Page 24 of 24 FirstFirst ... 414192021222324
Results 921 to 930 of 930

Thread: Sesongen 2018

Quote Originally Posted by dalagubbe View Post
    Det er vel en par tre ligaer som er litt mere forutsigbare enn den vi har i Norge for tiden tror jeg, men ja fotball er vel ganske uforutsigbart, det er vel derfor det er gøy og engasjerende vil jeg tro...
    Joa, i England har man gjerne rundt 6 lag som kjemper om de første plassene.
    Tyskland har man 1 bankers,det samme Franktike og Italia (selv om det ikke var like bankers i år). I Spania har man 3 lag som kjemper om tittelen.
    Men bortsett fra lagene med mest cash og det er de som regel kjemper om tittelen, så er det ren bingo med resten av fjøla.

Det samme er det i Norge.
    Rbk er jo norges desidert beste lag gjennom tidene. De har hatt mest cash, og de har oppnådd mest.
    Et ganske unikt senario i europeisk målestokk. Nå i det siste har Celtic gjort litt av det samme i Scottland.

Bortsett fra de store lagene REF: Barca, R. Madrid, Juve, ManU, ManC L.Pool, Milan lagene, PSG, delvis Dortmund osv...
    Så er det ren bingo. Man må være dyktig og ha flaks.
    Dyktig på tingene man gjør, ha flaks på riktige spillerkjøp osv, eller som storlagene har. STYRTRIKE eiere.
    Chelsea, PSG, City osv. hadde aldri vært hvor de er nå uten rike eiere. Man må ha flaks hvis de virkelig vil investere i din klubb.

En forklaring på hvorfor vi ga bort ballen rett etter avspark: https://www.eurosport.no/fotball/eli...92/story.shtml

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    En forklaring på hvorfor vi ga bort ballen rett etter avspark: https://www.eurosport.no/fotball/eli...92/story.shtml
    Rimelig logisk!

Hvis dette er det beste alternativet, burde vi gjøre det hver gang vi hadde ballen på egen banehalvdel mot etablert forsvar. Deila påstår at vi skal være et spillende lag, mens vi her tydeligvis kun ønsker å krige om andreballer. Med litt erfaring burde vi skjønne at dette er direkte tåpelig.

Jeg ser poenget med å gjøre det én gang, ved avsparket. Sette press med en gang, å få et psykologisk overtak.
    Ett lag i Oslo.

Driftsleder

Quote Originally Posted by Stunt View Post
    Hvis dette er det beste alternativet, burde vi gjøre det hver gang vi hadde ballen på egen banehalvdel mot etablert forsvar. Deila påstår at vi skal være et spillende lag, mens vi her tydeligvis kun ønsker å krige om andreballer. Med litt erfaring burde vi skjønne at dette er direkte tåpelig.
    Men det er bedre å miste ballen ved motstanders 16-meter enn der er å miste den ved sin egen.

Selv om man gjør sånt så betyr ikke det at vi ikke skal være er spillende lag.

(glem denne; blingsa på datoene. og får ikke til å slette hele posten)...

Synd det ikke ble tre poeng i går, selv om spillet var bra.

Men nå kommer ikke kampene så tett fremover. To seriekamper til i siste uka i juni og bare en kamp i juli. Tre seriekamper på to måneder er jo ikke akkurat mye...

Kan jo hende det er en fordel for oss at vi møter akkurat RBK og Molde nå i ferien. Er vel lov å håpe på at de er i feriemodus, mens vi er skikkelig skjerpa.

Klarer vi å raske med oss noen poeng i sommerkampene og å slå Tromsø i cupen kan det bli en fin høst for oss.

Vet ikke helt hva jeg synes om at RBK tapte i kveld. Jeg ønsker dem alt vondt, men

Tromsø får selvtillit foran cupkampen.
    RBK får revansjelyst foran seriekampen.
    Slår vi RBK, som jeg håper vi gjør, så gir vi seriegullet til Brann.

At RBK vinner serien er ikke bra, men noe jeg har vent meg til. Men jeg grøsser ved tanken på skarrepakket i Champions League. Det burde være sånn at de årene Vålerenga ikke blir seriemester, så kåres det ingen vinner

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Vet ikke helt hva jeg synes om at RBK tapte i kveld. Jeg ønsker dem alt vondt, men

Tromsø får selvtillit foran cupkampen.
    RBK får revansjelyst foran seriekampen.
    Slår vi RBK, som jeg håper vi gjør, så gir vi seriegullet til Brann.

At RBK vinner serien er ikke bra, men noe jeg har vent meg til. Men jeg grøsser ved tanken på skarrepakket i Champions League. Det burde være sånn at de årene Vålerenga ikke blir seriemester, så kåres det ingen vinner
    Veddet på at Kåre ryker om RBK taper hjemme mot oss! Det bør være motivasjon det