Page 1 of 7 123456 ... LastLast
Results 1 to 40 of 269
    Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

Default Semifinale Vålerenga - Sarpsborg 08

Ser Særp låner ut Strand Larsen til Milan i ett år. Trondsen er også borte + en til jeg ikke husker. De må vel strengt tatt være svakere enn de var når vi møtte dem i Sarpsborg?
    Han kom ble svett og dett var dett

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Ser Særp låner ut Strand Larsen til Milan i ett år. Trondsen er også borte + en til jeg ikke husker. De må vel strengt tatt være svakere enn de var når vi møtte dem i Sarpsborg?
    Strand har knapt spilt. De har fått inn Diatta, en ung Senegaleser(tror jeg), som visstnok er helt rå. Vet ikke om de er så svekka..

Munndiarétiker

Strand er 17 år og har tre innhopp i serien, Diatta har spilt noe mer men ikke fast på laget. Diatta er en av/på spiller som er utrolig morsom og underholdene spiller, kreativ og målfarlig.
    Trondsen er et tap for laget men de har erstattere som klarer oppgaven nesten like godt.

Bakke og Bertsen har laget et lag uten store svakheter men stabile gode spillere i alle ledd.
    De har en dalende formkurve men det er uansett et av de bedre lagene vi kan møte.

Munndiarétiker

Hvordan blir det med billetter for de som har sesongkort? Blir det mulig å kjøpe sin faste plass?

Tastoman

Quote Originally Posted by patriot View Post
    Hvordan blir det med billetter for de som har sesongkort? Blir det mulig å kjøpe sin faste plass?
    Ja, det blir det.

Munndiarétiker

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Ja, det blir det.
    Suverent, dette er positivt!
    Om klubben er lure nå så kan de gjøre gode penger på forsalg av billetter, at sesongkortinnehavere må innløse opsjon før restplassene blir lagt ut til offentligheten.

Tastoman

Quote Originally Posted by patriot View Post
    Suverent, dette er positivt!
    Om klubben er lure nå så kan de gjøre gode penger på forsalg av billetter, at sesongkortinnehavere må innløse opsjon før restplassene blir lagt ut til offentligheten.
    Alle med sesongkort får reservert plassen sin i én uke før det legges ut for generelt salg. Det åpne salget starter samtidig for alle, tidlig i neste uke (må bare få bekrefta kamptidspunktet først).

Alle med sesongkort får reservert plassen sin i én uke før det legges ut for generelt salg. Det åpne salget starter samtidig for alle, tidlig i neste uke (må bare få bekrefta kamptidspunktet først).
    Gjelder det for Vallekortene også?

Tastoman

Quote Originally Posted by e73 View Post
    Gjelder det for Vallekortene også?
    Ettersom en slik reservasjon ikke går på bekostning av sesongkorthaverne, vil alle med Vallekort få sine plasser reservert også, ja.

Spilles Onsdag 20. September, klokka 20.15.

https://www.fotball.no/turneringer/n...-semifinalene/
    Ett lag i Oslo!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Ikke helt ferske news lenger, men når Sarpsborg kritiserer at Lise Klavenes ikke rørte i bollen når hun trakk semifinalene sier kanskje noe om at de ikke er helt fornøyd med trekningen.
    Nå så vi jo på Lerkendal at hjemmefavoritter fort kan gå på en smell, men fint at sportssjefen i Sarpsborg har viktig fokus etter denne trekninga.

Quote Originally Posted by hmchrist View Post
    Ikke helt ferske news lenger, men når Sarpsborg kritiserer at Lise Klavenes ikke rørte i bollen når hun trakk semifinalene sier kanskje noe om at de ikke er helt fornøyd med trekningen.
    Nå så vi jo på Lerkendal at hjemmefavoritter fort kan gå på en smell, men fint at sportssjefen i Sarpsborg har viktig fokus etter denne trekninga.
    Hehe meget mulig de heller skulle ha trukket LSK. Fikk uansett inntrykk av at de var mer misfornøyde med å ikke få hjemmekamp. 08 har vært i tre semifinaler på fire år (som jo er veldig bra! slutter å følge med på cup så fort enga ryker ut må jeg innrømme, så hadde ikke fått meg det...), og ingen av dem på hjemmebane.

Det er vel ingen som tror det er fikset. Men det er jo amatørmessig av NRK å i hele tatt komme i den situasjonen, der folk kan mene det. Burde vært klare regler og at den som trekker ikke ser hvilke "ball" den trekker burde vært en av de.

Tidstjuvradd eiks's Avatar

Syntes det er rart dem klager.. De har jo gode resultater mot oss de siste gangene?! Eller husker jeg feil..

Quote Originally Posted by eiks View Post
    Syntes det er rart dem klager.. De har jo gode resultater mot oss de siste gangene?! Eller husker jeg feil..
    De klager fordi de sjeldent har fått hjemmekamp i cupen i sluttspillet.

Sarpsborg har vært i 3 semifinaler de siste 4 årene og de har ikke fått hjemmekamp i noen av de. Det er derfor sportssjefen sender ett lite stikk på twitter. Han understreker vel etterpå at det var skrevet med glimt i øyet som en liten spøk.

Skal likevel ikke undervurdere fordelen av hjemmebane heller. Folk prøver kanskje å vinkle til at vi fikk hjemmekamp fordi vi har ny stadion, men tror egentlig ingen mener helt seriøst at de tror det var rigget

Trekningen var virkelig amatørmessig, det kunne se ut som alt var klart på forhånd fordi det skjedde så fort. De kunne jo bare rørt litt i bollen så hadde det ikke sett litt mer ut som en trekning. De gjør nok det neste år.

Rigget. Hehe. Trodde det het juksa jeg
    Først seriekamp. Der må Zachariassen sone. Så Sarpsborg mot godset sist. Da var de ikke gode. Skapte omtrent ikke sjanser.

Avhengig

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    De klager fordi de sjeldent har fått hjemmekamp i cupen i sluttspillet.
    Så det de egentlig klager på er fraværet av rigging i deres favør.
    Pussig gjeng disse særpingene.
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

da gir det litt mer mening.. på en måte..
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Og nok en gang hjelper nff rbk...FLytter flere kamper! Skuffende!

http://www.tv2.no/sport/9330248/
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Jada, vi hater RBK. Vi hater vel NFF også. Men, dette skulle da bare mangle. Vi forventer det samme når vi skal ut i Europa.

Tastopat

Det er helt innafor med disse flyttingene.
    Ble satt et prinsipp om dette før denne sesongen etter at flere av de som har vært i Europa de siste årene har klaget på manglende smidighet fra NøFF.
    Er blant annet derfor vi har en hengekamp mot Haugesund i oktober..

Det jeg sliter mer med er hvorfor de ikke bare flytter RBK sin kamp men også flytter to kamper fra søndag til mandag.
    Godt mulig noen allerede har bestilt borteturer sin Eurosport har gått ut med fordelingen av tv-kamper.
    Nå er det vel bare Aalesund som må fly av disse, men allikevel...

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Nå sporer vi gjerne litt av saken her, men at NFF flytter et par av RBKs kamper synes jeg er en god policy.
    Men, at de også flytter to andre kamper for å tilfredsstille Eurosports sendeskjema er jeg ikke like imponert over...

Nå sporer vi gjerne litt av saken her, men at NFF flytter et par av RBKs kamper synes jeg er en god policy.
    Men, at de også flytter to andre kamper for å tilfredsstille Eurosports sendeskjema er jeg ikke like imponert over...
    Helt enig. Spesielt når det ene laget (Odd) skal til Tromsø 2 dager seinere. Nå blir sikkert den kampen flyttet også, men at nff ikke ser problematikken samtidig med de andre flyttingene er rimelig amatørmessig...

Jada, vi hater RBK. Vi hater vel NFF også. Men, dette skulle da bare mangle. Vi forventer det samme når vi skal ut i Europa.
    Var det seriekamp Tirsdag, E-cup Torsdag vi hadde for noen år siden? Legge til rette der altså.
    Ett lag i Oslo!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Var det seriekamp Tirsdag, E-cup Torsdag vi hadde for noen år siden? Legge til rette der altså.
    Verden går videre.
    At NFF ikke er/har vært like gode til å utføre prinsippet om å legge til rette for lag i e-cup, gjør det ikke til et dårlig prinsipp.

Verden går videre.
    At NFF ikke er/har vært like gode til å utføre prinsippet om å legge til rette for lag i e-cup, gjør det ikke til et dårlig prinsipp.

Greit nok. Nå vet vi i hvert fall hva vi skal kunne kreve. Dårligere betingelser enn Rosenborg får nå, er selvsagt uakseptabelt.
    Ett lag i Oslo!

Tastopat

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Dette er riktig.
    Men NøFF gikk høyt ut før denne sesongen om at i år skulle det legges til rette for deltakelse i Europa.
    Så de har lært, selv om det tok j**** lang tid. Det bør alle være fornøyd med..

Men nok om det.
    Ser at klubben ser for seg 230 kr for supportertribunen; http://www.ticketmaster.no/event/548669
    Det synes jeg var stivt. Semifinalene pleier jo ikke å ha all verdens med besøkstall.

Bablefant

Er vel 200 hvis du er medlem av klubb eller klan, men den rabatten får du ikke på nett

Borettslagshurpe Morrison's Avatar

Når kommer mailen om billett til semifinalen? Ser på kontoen min på ticketmaster at billett er reservert, men jeg får ikke kjøpt den.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Ser at klubben ser for seg 230 kr for supportertribunen; http://www.ticketmaster.no/event/548669
    Det synes jeg var stivt. Semifinalene pleier jo ikke å ha all verdens med besøkstall.
    Ikke uenig i at 230 er stivt for de mest trofaste, men er usikker på hvor mange flere som hadde kommet om man halverte prisen. Tror ikke tilskuertallet hadde dobla seg (som jo må til om inntektene skal blir de samme). Er uansett for sent for klubben å endre det nå som salget er i gang.

Men, nysgjerrig som jeg er sjekka jeg tilskuertallene i semifinalene de 3 siste årene. Tilskuertallet i kampen står rett etter lagene og hjemmelagets snitt i serien samme år står i parentes.
    2016 - RBK-B/G 12453 (17585) - Godset-KIL 7447 (6826)
    2015 - RBK-Stabæk 9932 (18093) - Viking-Sarp 12942 (10272)
    2014 - Stabæk-Molde 4938 (3835) - Odd-Sarp 12293 (10014)

Det er altså bare i Trondheim en semifinale trekker færre folk enn en gjennomsnittlig seriekamp. Alle andre har bedre besøk enn snittet i serien. Godset hadde bare 9% over, mens Viking, Stabæk og Odd hadde mellom 25 og 30% over seriesnittet.

Om vi får 15% flere enn seriesnittet så langt bikker vi 10000 tilskuere. Jeg innbiller meg at boosten ny stadion gir sørger for at vi blir flere enn det. Særlig om vi slår Sarp i åpningskampen.

Og snakker om sola - nå kom mail fra klubben om hvordan jeg kjøper billett der jeg har sesongkort, så nå kjøper jeg i alle fall min billett, også håper jeg vi sees

Bablefant

Fikk mail jeg og. Helt genialt at det kan kjøpes på nett og registreres på sesongkortet! Spesielt når Sjappa har åpningstider som bankene på 80-tallet.

Bablefant

Finnes det noen nettløsning for oss som kjøpte Vallekort i Sjappa? Har ikke fått noen mail i alle fall.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Finnes det noen nettløsning for oss som kjøpte Vallekort i Sjappa? Har ikke fått noen mail i alle fall.
    Tror kortet ditt må være registrert med en mailadresse og du må opprette profil på Ticketmaster med samme e-postadresse.
    Men, om du ikke har fått e-post kan det jo tyde på at kortet ditt ikke er linka til en e-postadresse, så da er du like langt...

Jeg synes reservering med nettløsning er et glitrende tiltak. Får vi til det på bortebilletter og? Ikke at selve kortet kan brukes, men at man har reservert plass og kan kjøpe billett på nett. Nok et godt tiltak for å fylle tribunen. =)

Tastoman

Quote Originally Posted by Mikkell View Post
    Vi har ingen data på 25 prosent av alle med sesongkort eller Vallekort. Av de 75 prosentene som er igjen, får vi kanskje 10 prosent i retur på grunn av feil adresse.

Når vi har fått unna det verste kjøret med åpningshelga, kan man dra til Sjappa og få hjelp til å registrere rette detaljer på rett kort. Da vil alt bli mye enklere for alle egentlig.

Bablefant

Vi har ingen data på 25 prosent av alle med sesongkort eller Vallekort. Av de 75 prosentene som er igjen, får vi kanskje 10 prosent i retur på grunn av feil adresse.

Når vi har fått unna det verste kjøret med åpningshelga, kan man dra til Sjappa og få hjelp til å registrere rette detaljer på rett kort. Da vil alt bli mye enklere for alle egentlig.
    Tusen takk for svar!

Quote Originally Posted by Loffen View Post
    Dette er riktig.
    Men NøFF gikk høyt ut før denne sesongen om at i år skulle det legges til rette for deltakelse i Europa.
    Så de har lært, selv om det tok j**** lang tid. Det bør alle være fornøyd med..
    Nå har jo vi vært pølsepapir klubben nr 1 i alle år da, så det er vel vår feil at vi ikke søker om å få kampen flyttet, slik RBK alltid er tidlig ute med å gjøre. Molde har søkt tidlig å fått kamper flyttet, det samme har Odd og Haugesund. Det gjelder ikke bare RBK, men man må søke i god tid så de rekker å omberamme kampene.

Jaja nok om det. Gleder meg til vi knuser S08 to ganger på rad på nye stadion

Bablefant

Egentlig en liten filleting men, jeg var i Sjappa for å kjøpe billett til denne kampen på lørdag, fordi jeg ville ha Klanspris og ikke 230-kronersbillett som Supportertribuna går for på nett. Da jeg skulle betale fikk jeg beskjed om at prisen var 230 uansett, og at dette var nytt. Stemmer dette? Isåfall bør ikke klubben markedsføre at medlemmer får rabatterte priser. (Vet at 30 kroner er lite penger, men det er et prinsipp)