han nok et mål bakover. Larsen må inn.

Store svakheten til Sandberg.Ute der har han ikkeno å gjøre! Kan fort koste oss mange poeng,og han keeperplassen!