Page 7 of 7 FirstFirst ... 234567
Results 241 to 253 of 253
    Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Har ikke noe behov for denne tråden jeg heller, men skjønner ikke hvorfor den skal flyttes/ stenges/ fjernes? Bare ignorer den hvis du ikke vil lese den. Simples.

Stengel har ikke gjort noe ut av seg de første tjue minuttene i dag. Men han har omfavnet harrytasslivet i Drammen til det fulle og adoptert sveisen til Marcus Pedersen. Fullbyrdet overgangen fra bohem til råner på rekordtid.

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Stengel har ikke gjort noe ut av seg de første tjue minuttene i dag. Men han har omfavnet harrytasslivet i Drammen til det fulle og adoptert sveisen til Marcus Pedersen. Fullbyrdet overgangen fra bohem til råner på rekordtid.
    Haha

Quote Originally Posted by Ed1913 View Post
    Stengel har vært bra, nå litt ut i 2 omgang så har han vært så god at det er kjedelig at vi mistet han.
    Han kunne spilt hos oss...men men
    Over til noe annet, Godset og Stabæk er begge gode lag.
    For øyeblikket bedre enn oss begge.

Stengel er et glemt kapittel nå for min del, så liker ikke å skrive mer om han eller overgangen, men til Aftenposten sa han dette etter kamp:

Stengel synes ikke Klanen og andre i Vålerenga har noe å klage over etter overgangen til Godset.

– Jeg satt jo litt på tribunen i fjor, og da jeg ble satt der sa Ronny (Deila, Vålerenga-trener) til meg at han følte at de andre var bedre. Han sa at om jeg ikke gikk da overgangsvinduet om sommeren åpnet, så ville jeg kaste bort et halvår. Da begynner du jo å tenke litt, sier Stengel om sitt siste VIF-år.

Quote Originally Posted by Bohemen14 View Post
    Stengel er et glemt kapittel nå for min del, så liker ikke å skrive mer om han eller overgangen, men til Aftenposten sa han dette etter kamp:

Stengel synes ikke Klanen og andre i Vålerenga har noe å klage over etter overgangen til Godset.

– Jeg satt jo litt på tribunen i fjor, og da jeg ble satt der sa Ronny (Deila, Vålerenga-trener) til meg at han følte at de andre var bedre. Han sa at om jeg ikke gikk da overgangsvinduet om sommeren åpnet, så ville jeg kaste bort et halvår. Da begynner du jo å tenke litt, sier Stengel om sitt siste VIF-år.

Ja,
    Her er det noen som lyver til oss.
    Og det ser ut som om godeste Ronny har ljuget oss rett opp i trynet hele veien.
    Når man hører Stengel sin versjon og hva Reka sa.
    Stengel stakk fordi han ikke hadde tillitt til Ronny, og Ronny hadde ikke tillitt til Stengel.
    Så det måtte skje det som skjedde.

Kan en av Stengel-haterne kjapt klargjøre for meg hvorfor han er så hata? Fordi han ikke sa fra at han hadde skrevet under for Godset, ikke sant?

Tippekonge 2015 Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Kan en av Stengel-haterne kjapt klargjøre for meg hvorfor han er så hata? Fordi han ikke sa fra at han hadde skrevet under for Godset, ikke sant?
    Tja, han sa vel klart og tydelig både til klubben, fans og media at han skriver under på ny kontrakt dersom han får spille fast fotball på høsten. Var blant de som spilte aller mest, men signerte allikevel for Godset. Klubben var sikre på at han kom til å skrive under og på bakgrunn av dette slapp de Grindheim. Hva som gjorde klubben så sikre på signatur er for meg ukjent.

Quote Originally Posted by Daniel View Post
    Tja, han sa vel klart og tydelig både til klubben, fans og media at han skriver under på ny kontrakt dersom han får spille fast fotball på høsten. Var blant de som spilte aller mest, men signerte allikevel for Godset. Klubben var sikre på at han kom til å skrive under og på bakgrunn av dette slapp de Grindheim. Hva som gjorde klubben så sikre på signatur er for meg ukjent.
    Takk!

Skal ikke basere ting så mye på hva som kommer ut i mediene, men det begynner jo å tegne seg et ganske klart bilde av at han er blitt eksplisitt fortalt at han må gå i sommervinduet, hvis ikke blir han benket. Når han ikke gikk virker det som Deila har vinglet i tilbakemeldingene?

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Takk!

Skal ikke basere ting så mye på hva som kommer ut i mediene, men det begynner jo å tegne seg et ganske klart bilde av at han er blitt eksplisitt fortalt at han må gå i sommervinduet, hvis ikke blir han benket. Når han ikke gikk virker det som Deila har vinglet i tilbakemeldingene?
    Men han gikk ikke i sommervinduet. Og han ble ikke benket. Så det er noe som ikke helt henger sammen her. Uansett så tenker jeg at det er helt greit at Stengel ville gå. Det var kanskje riktig for ham, og for oss. Men måten han gikk på var ikke gutten verdig. Han fremstår som løgnaktig og svikefull når han helt tydelig gir uttrykk til supportere og til klubb at han tenker å signere, bare detaljer som står igjen, samtidig som han har en muntlig avtale om å signere for Strømsgodset. Han ba om spilletid, og sa han ønsket å være med videre. Fikk spilletid. Men allikevel valgte han å gå. Da fremstår han som svært uærlig, og det synes jeg det er helt innafor at det reageres på.

Sangene som ble sunget hadde jeg dog ikke sansen for. Men nå sitter jeg på familietribunen, så hva jeg mener trenger ikke å bety så mye. Men jeg er glad min datter ikke valgte å være med.

At Stengel er borte er en ting. Folk kan være uenige i om han var god nok eller ikke.

Men at Deila ikke akkurat la så enormt mye innsats i å beholde Stengel er jo relativt åpenbart. Deila har jo heller ikke erstattet han og det sender vel et tydelig signal om hvor viktig Deila mener han var.

Om treneren som kommer inn etter Deila ønsker å hente Stengel tilbake hit så vil ikke jeg ha noe problem med det.

Quote Originally Posted by tasse View Post
    Men han gikk ikke i sommervinduet. Og han ble ikke benket. Så det er noe som ikke helt henger sammen her. Uansett så tenker jeg at det er helt greit at Stengel ville gå. Det var kanskje riktig for ham, og for oss. Men måten han gikk på var ikke gutten verdig. Han fremstår som løgnaktig og svikefull når han helt tydelig gir uttrykk til supportere og til klubb at han tenker å signere, bare detaljer som står igjen, samtidig som han har en muntlig avtale om å signere for Strømsgodset. Han ba om spilletid, og sa han ønsket å være med videre. Fikk spilletid. Men allikevel valgte han å gå. Da fremstår han som svært uærlig, og det synes jeg det er helt innafor at det reageres på.

Sangene som ble sunget hadde jeg dog ikke sansen for. Men nå sitter jeg på familietribunen, så hva jeg mener trenger ikke å bety så mye. Men jeg er glad min datter ikke valgte å være med.
    Ok, forstår det. Men jeg har litt vanskeligheter med å være sur for at han sier i mediene at han skriver under kontrakt om han får spilletid. Finner heller ikke så mye om det.

Jeg finner at Deila er overrasket (her: https://www.dagsavisen.no/oslo/at-st...ende-1.1059601) fordi «vi hadde kommunisert klart til ham at vi ville satse på han og at han var en viktig del av VIFs framtid), men ifølge Stengel (og Rekdal) ble han så å si bedt om å stikke i sommervinduet – og hvis han ble skulle han ikke få spille. Da er det lovlig vinglete å liksom bli overrasket at han velger et sted med klare tilbakemeldinger om at han skal satses på.

I denne (https://www.google.no/amp/s/www.dagb...t/68812229/amp) sier han at «om jeg fortsetter å spille så skriver jeg under på kontrakt», og resten av kampene – før han fikk gult og sto over mot Sogndal – startet han. Men en uttalelse til en ivrig journalist etter 1-7 seier kan ikke være bindende, tenker jeg. Da er man såpass høyt oppe at man selvsagt vurderer å skrive både det ene og det andre.

Hadde helt glemt det gule kortet der ja.
    Ett lag i Oslo.