Page 1 of 8 123456 ... LastLast
Results 1 to 40 of 295
    Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Default NM: RBK-VIF Søndag 27.08 kl. 20:15

Ny uke, nye muligheter. Selv om alt annet i cupen ligger i en og samme tråd er det vel greit med en egen tråd for denne kampen? Ettersom det er kvartfinale og greier...

RBK slo Ajax borte, gjorde en haug med bytter og tapte hjemme for Haugesund. "Greit å ofre 3 poeng", så Kurt-Kåre. På torsdag møter de Ajax igjen. Ajax kommer til å by opp til dans og RBK må stille med sine beste menn. Hva gjør det med kvaliteten på laget RBK kan stille mot oss? Vi spiller ikke om poeng, men avansement i cupen, og det er neppe like greit for bartene å "ofre" det...
    Det er kanskje lov å håpe på en 0-1 seier til Ajax og ekstraomganger?
    Uansett tviler jeg på at alle 11 som starter mot Ajax starter mot oss, men vi får se.
    Like spennende er det jo hvilket mannskap vi stiller med. Vi var tidvis gode mot LSK, selv om det ikke ga oss noe igjen. Er formen på vei opp igjen? Klarer vi å stille et lag med våre antatt beste menn?
    Dønnum hadde et kjempeinnhopp mot LSK. Får vi se han fra start mot RBK?
    Stengel derimot hadde et helt mediokert innhopp og trenger ikke å starte for min del.

Håper på følgende lag:
    Sandberg
    Lundstrøm Nation Jääger Jukelrød
    Grindheim Lekven
    Holm Zahid Dønnum
    Moa
    Azemi, Finne og Stengel de mest åpenbare innbytterne i løpet av kampen.

Facebookverifisert
    Tastopat

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Ny uke, nye muligheter. Selv om alt annet i cupen ligger i en og samme tråd er det vel greit med en egen tråd for denne kampen? Ettersom det er kvartfinale og greier...

RBK slo Ajax borte, gjorde en haug med bytter og tapte hjemme for Haugesund. "Greit å ofre 3 poeng", så Kurt-Kåre. På torsdag møter de Ajax igjen. Ajax kommer til å by opp til dans og RBK må stille med sine beste menn. Hva gjør det med kvaliteten på laget RBK kan stille mot oss? Vi spiller ikke om poeng, men avansement i cupen, og det er neppe like greit for bartene å "ofre" det...
    Det er kanskje lov å håpe på en 0-1 seier til Ajax og ekstraomganger?
    Uansett tviler jeg på at alle 11 som starter mot Ajax starter mot oss, men vi får se.
    Like spennende er det jo hvilket mannskap vi stiller med. Vi var tidvis gode mot LSK, selv om det ikke ga oss noe igjen. Er formen på vei opp igjen? Klarer vi å stille et lag med våre antatt beste menn?
    Dønnum hadde et kjempeinnhopp mot LSK. Får vi se han fra start mot RBK?
    Stengel derimot hadde et helt mediokert innhopp og trenger ikke å starte for min del.

Håper på følgende lag:
    Sandberg
    Lundstrøm Nation Jääger Jukelrød
    Grindheim Lekven
    Holm Zahid Dønnum
    Moa
    Azemi, Finne og Stengel de mest åpenbare innbytterne i løpet av kampen.
    Håper på ekstraomganger og tap på straffer for RBK mot Ajax. Personlig håper jeg sånn ca. på samme lag som deg, men med et par modifikasjoner. Moa er vel ute, og da håper jeg vi endelig får se Azemi fra start. Synes også Lekven har vært svak i det siste, så kunne godt tenkt meg å se noen andre inn ved siden av Grindheim.

Er det ellers noen som vet noe om DFH? Gikk jo av med hodeskade sist, så det er vel ikke sikkert han er klar.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Vet det strider mot all logikk, men jeg har faktisk en godfølelse foran denne kampen.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Avhengig

Overrasket over at kampen ikke er utsatt en dag eller to - og vet ikke hva jeg er mest overrasket over, at ikke RBK har bedt om det, eller at ikke NFF gjorde det uansett?

Satser på pissregn på torsdag, tung bane, 0-1, ekstraomganger og straffekonk.
    - I år tar vi alt -

Quote Originally Posted by donny View Post
    Overrasket over at kampen ikke er utsatt en dag eller to - og vet ikke hva jeg er mest overrasket over, at ikke RBK har bedt om det, eller at ikke NFF gjorde det uansett?

Denne cuprunden skulle spilles lørdag og søndag, og RBK fikk sin kamp "utsatt" til søndag. NFF har gjort det alle forventet, og det er vel helt fair også.

Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by donny View Post

Satser på 0-1 til full tid, og 0-2 etter 1 min av første ekstra omg. , da mæ dem kjøre noe jævligt for å gå videre, og blir ikke helt klare til søndan. De laga som er igjen skal vi ha sjangs på hvis vi slår RævBK
    Han kom ble svett og dett var dett

Munndiarétiker

Noen som vet noe om Moa sin situasjon ang kneet? Syntes han aldri har kommet seg etter han kom tilbake til VIF.

Quote Originally Posted by O.S.L.O. View Post
    Noen som vet noe om Moa sin situasjon ang kneet? Syntes han aldri har kommet seg etter han kom tilbake til VIF.
    Mener å ha lest at Deila sa at kneet hans var veldig trøblete om dagen og at han tidligst var klar til første kamp på valle. Ikke aktuell mot i cupen mao.

Tippedronning 2014 Bablefant

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Satser på 0-1 til full tid, og 0-2 etter 1 min av første ekstra omg. , da mæ dem kjøre noe jævligt for å gå videre, og blir ikke helt klare til søndan. De laga som er igjen skal vi ha sjangs på hvis vi slår RævBK
    Det ville vel vært et nytt høydepunkt i hjemmedømming for RBK å få ekstraomganger på 0-1 til full tid

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Mener å ha lest at Deila sa at kneet hans var veldig trøblete om dagen og at han tidligst var klar til første kamp på valle. Ikke aktuell mot i cupen mao.
    Føyer seg da inn i rekken med spillere vi henter med kneskader. Spørs om vi ser han igjen.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Farmor View Post
    Det ville vel vært et nytt høydepunkt i hjemmedømming for RBK å få ekstraomganger på 0-1 til full tid
    Han referer til kampen på torsdag (mot Ajax).

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Han referer til kampen på torsdag (mot Ajax).
    Kan bli en vond uke for meg, i og med at begge mine lag kan bli slått ut av cupen av RBK.
    Satser på at dette blir en flott uke istedet, og at både VIF og Ajax slår ut RBK. :-)

Pratmaker

Tror vi har cirka 13% sjanse til avansement.

Bablefant

Fant nettopp ut at Tom Harald Hagen skal dømme. Muligheten til å gå videre falt enda lengre ned noen hakk.

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Fant nettopp ut at Tom Harald Hagen skal dømme. Muligheten til å gå videre falt enda lengre ned noen hakk.
    Jeg hadde faktisk mareritt om det i natt...

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Nei, nei, nei... Kjøpt og betalt!
    Blant dommerne i ligaen som har jeg minst til overs for.

Skulle helst sett Moen som kampleder, selvom jeg synes at han også har tapt seg veldig i det siste.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Har nevnt det før, men jeg tror at dersom norge, sverige og danmark innledet et samarbeid med utveksling av dommere, ville det vært det beste. Norske og danske dømte i sverige. Svenske og danske i norge, norske og svenske i danmark.
    På den måten ville man fått en "garantert" nøytral dømming. Og vi ville blitt kvitt et par stygge tryner som læer lette å skylde på når ting går dritt.

Men jeg tror uansett ikke dommeren blir avgjørende på søndag.
    Jeg håper vi kan troppe opp med samme energien som vi hadde mot rbk på ullevall. Da har vi en sjans. Særlig hvis rbk får kjørt seg litt mot ajax i kveld.
    Vi må opp mang, mange nivåer i alle faser av spillet dersom vi skal ga noe som helst håp om å gå videre. Det vi har vist i drt siste, holder kun til slakt på lerkendal.

Munndiarétiker

Alle kamper lever sitt eget liv, men realistisk er vi sjanseløse. Har vi i det hele tatt en eneste spiller som hadde fått plass på benken til et RBK med skadefri tropp ?

Du tror ikke Zahid ville vært på benken en gang. Og ikke Nation heller, når de har middelmådige Skjelvik og Bjørdal. Snakk om å overvurdere et lag.
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert. Stem Demokratene!

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Du tror ikke Zahid ville vært på benken en gang. Og ikke Nation heller, når de har middelmådige Skjelvik og Bjørdal. Snakk om å overvurdere et lag.
    Ikke missforstå, liker ikke RBK.
    De spiller ikke med 10'er så neppe plass til Zahid, som ikke har vært veldig god i år. Nation, ok , kanskje.

Facebookverifisert
    Pratmaker

Quote Originally Posted by Sosua View Post
    Alle kamper lever sitt eget liv, men realistisk er vi sjanseløse. Har vi i det hele tatt en eneste spiller som hadde fått plass på benken til et RBK med skadefri tropp ?
    Vi må ha litt trua da! RBK får forhåpentligvis kjørt seg litt i kveld, og ekstra omganger er ikke usannsynlig. Og vi er ofte bedre når vi møter gode, enn det vi er mot dårlige lag! Jeg er enig i at vi kanskje ikke er favoritter, men kampen skal da spilles først!

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

RBK er ikke bedre enn at vi kan slå de om vi spiller opp mot toppnivået vårt. Det burde vi ha motivasjon til ihvertfall!

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by Trasskuken View Post
    Vi må ha litt trua da! RBK får forhåpentligvis kjørt seg litt i kveld, og ekstra omganger er ikke usannsynlig. Og vi er ofte bedre når vi møter gode, enn det vi er mot dårlige lag! Jeg er enig i at vi kanskje ikke er favoritter, men kampen skal da spilles først!
    Javisst det er jo det jeg skriver. Alle kamper lever sitt eget liv, men på papiret er vi sjanseløs.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Kan bli en vond uke for meg, i og med at begge mine lag kan bli slått ut av cupen av RBK.
    Satser på at dette blir en flott uke istedet, og at både VIF og Ajax slår ut RBK. :-)
    2-0 sammenlagt til RBK ved pause. Pen gevinst på tippinga for min del, men RBK ser dessverre hvasse ut med tanke på cupkampen. Får bare håpe at det blir stor utladning uansett.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Avhengig

Tror RBK har full kontroll på denne. Men kanskje det er like greit, forhåpentlig mindre motivert og / eller høye på pæra på søndag?
    - I år tar vi alt -

Håper Ajax tar seg sammen. Ser denne Moe sier til TV2 at de er garantert mellom 70-100 millioner hvis de går videre i dag. Sånne summer unner jeg kun Vålerenga.

Kom igjen Ajax!!!
    Ett lag i Oslo. http://www.vgtv.no/#!/video/120672/se-kaoset-foer-stroemsgodset-og-vaalerenga. Vakkert. Stem Demokratene!

Tippedronning 2014 Bablefant

Quote Originally Posted by VVV View Post
    2-0 sammenlagt til RBK ved pause. Pen gevinst på tippinga for min del, men RBK ser dessverre hvasse ut med tanke på cupkampen. Får bare håpe at det blir stor utladning uansett.
    Håper i det minste vi har mer guts og kampmoral enn dette Ajax-laget. Sitter og tenker at dem kunne vi også slått, de mister jo farta og trua straks de får motbør. Er kanskje optimisten i meg som snakker nå...

Avhengig

Nr 6 Donny til fornavn som gikk ut til pause var jo kampens dårligste. Beklager det.
    - I år tar vi alt -

Jadda. Nå kjører Ajax bønda.

Avhengig

Hahahahaha
    - I år tar vi alt -

Helvete for et elendig lag Ajax er..

Forsvaret til ajax er jo dårligere enn vårt.
    Og der fikk RBK hjemmedømmingen sin igjen..

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Helvete for et elendig lag Ajax er..
    Hvis ajax er elendig, hva er rbk da? Ran! 😡

Da er det bare å legge ned Eliteserien. Rosenborg sikret 100 nye millioner. Er til å spy av.

Crap. Blir uvel av å se det stygge trynet til Ingebrigtsen. Hadde bare Trøim bladd opp 20 mill for Adegbenro. Blir vel solgt for 70.

Avhengig

Jaja, krysser fingre for en fuktig fest i kveld og fullstendig utladet søndag
    - I år tar vi alt -

Da er i alle fall gutta våre advart. Gå fotball betyr mål i mot...

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Da er det bare å legge ned Eliteserien. Rosenborg sikret 100 nye millioner. Er til å spy av.

Tull.

Rosenborg blir ikke nevneverdig bedre de neste årene pga disse pengene.
    Det er resten av lagene i Tippeligaen som må bli bedre om ligaen skal bli mer interessant.
    Kun da vil norsk fotball bli bedre.
    www.tsbudbil.no

Quote Originally Posted by Thomas S View Post
    Tull.

Rosenborg blir ikke nevneverdig bedre de neste årene pga disse pengene.
    Det er resten av lagene i Tippeligaen som må bli bedre om ligaen skal bli mer interessant.
    Kun da vil norsk fotball bli bedre.
    Allikevel gjør 100 millioner veldig mye. Man kan f.eks tillate seg å bruke 30 nye mill på to nye stjerner. Nå sier jeg ikke deg, men det er vel noen klovner som holder med Vålerenga som synes dette var bra. Da har man skjønt veldig lite.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Allikevel gjør 100 millioner veldig mye. Man kan f.eks tillate seg å bruke 30 nye mill på to nye stjerner. Nå sier jeg ikke deg, men det er vel noen klovner som holder med Vålerenga som synes dette var bra. Da har man skjønt veldig lite.

Det kunne de ha gjort uansett.
    Ingen klovner eller andre VIF fans som ønsker dem noe godt.

Håper Deila er mer offensiv enn forum klanen.
    www.tsbudbil.no