Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 40 of 125

Default Vålerenga - Molde. Søndag 29/10. 20.00!

Nettopp ferdig med Viking, dette blir noe annet.

Bestill billett. Alle på kamp!
    Ett lag i Oslo.

Håper at denna matchen drar mange tilskuere til valle, gjelder å avslutte sesongen med full guffe på tribunen. Alle mann på kamp, vi sees på søndag!

Tastoman

Quote Originally Posted by n0rdic View Post
    Håper at denna matchen drar mange tilskuere til valle, gjelder å avslutte sesongen med full guffe på tribunen. Alle mann på kamp, vi sees på søndag!
    Vi (klubb) kjører hardt på våre to siste for å må budsjettmål og kicke inn noen sponsorbonuser, men vi trenger hjelp!

Ting vi kan skryte av uten å overdrive:
    Vi spiller fantastisk fotball for tida
    Vi scorer masse mål
    Tre strake hjemmeseire
    Alltid kjempestemning på Valle

Så har vi:
    Øl på ØST
    Norges beste supportertribune

I tillegg har vi:
    Lionel Juklerød
    Hulken Johansen
    Chiddi... og
    HERMAN STENGEL

Vi møter:
    Sølvjagende Molde med Ole Gunnar Solskjær i spissen (vi husker sist vi møtte et sølvplassert lag...).

La oss fylle stadion - sammen!

Ta med unger og kjærringer og tanter og kompiser og bikkja og naboen og eksen og sjefen og tannlegen og kassedama på butikken og kom på kamp 💪💪 gleder meg.

Quote Originally Posted by FrankO View Post
    Vi (klubb) kjører hardt på våre to siste for å må budsjettmål og kicke inn noen sponsorbonuser, men vi trenger hjelp!

Ting vi kan skryte av uten å overdrive:
    Vi spiller fantastisk fotball for tida
    Vi scorer masse mål
    Tre strake hjemmeseire
    Alltid kjempestemning på Valle

Så har vi:
    Øl på ØST
    Norges beste supportertribune

I tillegg har vi:
    Lionel Juklerød
    Hulken Johansen
    Chiddi... og
    HERMAN STENGEL

Vi møter:
    Sølvjagende Molde med Ole Gunnar Solskjær i spissen (vi husker sist vi møtte et sølvplassert lag...).

La oss fylle stadion - sammen!
    Og ikke minst nord-europas råeste fanzone for både store og små hvor det er umulig for noen i familien å kjede seg.
    Samme gjelder venner, og folk i alle aldre.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker
    aasp's Avatar

Håper virkelig vi kan vise oss fra en god side mot Molde også. Haugesund er langt fra noen walkover, men for vif-skeptikere, er det lett å trekke frem at vi vinner mot to lag (AAFK og Viking) i halv-/helkollaps. Hvis vi overbeviser litt mot Fk Røkke, viser vi virkelig at de 15 målene på de tre siste kampene (!) ikke er tilfeldigheter.

Satser på 12 tusen + på kamp og 3-1

Bablefant

Var vel 4 lag i NM semifinale i cupen; Vålerenga, Sarpsborg08, Molde og Lillestrøm, så vi kan vel kalle søndagens kamp for den korrekte NM-finalen, og håper folk mobiliserer deretter for å vise TV-titterne hva de gikk glipp av.
    Ønsker meg seier og Oslo by, dratt i gang av laget på søndag, da vil de få full respons!!

Tidstjuvradd

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Og ikke minst nord-europas råeste fanzone for både store og små hvor det er umulig for noen i familien å kjede seg.
    Skal ikke si så mye om fanzone, men blir det ikke kjedelig om det er det samme greiene i fanzone kamp etter kamp? Kommer det til å bli byttet ut noe der mot noe annet? Mulig det allerede er blitt gjort?

Kan folk stå litt tettere på supportertribunen til helgen? Håper at det blir fult, men når det ikke er fult så er det ikke vits å stå spredd i høyden og bredden med store avstander.

Ang øl på ØST, hva er egentlig grunnen til at en øl koster en hel trygd?
    Hvorfor ikke samme pris som på bohemen og VV?

Bablefant

Det burde vært billigere når det serveres i plastglass. Synes også det er litt vel stive priser.

Ellers er det nok dessverre sent for mange barnefamilier, det kan vise seg på tilskuerantallet. Ikke noe problem at jeg er trøtt på mandag men skjønner det er verre for unger.

Litt oppdateringer på antall solgte hadde vært fint. Ser på ticketmaster at de ytterste feltene på begge sider av vålerengatribunen er utsolgt. Pluss feltet nærmest borteseksjonen på hovedtribunen. Eller er det andre grunner til at alle settene her er grå der (som da er ikke tilgjengelige)? Synes det er rart hvis yttersye seksjonene går først. På nordtribunen kommer jeg ikke inn. Ikke lagt ut for salg her enda?

Tastopat

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Litt oppdateringer på antall solgte hadde vært fint. Ser på ticketmaster at de ytterste feltene på begge sider av vålerengatribunen er utsolgt. Pluss feltet nærmest borteseksjonen på hovedtribunen. Eller er det andre grunner til at alle settene her er grå der (som da er ikke tilgjengelige)? Synes det er rart hvis yttersye seksjonene går først. På nordtribunen kommer jeg ikke inn. Ikke lagt ut for salg her enda?
    Nordtribunen åpnes først etter at langsidene begynner å bli fulle.
    Tror det også gjelder feltene nærmest kortside nord; altså at de først åpnes når det andre feltene er fylt opp.

Vedrørende kampen; her er det bare å følge oppskriften fra de siste kampene. Ut i 100 og kjøre over dem.
    Men vi må unngå kontringer mot som i stor grad var det som felte hos mot Sarpsborg.

Etter 3 hjemmeseire på rad har vi faktisk en ganske bra hjemmestatikk. Hadde vi bare slått Tromsø og Sandefjord hjemme så hadde vi vært på toppen på hjemmetabellen.

Har ingen tro på 15 tusen på tribunen. Selv om vi har spilt bra i det siste så er det høst, vi ligger midt på tabellen, kampen begynner 20:00 og vi møter kjønnsløse Molde som ingen bryr seg om (tilskuertallene mot Molde hjemme har vel "alltid" vært dårlige).

Tror på samme laget som vi har startet med i det siste. Dersom Grindheim har føling med et eller annet blir han vel erstattet av Fridjonsson.
    Hele forsvarsrekka + Grindheim, Stengel, Lekven og Juklerød må stå over mot Sandefjord hvis vi de får kort på søndag.

Tastoman

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Plassene ytterst på Vålerengatribunen åpnes ikke opp for salg før det er behov for det. Samme med Nordtribunen.

Tastoman

Plassene ytterst på Vålerengatribunen åpnes ikke opp for salg før det er behov for det. Samme med Nordtribunen.
    Rettelse: Plassene ytterst er reservert til Høybråten og Stovner som vi skal på klubbesøk til i dag. Alle spillere i HSIL får gratis billetter, mens venner av HSIL (familie, venner) får et spesialtilbud. Er en del av "Engaland"-konseptet.

Rettelse: Plassene ytterst er reservert til Høybråten og Stovner som vi skal på klubbesøk til i dag. Alle spillere i HSIL får gratis billetter, mens venner av HSIL (familie, venner) får et spesialtilbud. Er en del av "Engaland"-konseptet.
    Ok. Takk for svar.

Allerede flere som har sagt de skal på kampen, og flere som er interessert på klubbens FB-arrangement, enn det var på matchen mot AaFK. Kun Tirsdag, så et bra tegn i hvert fall. Pleier å gi en liten pekepinn for interessen.
    Ett lag i Oslo.

Godt tiltak for å rekruttere nye supportere det. Håper flere blir frelst og drar på kamp i ettertid også.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Godt tiltak for å rekruttere nye supportere det. Håper flere blir frelst og drar på kamp i ettertid også.
    Veldig bra tiltak. Har vel vært på Bøler, i Follo og nå på Høybråten. Ta et par på vestkanten nå.
    Ett lag i Oslo.

Tastoman

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Veldig bra tiltak. Har vel vært på Bøler, i Follo og nå på Høybråten. Ta et par på vestkanten nå.
    Var på Kåffa første gangen så "vestkanten" er vel allerede representert. Tanken er uansett for neste sesong: 15 bydeler - 15 hjemmekamper - 15 besøk.

Var på Kåffa første gangen så "vestkanten" er vel allerede representert. Tanken er uansett for neste sesong: 15 bydeler - 15 hjemmekamper - 15 besøk.
    Unnskyld, vestkanten? Bydel Nordstrand er riktignok østkantens vestkant, men...

Noen som vet hvordan det går med Grindheim? Gikk jo av etter 25 i forrige kamp, men ikke sett noen oppdatering.

Facebookverifisert
    Avhengig
    j_robber's Avatar

Gleder meg som gammel Høybråtengutt å se ungene fra hjemlige trakter ta turen! Utrolig bra tiltak for å rekruttere unge supportere før andre teite interesser som ski og sjakk tar dem

Billige familiebilletter for Fjordkraftkunder og fikk jeg en mail om igår. Forhåpentligvis minner sånne ting folk på kampen.

Tastoman

Quote Originally Posted by Rumex domesticus View Post
    Unnskyld, vestkanten? Bydel Nordstrand er riktignok østkantens vestkant, men...
    Derav gåseøynene.

På alle spørreundersøkelser i Oslo blir bydel Nordstrand kategorisert som "vestkanten" selv om dem geografisk ligger på østkanten. Men ja, vi skal selvsagt til den ordentlige vestkanten også

Bra hvis høybråten bruker billettene og tilbudene. Så får vi håpe de ønsker å komme igjen. Bra av klubben dette.
    Gleder meg til kamp.

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Det burde vært billigere når det serveres i plastglass. Synes også det er litt vel stive priser.

Ellers er det nok dessverre sent for mange barnefamilier, det kan vise seg på tilskuerantallet. Ikke noe problem at jeg er trøtt på mandag men skjønner det er verre for unger.
    Det er faktisk et ganske reelt problem for min del det med kamptidspunkt.
    Har en 4-åring jeg gjerne skulle hatt med på match, men det blir for sent. Kamp kl 18 ute av stadion til 20, Jeg har flytta litt utafor byen så bruker nesten en time hjem. Ungen er i seng til 21:30 det går ikke.

Supporteren i meg elsker 20:00 og flomlys, men barnefaren ønsker seg engelske kamptidspunkt.

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    Det er faktisk et ganske reelt problem for min del det med kamptidspunkt.
    Har en 4-åring jeg gjerne skulle hatt med på match, men det blir for sent. Kamp kl 18 ute av stadion til 20, Jeg har flytta litt utafor byen så bruker nesten en time hjem. Ungen er i seng til 21:30 det går ikke.

Supporteren i meg elsker 20:00 og flomlys, men barnefaren ønsker seg engelske kamptidspunkt.
    Nordmenn ass. 2130 er for seint for en 4-åring 😂😂 Sov litt på dagen så er det intet problem. Hvor ellers i verden er de like nazi på leggetider som her på berget? Min legger seg fint nærmere midnatt innimellom #avsporing

Pratmaker

Jeg er enig med GMazta ang å ta med barn på kamp. Det hadde vært fint om noen kamper i løpet av sesongen hadde begynt litt tidligere på dagen.

Quote Originally Posted by nada View Post
    Nordmenn ass. 2130 er for seint for en 4-åring ���� Sov litt på dagen så er det intet problem. Hvor ellers i verden er de like nazi på leggetider som her på berget? Min legger seg fint nærmere midnatt innimellom #avsporing
    Hehe, jepp. I Italia og Spania fyker smårollingene rundt middagsbordet ute, klokka 22.00.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Munndiarétiker

Noen som vet noe om skaden på Grindheim? Er jo inne i en avgjørende fase i fantasy her også nå!

Borettslagshurpe nyegymsko's Avatar

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Råeste fanzone?
    Med de kjipeste vaktene siden komplett.no arena..
    .."the absece of evidence is not the evidence of absence"..

Quote Originally Posted by oPsL View Post
    Ang øl på ØST, hva er egentlig grunnen til at en øl koster en hel trygd?
    Hvorfor ikke samme pris som på bohemen og VV?
    Eieren har lyst til å tjene penger.
    koster vesentlig mer å kun ha en dag i uka som er å anse som hoveddag. Både Bohemen og Vertshuset ligger i et område hvor det er folk stort sett hver dag. Det samme kan ikke sies om ØST.
    Ganske enkel bedriftsøkonomi egentlig.

Quote Originally Posted by nyegymsko View Post
    Råeste fanzone?
    Med de kjipeste vaktene siden komplett.no arena..
    Ingen andre i Norge som har noe i nærheten i hvert fall.
    Ett lag i Oslo.

Bablefant

Ganske enkel bedriftsøkonomi egentlig.
    Er enkel bedriftsøkonomi at man tar så høye priser det er mulig å få ut av folk. Om penger er det eneste som teller. Så får jeg se om det er flere å snakke med på Bohemen neste år

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Er enkel bedriftsøkonomi at man tar så høye priser det er mulig å få ut av folk. Om penger er det eneste som teller. Så får jeg se om det er flere å snakke med på Bohemen neste år
    Dersom du kun har folk i baren din en dag i uka, hvordan skal du kunne dekke inn alle kostnadene som løper syv dager i uken? Hva er prisen på en vanlig pils? 78 kr? Det er ganske grei pris om du sammenligner det med resten av byen.

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Ingen andre i Norge som har noe i nærheten i hvert fall.
    kan ikke huske å ha vært på så mange, så jeg antar at du har rett..

Virker som det er blitt solgt endel billetter på ticketmaster. Ser på salkartet der. Håper på over 2000 på supportertribunen.

Dersom du kun har folk i baren din en dag i uka, hvordan skal du kunne dekke inn alle kostnadene som løper syv dager i uken? Hva er prisen på en vanlig pils? 78 kr? Det er ganske grei pris om du sammenligner det med resten av byen.
    De viser Champions League i løpet av uka og Premier League på ØST. Det er nok ikke kun en gang i uka det er folk der. Var vel helt stappfullt der under Liverpool-United blant annet. Midt på dagen en Lørdag.

Svein Oddvar Moen dømmer matchen.
    Ett lag i Oslo.