Results 1 to 26 of 26

Default Velkommen Azemi!

Ville ha han nå sist, så dette er jeg happy med!
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Velkommen i Kongeblått!

Velkommen!

Kanonsignering.
    Veldig bra signering! Dette er en mann som er like bra på høyrekant som spiss.
    Nå må Moa begynne å jobbe hardt for plassen, samt at vi ikke blir supersvekket når DFH blir småskadet.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    MadsAndre's Avatar

Velkommen så mye!

Velkommen Azemi !

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Herlig signering! Velkommen, Fitim!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    ORDENTLIG KONGESIGNÉRING

Da mangler vi bare en venstreback og en stopper, så har vi det vi trenger.

Avhengig

Velkommen skal du være!

Håper du overbeviser allerede fr første spark og første match, gjerne allerede mot Tromsø!

Skulle i grunn gjerne sett et intervju med Ronny også..

Er så snadder å høre hvor mye han ønsket å spille for Vålerenga http://www.nettavisen.no/sport/fitim...423363112.html

Vi har nok fått en spiller som virkelig vil gi ALT!
    Ett lag i Oslo.

Borettslagshurpe

Når er Azemi klar, og hvis han er klar - hvorfor er han ikke i troppen?

-Morten
    Ære være Vålenga

Quote Originally Posted by mbruun View Post
    Når er Azemi klar, og hvis han er klar - hvorfor er han ikke i troppen?

-Morten
    Hadde sin første fulle trening i går etter matforgiftning. Er vel ikke fit nok da. Tipper vi får se han mot 08 på Vålerenga Stadion i hvert fall.
    Ett lag i Oslo.

Borettslagshurpe

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Hadde sin første fulle trening i går etter matforgiftning. Er vel ikke fit nok da. Tipper vi får se han mot 08 på Vålerenga Stadion i hvert fall.
    Takk for info :-)

Ser frem til å se hva han kan tilføre laget :-)

-Morten
    Ære være Vålenga

Facebookverifisert
    Avhengig
    j_robber's Avatar

Ble nevnt av kommentator i går at Azemi i tillegg til å være syk etter matforgiftning også var i elendig fysisk form når han kom. Ser også det nevnes på forumet rykter om papirtrøbbel...

Har vi kontroll?

Bablefant

Var det ikke Tom Nordlie som så det med dårlig form? Han har vel ikke peiling på noen ting.

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Var det ikke Tom Nordlie som så det med dårlig form? Han har vel ikke peiling på noen ting.
    Han sa også at han hadde en lang prat med Deila.
    Så jeg tror han har litt inside information.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Nå er det jo to uker til neste kamp, så han bør da komme seg i ok form til da!

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Han sa også at han hadde en lang prat med Deila.
    Så jeg tror han har litt inside information.
    Nordlie jobber jo som trener for et av Oslos største lag (som dessverre ikke sier så mye), og han hadde god kontroll på de unge spillerne som var med i går som vanligvis spiller i 2. div. Tror han er ganske godt informert om hva som rører seg rundt i fotball-Norge generelt, og kanskje spesielt det som foregår i klubbene på i Oslo og omegn.

Vålerenga og Skeid har jo ett rimelig ok samarbeid nå om jeg ikke tar feil? Mener at det samarbeidet ble trappet opp etter at Deila tok over. Nordlie vet sikkert litt han, i hvert fall hvis han har snakket med Deila.

Kjedelig hvis Azemi ikke er matchfit, vi får håpe han ikke er for langt unna. Det er jo litt dumt hvis han bruker halve høstsesongen eller mer før han er i skikkelig form.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Vålerenga og Skeid har jo ett rimelig ok samarbeid nå om jeg ikke tar feil? Mener at det samarbeidet ble trappet opp etter at Deila tok over. Nordlie vet sikkert litt han, i hvert fall hvis han har snakket med Deila.

Kjedelig hvis Azemi ikke er matchfit, vi får håpe han ikke er for langt unna. Det er jo litt dumt hvis han bruker halve høstsesongen eller mer før han er i skikkelig form.
    Heldigvis så er det ikke en spiller med kneskade som vi har hentet.

Quote Originally Posted by Waldemar View Post
    Heldigvis så er det ikke en spiller med kneskade som vi har hentet.
    Det er jo om ikke annet en klar oppgradering! jeg fikk bare litt sånn dårlig magefølelse nå og tenkte på Melker Hallberg som kom i form når det var igjen to kamper av høstsesongen ellerno. Jaja, Azemi er jo på kontrakt i hvert fall og ikke lån, så vi får nok glede av han i tiden fremover.

Han er vel frisk nå og trener, så satser på at han er klar for spill etter pausen!

Tastopat Nico 8's Avatar

Mulig jeg hørte feil, men jeg syns det var hovedkommentator som sa at han kom tilbake i dårlig form, også retta Nordlie han og sa det var fordi han har hatt matforgiftning at han er i dårlig fysisk form. Det var ihvertfall sånn jeg tolka det. At det ikke var noe galt med den fysiske formen før han ble sjuk.

Tidstjuvradd Loke's Avatar

håper inderlig ikke at vi har kjøpt en ny VPG

Quote Originally Posted by Nico 8 View Post
    Mulig jeg hørte feil, men jeg syns det var hovedkommentator som sa at han kom tilbake i dårlig form, også retta Nordlie han og sa det var fordi han har hatt matforgiftning at han er i dårlig fysisk form. Det var ihvertfall sånn jeg tolka det. At det ikke var noe galt med den fysiske formen før han ble sjuk.
    Jeg tolket det som at han både var syk og i dårlig form... Men vi får håpe din tolkning er riktig. Han spilte vel ikke så mye i Israel. I hvert fall ikke etter at TKK og klubben ble enige om å avslutte samarbeidet. Da ble jo alle kjøpene til TKK frigitt i samme slengen. Er det noen som vet når ligaen i Israel var ferdig? Jeg leste også at det var ett massivt press på utenlandske spiller i Maccabi Haifa. Hvis man ikke leverte fra dag 1 så ble man stemplet som en flopp, og presset fra media gjorde at spillerene ble presset ut av startoppstillingen. I følge transfermarkt så spilte Azemi totalt 8 kamper etter overgangen fra Bodø.

Tastopat Nico 8's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Jeg tolket det som at han både var syk og i dårlig form... Men vi får håpe din tolkning er riktig. Han spilte vel ikke så mye i Israel. I hvert fall ikke etter at TKK og klubben ble enige om å avslutte samarbeidet. Da ble jo alle kjøpene til TKK frigitt i samme slengen. Er det noen som vet når ligaen i Israel var ferdig? Jeg leste også at det var ett massivt press på utenlandske spiller i Maccabi Haifa. Hvis man ikke leverte fra dag 1 så ble man stemplet som en flopp, og presset fra media gjorde at spillerene ble presset ut av startoppstillingen. I følge transfermarkt så spilte Azemi totalt 8 kamper etter overgangen fra Bodø.
    20. mai 2017 var serien ferdig. Kjartansson ble forøvrig ligaens toppscorer med 19 mål. Azemi spilte siste kamp 26. mars 2017. Så at han er i dårlig kampform er vel ingen overraskelse for noen.

Jeg tror man lager en ganske big deal ut av noe ganske lite. Vi har kjøpt en spiller som ikke har spilt kamp på 5 måneder og som i tillegg nylig har vært sjuk. Da sier det seg selv at det tar litt tid før han er 100%. I og med at han er henta permanent gjør det ikke så mye at han spiller seg i form hos oss, da det er vi som vil høste godene av det, i motsetning til Melker. Og å sammenligne en 25 år gammel Azemi, som fremdeles har masse å bevise med en 31 år gammel lubben Gunnarsson, som allerede hadde vært på topp og som hadde overgangssaken hengende over seg, blir litt feil.

Tastoman

Quote Originally Posted by j_robber View Post
    Har vi kontroll?
    Papirarbeidet er i orden.

Quote Originally Posted by Nico 8 View Post
    20. mai 2017 var serien ferdig. Kjartansson ble forøvrig ligaens toppscorer med 19 mål. Azemi spilte siste kamp 26. mars 2017. Så at han er i dårlig kampform er vel ingen overraskelse for noen.

Jeg tror man lager en ganske big deal ut av noe ganske lite. Vi har kjøpt en spiller som ikke har spilt kamp på 5 måneder og som i tillegg nylig har vært sjuk. Da sier det seg selv at det tar litt tid før han er 100%. I og med at han er henta permanent gjør det ikke så mye at han spiller seg i form hos oss, da det er vi som vil høste godene av det, i motsetning til Melker. Og å sammenligne en 25 år gammel Azemi, som fremdeles har masse å bevise med en 31 år gammel lubben Gunnarsson, som allerede hadde vært på topp og som hadde overgangssaken hengende over seg, blir litt feil.
    Ingen bombe at Kjartansson ble toppscorer.. Jeg er enig i det du skriver. Azemi 2 gode uker med trening nå i landslagspausen, så kanskje han ikke er så langt unna. Han må uansett få litt tid på seg til å komme i form og det er vi som høster godene av det senere som du sier.

Er nok bare oss supportere som er utålmodige, og kanskje ønsket oss en spiss som kunne bidra med en gang, samt skyte oss til medalje, eventuelt cupgull Naturlig det, og Azemi kan fortsatt bli den spilleren, regner med han har trent og holdt seg i form i de 5 månedene uten kamper.