Page 30 of 30 FirstFirst ... 1020252627282930
Results 1,161 to 1,164 of 1164

Quote Originally Posted by donny View Post
    Tror du skal ta 3 mill med en god klype salt. Hvis du leser på det Elfsborg forumet det ble linket til tidligere så er det snakk om mellom 1.5 og 2 M SEK.
    https://www.expressen.se/gt/sport/kl...iktig-dromlon/

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Også!!
    Jeg ønsker meg et lukket forum for oss.
    Når jeg ser InDeilaWeTrust (Tordvif) spytter ut på vgd alt vi diskuterer her, ønsker Rbk videre i Europa, samt ønsker at alle på VGD kan hilse på forumet på klanen for å se siste nytt? Kjære InDeilaWeTrust?? Dette skrev du på VGD:

Ryktes om medisinsk test for Nouri i neste uke.
    Ellers har jeg forstått det slik at Jørgen Horn har vært ønska av klubben lenge, men det har ikke vært mulig pga økonomi. Nærliggende å tenke at vi også er ute etter han i dette vinduet. Han matcher for øvrig de kvalitetene klubben opplyser de ser etter i en stopper: En erfaren ledertype som er trygg med ball.

Faen ta deg!
    Du ødelegger ikke bare for deg selv, noen bruker faktisk tid, ressurser, kontakter for å skaffe seg informasjon.
    Hva du gjør tilbake er å kopiere teksten hva en person har brukt mye energi på for å finne informasjon om. Det første du gjør er å kopiere teksten til VGD?
    Jeg regner med at du synes det et stille rundt klubben også?
    Folk stoler ikke på informasjonskilder som deg!
    SKAM DEG!

Igjen, håper vi kan lage en lukket gruppe uten Tordvif hvor vi kan diskutere mer, uten at det kommer på VGD!

Jeg tror vi er mange som liker ordentlige samtaler som blir internt.
    Litt vel kritisk kanskje? Alt som skrives her er jo åpent og tilgjengelig for alle. Hvis det er samme person så er vedkommende først og fremst bruker på VGs sider med 10.000 (!) innlegg på et år.

Tror ikke et lukket forum løser noe som helst. Det er jo ingenting som hindrer brukere av et lukket forum å dele infoen derfra anonymt på andre åpne forum.

Har man noe man ikke ønsker spredd er det som fungerer best hver gang å ikke dele det på nettet.

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    Bablefant
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Litt vel kritisk kanskje? Alt som skrives her er jo åpent og tilgjengelig for alle. Hvis det er samme person så er vedkommende først og fremst bruker på VGs sider med 10.000 (!) innlegg på et år.

Tror ikke et lukket forum løser noe som helst. Det er jo ingenting som hindrer brukere av et lukket forum å dele infoen derfra anonymt på andre åpne forum.

Har man noe man ikke ønsker spredd er det som fungerer best hver gang å ikke dele det på nettet.
    Det han sa. Deila henter Ødegaard tilbake på lån - du hørte det her først.
    "Be what you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind." (Dr. Seuss)

Quote Originally Posted by VVV View Post
    Det han sa. Deila henter Ødegaard tilbake på lån - du hørte det her først.
    Der har vi X-faktoren til midtbanen