Page 47 of 47 FirstFirst ... 7172737424344454647
Results 1,841 to 1,854 of 1854
    Facebookverifisert

Vaktmester

Tidstjuvradd

Blog Entries
    2

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Nå teller kontraktslengde enormt kjenner jeg. Blir skuffa hvis det blir ett år.
    blir nok dessverre ikke det tror jeg... IFK snakket vel om en avtale som strakk seg bare 6måneder.

Quote Originally Posted by 1/2VorseN View Post
    blir nok dessverre ikke det tror jeg... IFK snakket vel om en avtale som strakk seg bare 6måneder.
    Da må jeg innrømme at dette blir med en liten bismak.

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Spissen er i alle fall pp vei.

– Sam har bestämt sig för Vålerengen ...
    – Sam åker till Oslo i morgon och skriver på kontraktet.
    Oi kan noen som kjenner noen si fra til klubben om dette, kjedelig om han drar til Valle og alle er på La Manga. Tenk å miste han på den måten.

Forøvrig enig om at han helst bør ha et par års kontrakt +. 6 mnd hørtes veldig kort ut.

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    Oi kan noen som kjenner noen si fra til klubben om dette, kjedelig om han drar til Valle og alle er på La Manga. Tenk å miste han på den måten.
    Regner med at det var en spøk vår sportslig leder og Espeseth er vel fortsatt i Oslo.

Facebookverifisert
    Bablefant

Sies på Twitter at Sam Johnson er klar for VIF, 3,5 års kontrakt.
    Kildene så langt jeg kan se er svensk.
    https://www.expressen.se/gt/sport/no...nordisk-rival/
    Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Quote Originally Posted by O.S.L.O. View Post
    Syntes det er en meget trist sky over prosjekt Deila konstant jeg. 2/3 som har kommet inn i forsvar sliter med seriøs skade historikk. Våre ungutter stikker så fort dem får sjansen. Så å si alle han har hentet inn har floppet totalt, med unntak av Adam Larsen. Spørs hvor lenge dette prosjektet kan holdes kunstig i live.
    Det spørs om ikke flere lokale unge vil forsvinne med dagens prioriteringer. Deila har også et press på å levere resultater og da er det mer risiko å ta opp unge. Enklere å hente noen rimelige unge talenter fra utlandet virker det som.

Quote Originally Posted by Arnehgr View Post
    Sies på Twitter at Sam Johnson er klar for VIF, 3,5 års kontrakt.
    Kildene så langt jeg kan se er svensk.
    3,5 års kontrakt. Da begynner vi å snakke ! Skulle han forsvinne allerede til sommeren, så kan vi i hvert fall kreve litt cash for han.

Helt konge hvis dette stemmer. Hvis Abdi blir den spilleren han var igjen så er vi nok dekket allerede på midten å. Håper vi signerer denne Peter også, han blir god.

Hvor nevnes 3.5 år?

Fantastisk i så fall!
    Ett lag i Oslo. Støtt SIAN!

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by Pete View Post
    Det spørs om ikke flere lokale unge vil forsvinne med dagens prioriteringer. Deila har også et press på å levere resultater og da er det mer risiko å ta opp unge. Enklere å hente noen rimelige unge talenter fra utlandet virker det som.
    Men blir det flere "voksne" spillere nå da?
    Nouri, Adekubge og Johnson, skal isåfall erstatte Lundstrøm, Lindkvist og Moa. Carvalho er et unntak der, men er jo kritisk med en ny stopper.
    Så blir veien lengre for de unge i år enn ifjor?

Quote Originally Posted by Jepp View Post
    Helt konge hvis dette stemmer. Hvis Abdi blir den spilleren han var igjen så er vi nok dekket allerede på midten å. Håper vi signerer denne Peter også, han blir god.
    Snakker vi virkelig om Vålerenga nå?

Nå kan vi ikke ta det for gidt at vi signerer Johnson, men allerede nå er troppen sterkere enn i fjor på samme tidspunkt.

Men så blir plutselig 4 nøkkelspillere skadet en uke før seriestart og vi må kave på bunn av tabellen frem til sommeren. Vi får nyte denne tiden av året mens vi kan

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by EngaForAlltid View Post
    Vi får nyte denne tiden mens vi fremdeles er optimistiske
    Nettopp! Det er ikke sjeldent den lyseste tiden av året for vår del. Enjoy!
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Dette lover virkelig godt! Meget spent på om vi får en knallgod nyhet i morgen!
    Jeg regner med at expressen ikke bare sitter og dikter fritt.

Hvis denne overgangen går i boks, så er det bare å gå inn på www.vifsesongkort.no å bli med på moroa! Det her er en sånn signering man får vann i munnen av.