Page 65 of 65 FirstFirst ... 1525354555606162636465
Results 2,561 to 2,573 of 2573

Quote Originally Posted by bJas View Post
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/va...l-fc-kobenhavn

Synd å miste et talent til utlandet. Stusser litt på setningen om at han skal spille for en annen Osloklubb fram til sommeren. Dårlig forhold eller handler det om at vi ikke ville prioritert han når han har signert overgang?
    Sånne overganger synes jeg er noe ordentlig tull... til utlandet for å spille jr fotball :/
    ....

Tråkk på en KANARI

Tastoman

Quote Originally Posted by 2m@s View Post
    Sånne overganger synes jeg er noe ordentlig tull... til utlandet for å spille jr fotball :/
    For skoleungdom er det flere ting som spiller inn enn bare klubb. Bor han på vestkanten, blir det mye reising i tillegg til trening og skolearbeid for eksempel. Det kan jo også være at han skal spille for en av våre nye samarbeidsklubber, eller en klubb vi håper skal bli en samarbeidsklubb.

Til info: Jeg vet absolutt ingenting om verken spilleren eller klubben det er snakk om.

Facebookverifisert

Vaktmester

Tidstjuvradd

Blog Entries
    2

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    For skoleungdom er det flere ting som spiller inn enn bare klubb. Bor han på vestkanten, blir det mye reising i tillegg til trening og skolearbeid for eksempel. Det kan jo også være at han skal spille for en av våre nye samarbeidsklubber, eller en klubb vi håper skal bli en samarbeidsklubb.

Til info: Jeg vet absolutt ingenting om verken spilleren eller klubben det er snakk om.
    FCK, nye farmerklubben til Enga. Må si jeg liker det:P

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by 1/2VorseN View Post
    FCK, nye farmerklubben til Enga. Må si jeg liker det:P
    Rimer greit med ambisjonen om å være best i Norden. Det tar tid å nå hårete mål

Quote Originally Posted by VVV View Post
    508 mill. holder kanskje for et lån frem til sommeren?
    Det bør holde for en gammel rev av en midtstopper a là Røde Dan Thomassen e.l. Ingen fart, kun tacklingsevne, plasserings og football smartness. Så får farta komme når Felipe er klar.

Quote Originally Posted by ForesttGump View Post
    Det bør holde for en gammel rev av en midtstopper a là Røde Dan Thomassen e.l. Ingen fart, kun tacklingsevne, plasserings og football smartness. Så får farta komme når Felipe er klar.
    6 dager igjen av transfervinduet?
    Etter at Stengel stakk, og Grindheim som ble sent ut døra, på en jævli dårlig måte!... Så kan jeg ikke si at Deila og sengekameraten hans har levert tidenes vindu. Mye spennende, men mye som er "damaged goods" and hopefully prospect.
    Kanskje litt engstelig at disse to kara fra i beste fall tettsteder/fiskehavner, synes at troppens situasjon er holdbar.
    Vi kommer fra en by. Da regner vi med at vi har konkurransedyktige midtstoppere målt mot motstanden i eliteserien fra kamp 1.

I morgen tror jeg vi får ett klart svar på det, mot Molde.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by ForesttGump View Post
    6 dager igjen av transfervinduet?
    Overgangsvinduet er åpent til 4. april her i Norge, så det er litt mer enn 6 dager igjen...
    https://www.fotball.no/lov-og-reglement/overganger/

Venter spent på Sam Johnson sin første scoring for oss. Helt greit at han har tørke i treningskampene, men nå som serien snart starter så hadde det vært greit å se antydninger til gode avslutningsegenskaper.

Håper for øvrig på at vi henter inn en midtbanespiller til. En bauta som rydder unna.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Munndiarétiker AcsOnFire's Avatar

Quote Originally Posted by 2m@s View Post
    det er noe murring ja, har fått med meg det

Quote Originally Posted by AcsOnFire View Post
    det er noe murring ja, har fått med meg det
    Har du inside på det, eller er det bare noe du sier? Og hvis det bare er noe du sier, hvorfor gidder du?

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Har du inside på det, eller er det bare noe du sier? Og hvis det bare er noe du sier, hvorfor gidder du?
    Hjesus skreiv noe om det.

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    Hjesus skreiv noe om det.
    Dette har jeg sett sotahjoernet/hjesus skrevet, så slipper vi spekulasjoner og saa kan han skrive mer om han foeler for det:

«
    Han kom fra Kolbotn i 2014 og er stor og robust spillertype. Han har nok flyti en god del på fysikken sin og med fødselsdag 1. januar er han maksimalt heldig med tanke på yngre landslag. Det ser rart ut å vrake en landslagsspiller, men her ligger det nok mer bak enn bare sportslige prestasjoner.
    «

Ihvertfall det jeg fant

Kaster meg inn i synsing på syltynt grunnlag jeg også

Når han velger å spille vårsesongen i en annen Oslo-klubb så kan nok det tyde på at forholdet mellom han og Vålerenga har surnet. Trolig har han ønsket seg en overgang til København, men føler at Vålerenga har priset han for høyt eller på annen måte lagt kjepper i hjulene for å hindre/forsinke overgangen. Er heller ikke overrasket hvis det er en eller annen agent/rådgiver som har overbevist han om at en overgang til København vil gjøre underverker for karrieren hans...