Page 45 of 45 FirstFirst ... 5152535404142434445
Results 1,761 to 1,783 of 1783

Quote Originally Posted by Jepp View Post
    Hvor mye er det verdt å legge på bordet her mener dere? Tenk om det er nok en spiss som flopper i enga. Og hvor bra er den svenske serien hvis berntsen herja der?
    Hvis du mener at vi skal spare oss til fant, så burde du heller ikke syte sånn som du gjør i kamptrådene når det går dårlig. Du burde jo ønske at vi får tak i en god spiller.

Lønnen han hadde i Kina er nok milevis over det vi er komfortable med å betale, uten at jeg sitter på noen tall. Kan godt være du har rett i at det ikke er vits å blåse av så mye penger, jeg har ikke sett noe annet enn skrytefilmen på youtube, men må innrømme at jeg ble veldig overbevist. Mulig at overgangen er usannsynlig også, og at vi bare blir gira, men blir spennende å se hvor han havner.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Vi har flere av de, men denne er spesiell. Vidar du tenker på?

Berntsen er for øvrig en god spiller.
    Bortsett fra vidar må vi tilbake til moa/sæternes for å finne noe bra på topp og hver eneste gang noe funker så skal de selges neste sesong pga. Dårlig økonomi og press fra spiller/agent. Drømmer om en skikkelig målmaskin som vi kunne ha hatt i minst 2 år og hatt erstatter klar.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd

Abdi la ut bilde sv seg selv (og Azemi, forsåvidt) på La Manga på Mystory, så da kan vi ihvertfall går ut fra at den forventede overgangen til Aston Villa for 30 millioner ikke er gjennomført ennå.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Hvis du mener at vi skal spare oss til fant, så burde du heller ikke syte sånn som du gjør i kamptrådene når det går dårlig. Du burde jo ønske at vi får tak i en god spiller.

Lønnen han hadde i Kina er nok milevis over det vi er komfortable med å betale, uten at jeg sitter på noen tall. Kan godt være du har rett i at det ikke er vits å blåse av så mye penger, jeg har ikke sett noe annet enn skrytefilmen på youtube, men må innrømme at jeg ble veldig overbevist. Mulig at overgangen er usannsynlig også, og at vi bare blir gira, men blir spennende å se hvor han havner.
    Ja jeg syter mye når det går dårlig. Det knuser fotballhjertet mitt når det går dårlig så jeg syter til dere her inne. Skryter en del når det går bra da så er ikke en komplett hykler. Men hyggelig at du husker mine tidligere innlegg og bruker det som ett personangrep på ett anonymt forum.
    Kan vi snakke fotball her please.

Vi skal strekke strikken for spillere som gjør slike ting:

https://www.youtube.com/watch?v=12RXOP5b31Y

Quote Originally Posted by christer1913 View Post

Det er jo ikke bare at han har fart (les Shelton),men han har overblikk og ikke minst et sykt tilslag (les kanonkule) Her snakker vi mange plasser opp på tabelltipset med en slik speller i stallen. Får vi han skal jeg gå på henda fra Sinsen til Valle (les vannblemmer) Du hørte det her først!

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Quote Originally Posted by Ingar View Post
    Det er jo ikke bare at han har fart (les Shelton),men han har overblikk og ikke minst et sykt tilslag (les kanonkule) Her snakker vi mange plasser opp på tabelltipset med en slik speller i stallen. Får vi han skal jeg gå på henda fra Sinsen til Valle (les vannblemmer) Du hørte det her først!
    Tja, det å komme høyt opp på tabelltipset har jo ikke akkurat hjulpet oss så mye de siste årene.
    Elsker Bergen By

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Oooh..
    Har vært noen fete youtube-klipp. Noen som har sett noen hele kamper?
    Blir jo veldig fristende når man ser sånne klipp å håpe på at VIF strekker seg langt.
    Men innimellom galskapen, så husk at vi hadde kronerulling for kort tid siden. Trøim vil at vi skal være lønnsomme og at vi skal være lønnsomme og kunne stå på egne bein.
    Hvis vi skal være lønnsomme, så kan vi ikke ha fire spisser på en plass. Noen må gå! Spennende tider..
    Svært spend på hvor mange som kommer og går i dette vinduet. Kan bli en del forandringer, og det kan ta tid å få skikkelig flyt med mange endringer på en gang.

Azemi spilte vel ving i Bodø/Glimt, gjorde han ikke? Med Henrik Kjeldsrud Johansen ut, så er det plass til både Godly, Azemi og denne _fantastiske_ spissen fra Liberia.

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Oooh..
    Har vært noen fete youtube-klipp. Noen som har sett noen hele kamper?
    Blir jo veldig fristende når man ser sånne klipp å håpe på at VIF strekker seg langt.
    Men innimellom galskapen, så husk at vi hadde kronerulling for kort tid siden. Trøim vil at vi skal være lønnsomme og at vi skal være lønnsomme og kunne stå på egne bein.
    Hvis vi skal være lønnsomme, så kan vi ikke ha fire spisser på en plass. Noen må gå! Spennende tider..
    Svært spend på hvor mange som kommer og går i dette vinduet. Kan bli en del forandringer, og det kan ta tid å få skikkelig flyt med mange endringer på en gang.
    Joa,
    Men dette er ikke youtube klipp fra Øst Europa uten referanser.
    Han har herja vilt i Sverige. Hvis en IFK supporter hadde spurt om Vidar. Hva hadde du svart han?

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Joa,
    Men dette er ikke youtube klipp fra Øst Europa uten referanser.
    Han har herja vilt i Sverige. Hvis en IFK supporter hadde spurt om Vidar. Hva hadde du svart han?
    Vidar scora 14 mål på 19 kamper i Allsvenskan, så de vet sikkert allerede hvem han er. 😁
    Men jeg er ikke imot han jeg, bare prøver å være litt edru innimellom også. En liten påminnelse om hvordan situasjonen var for kort tid siden, er vel greit? Jeg bare håper de har kontroll, men det tror jeg Espeseth har.
    Kan jo være en god investering han Johnson, så kan jo tenke sånn også. Kommer jo litt an på kontrakten selvfølgelig.

En artig detalj med denne skrytevideoen er at Daniel Berntsen er involvert i de fleste av goalene Sam Johnson scorte

https://www.youtube.com/watch?v=bnJE...ature=youtu.be
    Regner med at det var sarkasme, ikkesant?

Av de 17 målene var Berntsen tredje sist på to av målene, og fikk en assist fra et hjørnespark.

Men Johnson så ut som Deshorn Brown MED tekniske ferdigheter. Løp og kjøp!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Spennende spiller denne Johnson.
    Sterk, rask, god i lufta, smarte bevegelser, enormt trøkk i støvelen, tar for seg i boksen og evne til å gjlre ting helt på egenhånd.

Jeg håper vi får fatt i en slik spiss. Det er nøyaktig det laget trenger.

Quote Originally Posted by Jepp View Post
    Ja jeg syter mye når det går dårlig. Det knuser fotballhjertet mitt når det går dårlig så jeg syter til dere her inne. Skryter en del når det går bra da så er ikke en komplett hykler. Men hyggelig at du husker mine tidligere innlegg og bruker det som ett personangrep på ett anonymt forum.
    Kan vi snakke fotball her please.
    Grunnen til at jeg husker deg er fordi du stort sett dukker opp i kamptråder når det går dårlig. Så du kan komme med noen kommentarer over hvor dårlige spillere vi har. Da er det litt rart at du ikke ønsker at vi skal legge penger på bordet for Johnson. Håper jeg tar feil, men har tilgode å se deg skrive noe særlig i kamptrådene når det blir seier, selv om det ikke er så ofte heller. Kan godt la den ligge ja, men var en grunn til at jeg husker akkurat dine innlegg

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Spennende spiller denne Johnson.
    Sterk, rask, god i lufta, smarte bevegelser, enormt trøkk i støvelen, tar for seg i boksen og evne til å gjlre ting helt på egenhånd.

Jeg håper vi får fatt i en slik spiss. Det er nøyaktig det laget trenger.
    Helt enig, det vil frigjøre masse plass til de øvrige kantene og indreløpere. Håper dette blir en signering om ikke så lenge

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Grunnen til at jeg husker deg er fordi du stort sett dukker opp i kamptråder når det går dårlig. Så du kan komme med noen kommentarer over hvor dårlige spillere vi har. Da er det litt rart at du ikke ønsker at vi skal legge penger på bordet for Johnson. Håper jeg tar feil, men har tilgode å se deg skrive noe særlig i kamptrådene når det blir seier, selv om det ikke er så ofte heller. Kan godt la den ligge ja, men var en grunn til at jeg husker akkurat dine innlegg
    Jeg klager mye, jeg vil ha Johnson, bare redd for at vi skal bli skuffa. Håper vi kjøpern og at han slår til selvsagt. Jeg vil alltid det beste for klubben, men det har vært så mye økonomisk tull at vi har ikke råd til å bruke masse spenn hvis han ikke leverer. Men takk for svar😊

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Johnson ass! Hadde vært som om Liverpool signerte messi (Gud forby)

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Dette er kanskje gammalt nytt?
    https://www.dagbladet.no/sport/nytt-...deila/69362410

Njie ser ut til å stikke til tross for at han har fått flere tilbud fra klubben.

Munndiarétiker AcsOnFire's Avatar

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Dette er kanskje gammalt nytt?
    https://www.dagbladet.no/sport/nytt-...deila/69362410
    Njie ser ut til å stikke til tross for at han har fått flere tilbud fra klubben.
    jtjaa det er vel det samme som med Stengel
    vi tilbyr en kontrakt som ikke er bedre enn det han har
    da ser agenten andre steder

vi tabber oss ut gang på gang alt er som det pleier i vif...

Driftsleder

Tastoman

Quote Originally Posted by AcsOnFire View Post
    jtjaa det er vel det samme som med Stengel
    vi tilbyr en kontrakt som ikke er bedre enn det han har
    da ser agenten andre steder

vi tabber oss ut gang på gang alt er som det pleier i vif...
    Om han har fått flere tilbud fra klubben så regner jeg med at vi har gitt han tilbud om bedre kontrakt. Og det er ikke det samme som Stengel.

Quote Originally Posted by Muppetkokken View Post
    Om han har fått flere tilbud fra klubben så regner jeg med at vi har gitt han tilbud om bedre kontrakt. Og det er ikke det samme som Stengel.
    Hvordan kan du regne med det? Om en annen klubb lønner han som en som skal spille på førstelaget og vi lønner han som en junior så spørs det om vi har det beste tilbudet.

Og det er greit det. Vi skal ikke gi han mer i lønn enn vi synes han fortjener. Og jeg skjønner ikke helt Nije heller. Er han ikke bare 19? Sikkert mulig å gå til en klubb der veien inn på førstelaget er lettere, men det gjør man først etter at man ikke har klart det i moderklubben.

Hvor god er egentlig Bilal Nije? Jeg har sett lite av VIF2, så derfor jeg spør. Uansett så må Vålerenga som klubb regne med at en del talenter reiser til andre klubber. Nåløyet er trangt, og for mange så er det lettere å ta veien gjennom en mindre klubb hvor det er lettere å slå i gjennom.

Vi har Juklerød, Ejuke, Finne, Grødem, og Dønnum som alle er unge kantspillere og foran Nije i køen. Daniel Berntsen er nok også foran køen som kant.

Etter det vi har sett hittil av Peter Godly Michael mener jeg det er en No-brainer at vi signérer han.

Har gode bevegelser foran mål og både bra fysikk og teknikk. Håper det ligger en kontrakt som venter på han når gutta er tilbake på Valle