Page 8 of 8 FirstFirst ... 345678
Results 281 to 295 of 295
    Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    Looool. Haha, det der er så deilig å lese!

Jeg synes dommeren stort sett var helt ok, men om han så hadde vært helt ræva fordel oss hadde ikke jeg brydd meg noe særlig så lenge vi vant.
    Det var flere ganger jeg tenkte det burde bli gult for å hindre overgang. Rbk hadde minst 4-5 sånne og vi hadde noen vi også. Kosekvent dømming med andre ord.

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Det var flere ganger jeg tenkte det burde bli gult for å hindre overgang. Rbk hadde minst 4-5 sånne og vi hadde noen vi også. Kosekvent dømming med andre ord.
    Ble positivt overrasket over den konsekvente dømminga til Hagen, jeg også. Selvom han burde lagt seg på en strengere linje.

Hadde han lagt lista høyere kunne både Jensen og Meling fått rødt kort, med tanke på hvor mange frispark de lagde i mot. Tror ingen av dem fikk gult en gang. Jevtovic og Jensen klagde jo på dommeren etter hver eneste avgjørelse, og begge hadde hver sin situasjon hvor de SKREK dommeren opp i trynet (i likhet med Zahid da han fikk gult kort). Både usportslig og uprofesjonelt på dette nivået å ikke greie å akseptere En eneste avgjørelse som går i mot. Helt merkelig at Hagen tillot det. Godt å endelig få stoppet kjeften på de ufyselige sutrekoppene.

I går var en sånn kamp hvor jeg ikke nevneverdig la merke til dommeren, det er jo også de kampene hvor dommerne er gode.

Endelig en opptur. Denne kampen viser som jeg mener, man kommer langt med innsats i norsk fotball. Den viljen vil jeg se i hver kamp og da kommer vi til å vinne flere kamper. Grindeheim går foran som en kaptein. Henrik Kjelsrud var akkurat det vi trengte på topp, føler det har blitt alt for mange like spillere tidligere i år. Føler egentlig hele laget var satt sammen av rette typer som gjorde hverandre gode. Et minus er VB, forsatt et problem som vi må få fikset.

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Vil rose Lundstrøm, som jeg synes har hatt en svak første halvdel av sesongen, for i denne kampen her hadde han full kontroll på Samuel Adegbenro. Synes også at Juklerød begynner å få til venstreback-posisjonen også!

Enig i at Lundstrøm var god. Men syns forsatt Juklerød sliter veldig, utenom en fantastisk assist syns jeg han var svak mot RBK. Hadde RBK hatt en høyrebeint høyreback tror jeg de hadde skapt mye flere sjanser. De kom alt for lett til innlegg posisjon. Målet kom også etter svak spill på venstre siden (av flere spillere).

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by kobohem View Post
    Enig i at Lundstrøm var god. Men syns forsatt Juklerød sliter veldig, utenom en fantastisk assist syns jeg han var svak mot RBK. Hadde RBK hatt en høyrebeint høyreback tror jeg de hadde skapt mye flere sjanser. De kom alt for lett til innlegg posisjon. Målet kom også etter svak spill på venstre siden (av flere spillere).
    Juklerød viser fremgang. Å spille back på Lerkendal i en viktig kamp, er nok den ultimate test her i Norge. Deila ser tydeligvis talentet hans på venstreback, og skal han nærme seg potensialet sitt så må han spille og få rutine. Ha litt tålmodighet med Juklerød da folkens. ☺ Kommende norsk landslagsspiller på venstreback. Ikke så stor konkurranse på den posisjonen faktisk..

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Juklerød viser fremgang. Å spille back på Lerkendal i en viktig kamp, er nok den ultimate test her i Norge. Deila ser tydeligvis talentet hans på venstreback, og skal han nærme seg potensialet sitt så må han spille og få rutine. Ha litt tålmodighet med Juklerød da folkens. ☺ Kommende norsk landslagsspiller på venstreback. Ikke så stor konkurranse på den posisjonen faktisk..
    Kommende norsk landslagsspiller på venstreback var kanskje å ta i litt vel mye. Men jeg synes også at Juklerød bare blir bedre og bedre på backen! Savner han litt på høyrekant som han spilte i fjor, men tror han kan utvikle seg i backrollen! Hvis vi bare gir han litt tid, og da mener jeg lenger enn bare ut denne sesongen..

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Kommende norsk landslagsspiller på venstreback var kanskje å ta i litt vel mye
    Tror Deila sa det om Juklerød faktisk! ☺
    Har trua jeg..

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Tror Deila sa det om Juklerød faktisk! ☺
    Har trua jeg..
    Jeg tror Juklerød blir en god Eliteseriespiller som vi kan få glede av i mange år fremover. Han skal gjerne få lov til å motbevise meg om at han blir landslagspiller også Han kan i hvert fall utvikle seg masse under Deila.

Jukle er god, har vært god. Han er ikke det vi skal erstatte. Vi er utrolig bortskjemt og utålmodig.La oss spille inn gutta...

Hadde ikke Jukle løftet vekk beinet på skuddet rbk scoret på så hadde det ikke blitt mål. Merkelig valg egentlig. Men synes han var bra mot lsk defensivt. Grei kontroll ellers store deler mot rbk. Så han her progresjon ihvertfall. Og det er bra.

Han sliter jo litt med posisjoneringen og en-mot-en-defensivt, men det er ting som vil bli bedre med litt mer rutine. Hvis han får orden på det, så har fyren fysikken og offensive ferdigheter til å bli en perfekt back i vårt system. Han trenger rett og slett å få spille mer!

Quote Originally Posted by panzer View Post
    Jukle er god, har vært god. Han er ikke det vi skal erstatte. Vi er utrolig bortskjemt og utålmodig.La oss spille inn gutta...
    Man skal være utålmodig i en toppklubb. Å være kontinuerlig misfornøyd er en fin måte å bli en toppklubb på, selv om det kanskje ikke gjelder supportere da 😀

Poenget er at vi kan ikke til enhver tid ha mange utviklingsprosjekter gående. En toppklubb tenker resultat foran utvikling. En breddeklubb tenker motsatt. Hvis Jukle skal omskoleres til venstreback så skjer det på 2.laget og ikke i Eliteserien.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Hadde ikke Jukle løftet vekk beinet på skuddet rbk scoret på så hadde det ikke blitt mål. Merkelig valg egentlig. Men synes han var bra mot lsk defensivt. Grei kontroll ellers store deler mot rbk. Så han her progresjon ihvertfall. Og det er bra.
    Mener det var Fridjónsson som løftet beinet på skuddet fra Jevtovic, mens Jukle ble dradd av før innlegget fra kant. Uansett, godt innlegg til 1-2.