Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 121 to 124 of 124

Var deilig å se Lundstrøm tilbake i godt gammelt slag. Assisten han hadde til Kjelsrud var helt rå!

Tippedronning 2014 Bablefant

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Nå er det ikke lenge siden vi spilte tidenes dårligste omgang ever. Og nå er alle drivgode etter en bra kamp. Jaggu snur det fort. Og jeg er minst like god på dette selv. Hehehehe. Har jo vært med på dette noen år. Veldig fasinerende ihvertfall 😊 nullstille og gi alt på søndag. Gleder meg til ny tur på stadion. Neste sesong så må flere ut av troppen i mine øyne. Utdyper det ikke. Men Elsebutangen Moa Jeeger Grindheim Ibrahim Berntsen Nesberg og Kjellsrud kan forlate oss (lite sannsynlig for noen) men er det jeg synes.
    Synes nok du rensker ut litt vel hardt her.

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Men Elsebutangen Moa Jeeger Grindheim Ibrahim Berntsen Nesberg og Kjellsrud kan forlate oss (lite sannsynlig for noen) men er det jeg synes.
    Elsebutangen - Ung og upolert. Kan spille en sesong til for andrelaget.

Moa - Unødvendig å rive i stykker kontrakten hans når han likevel KAN komme tilbake i storform, som han pleier. Bedre at kontrakten går ut enn at vi betaler dyre dommer for å bli kvitt han.

Jääger - Har absolutt IKKE spilt seg ut av laget. Bauta på sitt beste.

Grindheim - Viser at han fortsatt har nivået inne. Kan godt ha han på en fortløpende 1-årskontrakt.

Ibrahim - Enig. Men har kanskje ikke fått ut alt enda?

Berntsen - Hva begrunner du med dette? Vært den beste spilleren vår de siste kampene. Endelig funnet seg til rette.

Näsberg - Kjempegod i går. Ekte Vål'eng-gutt som fort kan bli en habil TL-spiller. Kulturbærere trenger vi flere av!

Kjellsrud - Gi han livstidskontrakt!

Facebookverifisert
    Tastoman
    ziggy75's Avatar

Er ikke vanskelig å se at Kjelsrud Johansen har blitt en bedre spiller. Ser mottakene sitter bedre nå enn tidligere. Nå fikk han ENDELIG den forløsende scoringen, så forhåpentligvis får han noen til. For et par måneder siden, så jeg ikke helt at han hadde noen fremtid i klubben. Han har helt klart fått meg på bedre tanker!