Results 1 to 3 of 3

Default Vålerenga på FIFA18

Hei,
    Jeg og noen venner spiller modusen Pro Clubs på Fifa, der man styrer en spiller hver.

På FIFA18 skal vi være med i en liga som heter VPG, der vi er managere for VPG Vålerenga. Ligaen består av andre lag fra Norge og Sverige. Ingenting hadde vært bedre enn om vi hadde fått stablet sammen et lag med ekte Vål'enga supportere

Svar her om du er interessert i å være med

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Interessant! Må bare kjøpe meg FIFA 18 først.

Facebookverifisert
    Tastopat
    Wild Touch's Avatar

kommer til å boykottere FIFA18 da det er blitt en pengemaskin. Ingenting er bedre på 17 enn fra 16, og spiller du seasons møter du de samme laga hele tiden. De lagene "nerdene" har funnet ut er best å spille med. Har sendt mailer til EA om dette og ikke fått noe respons. Dem driter med amdre ord i dem som kjøper spillene. Sendte en mail til Marte Hedenstad i Film politiet om dem gadd å stille disse kritiske spørsmålene ved spillet, og hun var positiv til å ta opp forskjellige ting ved online delen. Frostbite motoren virker heller ikke bra, og spillerene hakker av og til. Når GTA V koster ca. 50,- eur og FIFA koster ca. 70,- eur skjønner jeg ikke logikken . Blir det en endring på endel av disse, kommer jeg muligens til å kjøpe det. Blir ivhertal med på pro clubs da. Det er faktisk ganske gøy!
    Han kom ble svett og dett var dett