Page 63 of 64 FirstFirst ... 132333435358596061626364 LastLast
Results 2,481 to 2,520 of 2540

Lite nytt det siste døgnet. Savner update fra klubben på Michael og Nakkim.

Quote Originally Posted by bJas View Post
    Lite nytt det siste døgnet. Savner update fra klubben på Michael og Nakkim.
    Det er vel ikke noen update fordi det ikke er noe nytt? Bra at klubben tar seg tid.

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Det er vel ikke noen update fordi det ikke er noe nytt? Bra at klubben tar seg tid.
    Skjønner jo det, men det metter ikke min silly season appetitt.

Virker ikke som det ble budkrig på de spillerene vi angivelig har lagt ut for salg heller. I følge nettavisen da.

Borettslagshurpe nyegymsko's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    På tide å hente Nicolai Næss hjem ? sliter benk i Nederland tydeligvis..
    vil vi hente en spiller som helst vil spille for Stabæk da?
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd

http://www.vif-fotball.no/nyheter/th...t-til-bærum-sk

Elsebutangen går på lån til Bærum.

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by JorgenH View Post
    http://www.vif-fotball.no/nyheter/th...t-til-bærum-sk

Elsebutangen går på lån til Bærum.
    Hmmm, samme nivå som VIF2. Betyr det at Michael signerer? Alternativt kan det være for å samarbeide med Bærum i tillegg til å slanke troppen.

Borettslagshurpe nyegymsko's Avatar

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Hmmm, samme nivå som VIF2. Betyr det at Michael signerer? Alternativt kan det være for å samarbeide med Bærum i tillegg til å slanke troppen.

Med tanke på at han er en offensiv spiller er det nok morsommere å spille på et lag som nok ikke kommer til å ligge i bånn av ligaen om alt går som det pleier.. Kan hende han får en mer positiv utvikling dersom laget er mer i angrep?
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Tipper det først og frest betyr at han ikke er i planene våre fremover, og at de har andre spillere de heller vi at skal få spilletid i 2. div, samtidig som Elsebutangen trenger spilletid.

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Nå er det vel absolutt lite trolig at vi er i posisjon for å hente ham tilbake, men hvis du spør meg om vi kan erstatte en 33 åring med en gutt fra Klemetsrud på 25, med de kvalitetene han nå innehar, så sier jeg ubetinget JA. Næss ble av ulike omstendigheter ikke gitt mange sjanser til å spille for oss når han var såpass ung i klubben, men ærlig talt det er ikke som om han har spilt for Liin! Håper forresten at han 33 åringen som har alltid har vist eksemplarisk profesjonalitet for oss blir frisk, og holder seg frisk. Lim den i krysset igjen Enar

Ok? Næss er Engasupporter.
    Ett lag i Oslo.

Han ble ikke satset på hos oss og vi sendte han på dør. At han finner seg ny klubb da er vel ganske logisk vel? Jeg bryr meg ikke om han har spilt for Stabæk. Han er god nok for oss nå, og i tillegg Oslo gutt.

Når jeg skriver ett navn i denne tråden kan det være fordi jeg ønsker meg spilleren til klubben. Det er ikke alltid like sannsynlig at det skjer, men jeg kommer til å fortsette med det så lenge ordet «ønske» står i trådtittelen.

Nakkim er vistnok syk, slik at den medisinske testen har blitt utsatt.

I intervju med Deila i Nettavisen i dag er han kategorisk på at troppen skal være 24 mann. Og langt på vei bekrefter at det er sendt tilbud på enkelte spillere til andre klubber. Men det er ikke tatt noen beslutning ennå om hvem som skal ut. Han sier også at ingen er på vei inn men vet ikke helt om det gjelder Michael også? I så fall skal minst 3 ut.

Tastopat Nico 8's Avatar

Quote Originally Posted by Pete View Post
    I intervju med Deila i Nettavisen i dag er han kategorisk på at troppen skal være 24 mann. Og langt på vei bekrefter at det er sendt tilbud på enkelte spillere til andre klubber. Men det er ikke tatt noen beslutning ennå om hvem som skal ut. Han sier også at ingen er på vei inn men vet ikke helt om det gjelder Michael også? I så fall skal minst 3 ut.
    Her er link

Quote Originally Posted by Pete View Post
    https://www.nettavisen.no/sportspill...423416300.html

Er vel denne? De 26 blir til 25 når Nakkim forsvinner ut på lån. I tillegg kommenterer ikke klubben overganger og jeg tror vi skal regne med at spillere både kommer og går frem til vinduet stenger.

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    https://www.nettavisen.no/sportspill...423416300.html

Er vel denne? De 26 blir til 25 når Nakkim forsvinner ut på lån. I tillegg kommenterer ikke klubben overganger og jeg tror vi skal regne med at spillere både kommer og går frem til vinduet stenger.
    Ronny er veldig tydelig på at det skal skje noe veldig spesielt for at noen fler hentes inn nå. Skulle da ønske at journalisten stilte oppfølgingsspørsmål om prøvespilleren (Michael) men det ble ikke gjort. Blir han ikke signert er det en til som må ut i tillegg til Nakkim som vi regner med forsvinner (på lån) så fort han er frisk.

Vi har 3 keepere som vi skal ha, vi har 8 i forsvar (7 om nakkim forsvinner) det er mindre enn dobbel dekning

VI har 9 på midten (om vi tenker at Jukle er offensiv)

Og vi har 6 på topp (med jukle)

Det må da bety at en skal ut på midten og om vi henter Michael skal en også ut på topp.

De tre mest sannsynlige rangert fra mest til minst er da Berntsen, Dønnum,
    Grødem,
    Så regner jeg med at Kjelsrud forsvinner dersom Michael kommer inn.

Alt dette forutsetter at det ikke kommer noen kjempe tilbud på noen vi i utganspunktet ikke hadde tenkt å selge eller at det dukker opp en gylden anledning på en vi ikke hadde tenkt å hente. Ting kan jo alltid skje selv om det ikke er planlagt.

De tre mest trolige til å forsvinne er HKJ, Berntsen og Sandbeg i mine øyne. Men går Sandberg så konmer det nok også en keeper inn.

I tillegg er vel noen aktuelle for utlån.

Vanskelig å si om 24 er et mål vi for enhver pris skal nå, eller om vi kan leve med å ha 25-26 hvis vi ikke får solgt de vi ønsker. Vil også tro vi kan låne ut spillere vi ikke trenger som et alternativ til å selge dem.

Peter Michael har vært her i over en måned og har vært med på 2 treningsleire. Han har også fått masse spilletid på bekostning av andre i treningskampene. Jeg tror han får kontrakt, hvis ikke er det veldig rart å holde på han så lenge. Trenger ikke å bety så mye at Deila sier til Nettavisen at ikke flere skal inn.

Da ble begge midtstopperne våres bæret ut på båre i treningskampen mot Tromsø..

Facebookverifisert
    Husvarm

Problemet her er at innbytterne het Borchgrevink og Kjelsrud Johansen...
    Hvis både Tollås og Felipe (greit at sistnevnte ikke har hjernerystelse men likevel) skulle være ute, så er erstatterne:
    - Näsberg
    - Jääger

Thats it. Og Jääger er vel ikke i toppform om dagen selv... Og Ivan skal vel være venstreback.
    Greit nok at dette burde være gode innbyttere, men i en kampsituasjon, der vi f.eks har en skade på Adekugbe, så ser det stygt ut. HKJ er vel ikke stoppermateriale? Noen som har sett litt på hvordan han har greid seg der? Alt det fysiske ligger jo til rette, men hvordan er den mentale innstillingen som stopper?

Nå som Nakkim er på vei ut på lån (kan vel fortsatt avlyses), så ser det i utgangspunktet greit ut, men med skader på 2 stoppere så er det plutselig stygt likevel.

Men igjen, om det må til kan alltids en unggutt få gjøre et forsøk. Vi husker vel alle den engelske unggutten som ikke skulle spille en kamp, men som ble satt i startoppstillinga pga en skade under oppvarming og visstnok gjorde det ganske greit... Han der

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Da ble begge midtstopperne våres bæret ut på båre i treningskampen mot Tromsø..
    Selv om de begge skal være klare til seriestart og Jääger er på vei tilbake så føles det litt risky å skulle leie ut Nakkim nå. Håper Vålerenga gjør helomvending eller iallefall spør Viking om å få lov til å vurdere situasjonen et par uker til før noen avtale signeres.

Tastoman

Quote Originally Posted by Paulinho View Post
    Vi trenger ny midtstopper. Hva med...? https://www.aftenposten.no/100Sport/...s-250364b.html
    Vi trenger ikke ny midtstopper.
    Carvalho, Nation, Jääger og Näsberg som alternativer på stopperplassen.

Begge de førstnevnte er klare til seriestart.
    EVIG VIF

Quote Originally Posted by Paulinho View Post
    Vi trenger ny midtstopper. Hva med...? https://www.aftenposten.no/100Sport/...s-250364b.html
    Lars Sætra om folk ikke vil klikke...

Er han så bra da? Han har ikke spilt på drit lenge i Kina ihvertfall, han var innom podcasten Fotballklubben og framsto (ihvertfall for meg) som tidenes kjipeste og mest tafatte type.
    Ikke vil jeg tro han har spesielt med kamp-form, om det er for å hjelpe på i et skadeskutt forsvar så må vel Lars Sætra være det vi minst trenger? (altså en som trenger fram til sommern for å komme i form)

Sikkert en hyggelig fyr altså, men er han så jævlig god egentlig? Jeg huskern ikke spesielt godt fra godset dagene?

Quote Originally Posted by gleee View Post

Er han så bra da? Han har ikke spilt på drit lenge i Kina ihvertfall, han var innom podcasten Fotballklubben og framsto (ihvertfall for meg) som tidenes kjipeste og mest tafatte type.
    Ikke vil jeg tro han har spesielt med kamp-form, om det er for å hjelpe på i et skadeskutt forsvar så må vel Lars Sætra være det vi minst trenger? (altså en som trenger fram til sommern for å komme i form)

Sikkert en hyggelig fyr altså, men er han så jævlig god egentlig? Jeg huskern ikke spesielt godt fra godset dagene?
    Virket ikke som en fargeklatt, nei.
    Traust type.

Ganske god midtstopper. Men ikke bedre enn de vi allerede har.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd

Sætra vil imo være en helt ok korttidserstatning hvis Carvalho og JTN Reuters lenge, men heldigvisvirker det som det går bedre enn fryktet på den fronten. Helt grei spiller, men vil ikke akkurat være en ambisiøs signering.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by gleee View Post
    Takk!

Flaks for Paulinho at jeg sitter på mobilen, ellers hadde jeg rappa ei stjerne. (Og synd for deg, som går glipp av ei stjerne)

Sånne click-baits er superirriterende.

Så var det sagt

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by Oslo-ess View Post
    Vi trenger ikke ny midtstopper.
    Carvalho, Nation, Jääger og Näsberg som alternativer på stopperplassen.

Begge de førstnevnte er klare til seriestart.
    Vel, JTN er treningsklar rundt seriestart, ikke spilleklar. Han er midtstopper, tåler ikke en ny trøkk i hodet det nærmeste halvåret/året. Ville pusta mye lettere om en stopper var på vei inn, subsidiært at noen sier til Nakkim at han skal kjøpe billett til Marbella og ikke Stavanger. Eller få inn en venstreback og få Näsberg inn i midten. Det siste virker som det beste alternativet...
    Vi er Vål'enga!!

Quote Originally Posted by maestro View Post
    Vel, JTN er treningsklar rundt seriestart, ikke spilleklar. Han er midtstopper, tåler ikke en ny trøkk i hodet det nærmeste halvåret/året. .
    Trene med ball om ett par uker sier klubben. Hvis du derimot har rett får han vel bare spille med beskyttelse ett års tid
    ....

Tråkk på en KANARI

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    hmchrist's Avatar

Quote Originally Posted by 2m@s View Post
    Trene med ball om ett par uker sier klubben.
    3 uker til seriestart. Ikke stort mer enn «et par uker» det...

Vel, JTN er treningsklar rundt seriestart, ikke spilleklar. Han er midtstopper, tåler ikke en ny trøkk i hodet det nærmeste halvåret/året. Ville pusta mye lettere om en stopper var på vei inn, subsidiært at noen sier til Nakkim at han skal kjøpe billett til Marbella og ikke Stavanger. Eller få inn en venstreback og få Näsberg inn i midten. Det siste virker som det beste alternativet...
    Da blir det Juklerød inn på ventreback da!

Vi har da allerede en venstreback i Sam Adekugbe?

Borettslagshurpe eirik|vif's Avatar

Ville pusta mye lettere om en stopper var på vei inn, subsidiært at noen sier til Nakkim at han skal kjøpe billett til Marbella og ikke Stavanger.
    "Bjarne Berntsen sier at avtalen med Vålerenga rundt Markus Nakkim er underskrevet og klar, spilleren kommer mandag. Vålerenga har ikke ymtet frampå om at de vil stoppe utlånet etter at to av deres egne stoppere ble skadd torsdag."

Link: https://www.aftenposten.no/100Sport/...g-250403b.html

Quote Originally Posted by eirik|vif View Post
    "Bjarne Berntsen sier at avtalen med Vålerenga rundt Markus Nakkim er underskrevet og klar, spilleren kommer mandag. Vålerenga har ikke ymtet frampå om at de vil stoppe utlånet etter at to av deres egne stoppere ble skadd torsdag."

Link: https://www.aftenposten.no/100Sport/...g-250403b.html
    Da tror jeg vi har en på vei inn.
    Ekstremt risikabelt og låne ut nakkim med mindre vi er i sluttforhandlinger med noen andre.
    Ihvertfall nå sol tollås ikke kan trene på flere uker og går glipp av seriestarten mest sannsynlig

Quote Originally Posted by vif fan View Post
    Da tror jeg vi har en på vei inn.
    Ekstremt risikabelt og låne ut nakkim med mindre vi er i sluttforhandlinger med noen andre.
    Ihvertfall nå sol tollås ikke kan trene på flere uker og går glipp av seriestarten mest sannsynlig
    Forstår ikke helt det maset om å hente inn en ny stopper. Vi har 3 som er spilleklare til seriestarten. Mener vi at Jääger, som var solid hele forrige sesong, ikke holder mål? Blir overrasket om vi henter inn noe som helst før seriestart.

Jeeger har vært småskadet lenge. Nesberg har vel spilt back stort sett. Får vi inn en som er bedre enn Nakkim som er borte og de to andre som er nevnt over så tror jeg vi alle sier ja takk til det. I mine øyne har vi uansett ikke en eneste klassestopper. Så ikke meg imot at det kommer en inn evnt.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Jeeger har vært småskadet lenge. Nesberg har vel spilt back stort sett. Får vi inn en som er bedre enn Nakkim som er borte og de to andre som er nevnt over så tror jeg vi alle sier ja takk til det. I mine øyne har vi uansett ikke en eneste klassestopper. Så ikke meg imot at det kommer en inn evnt.
    Felipe avskrevet allerede der altså. Jeg forstår ikke helt tankegangen. Skal vi ha inn en stopper, må vi selge en stopper. Hvem skal ut? Ronny har sagt han ønsker en tropp på 24 stk. Her vil vi kjøpe en såkalt klassestopper snaue 3 uker før seriestart og kvitte oss med en av de som har vært med på hele oppkjøringa?

Ligger intervju på nettsiden med Felipe og Nation. Sånn jeg skjønte det så kan Nation trene igjen fra neste mandag. Felipe trenger litt mer tid, og kan begynne å trene om 2-3 uker.Litt rart siden det var Nation som fikk hjernerystelse og ikke Felipe, men Carvalho fikk seg en skikkelig flenge.Begge to reiser hjem fra Marbella.