Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 161 to 173 of 173

Noen som har sett et intervju med rotta etter overgangen?
    Ett lag i Oslo. Støtt SIAN!

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Noen som har sett et intervju med rotta etter overgangen?
    Jeg fant ikke noe på godset sine sider. Ingen videoer og ikke så mye som et sitat i saken de hadde om at han var klar.
    Ganske rart det der.
    Deila var jo ganske tydelig på at han hadde hatt en stor stjerne i klubben vår blant supportere og trenere. Med vekt på hatt.

Vi får krysse finrene for at sondal ryker i playofen nå. Men at Ranheim skal komme til eliten er vel som å tro på julenissen.

Tippekonge 2015 Avhengig Daniel's Avatar
    Blog Entries
    33

Quote Originally Posted by bohem33 View Post

Vi får krysse finrene for at sondal ryker i playofen nå. Men at Ranheim skal komme til eliten er vel som å tro på julenissen.
    Off-topic riktig nok, men håper vi egentlig på Ranheim? Skyr Sogndal som pesten, men er ikke sikker på om Ranheim opp er bra for oss. Vil gi RBK sine juniorer en bedre kamparena og vet ikke om vi er tjent med at RBK får enda flere fordeler.

Ranheim opp, er det samme som å kreve 12 lag i fremtiden. Seriøst. Håper allikevel at de tar Safthuene.

12 er lite. Men 14 lag hadde vært fantastisk mye bedre. Tenk om vi droppa den første serierunden og de tre siste. Det hadde blitt mye bedre.
    Ønsker jeg ranheim opp, nei ikke egentlig. kunne ikke brydd meg mindre. Men det er vel litt trøbbel for rbk om "andre laget" deres er i eliten.

Ønsker jeg sogndal ned? Ja så definitivt!

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Quote Originally Posted by bohem33 View Post
    12 er lite. Men 14 lag hadde vært fantastisk mye bedre. Tenk om vi droppa den første serierunden og de tre siste. Det hadde blitt mye bedre.

På de 4 rundene tok vi 6 poeng. Se på tabellen. Trekk fra 6 poeng, fjern 2 lag og se hvor vi havner.
    Tenk også på at 12 av våre 39 poeng, og 4 av våre 11 seiere kom mot de to nederste lagene... Jeg er ikke sikker på at vi er så jævla tjent med færre lag jeg ass...
    Gadd ikke regne på de andre lagene, men det er tydelig at vi hadde vært i betydelig trøbbel i år og i fjor.

Quote Originally Posted by g-maZta View Post
    På de 4 rundene tok vi 6 poeng. Se på tabellen. Trekk fra 6 poeng, fjern 2 lag og se hvor vi havner.
    Tenk også på at 12 av våre 39 poeng, og 4 av våre 11 seiere kom mot de to nederste lagene... Jeg er ikke sikker på at vi er så jævla tjent med færre lag jeg ass...
    Gadd ikke regne på de andre lagene, men det er tydelig at vi hadde vært i betydelig trøbbel i år og i fjor.
    Du har sikkert rett i det. Jeg tenkte ikke så mye på hvordan vi gjorde det i år som hvordan norsk fotball kan bli bedre. Men færre kamper slipper vi tulle kamper om vintern med få folk på tribunen og stort sett lite spenning. Jeg tror også det blir færre parkere bussen og kontre lag. Mer spenning, flere på tribunen, høyere gjennomsnittsnivå og i temperaturer som er egent for fotball er rett vei å gå tror jeg. Da nff satt ned den nerlandskegruppa til å foreslå nye kampoppsett låste de antall kamper per lag til 30. Det var derfor de endte med tre forslag. Som i dag (et elendig forslag), og de to underlige bonus sluttspill variantene som var enda dårligere.

Og det mine venner er grunnen til at Stengel dro til godset (ikke helt sikker på det altså, men vil ikke beskyldes for å være off topic).

Bablefant way_'s Avatar

Det ble ikke noe Europa-eventyr på Stengel med Godset likevel. Det var nok en bitter pille å svelge tenker jeg.....

Quote Originally Posted by way_ View Post
    Det ble ikke noe Europa-eventyr på Stengel med Godset likevel. Det var nok en bitter pille å svelge tenker jeg.....
    Ahhh, så deilig på en kjip dag. Rotta.

Bablefant

Vi ville blitt fornøyd uansett i dag. Enten tap for LSK eller at svikeren måtte holde seg i Norge.

Avhengig

Quote Originally Posted by bengt View Post
    Vi ville blitt fornøyd uansett i dag. Enten tap for LSK eller at svikeren måtte holde seg i Norge.
    LSK ryker jo uansett i kvalik mot eller annet amatør lag fra Luxembourg eller Andorra eller lign.

Vinn vinn
    - I år tar vi alt -

Intervjuet med rotta drøyer. Ingen som har sett noe?

Facebookverifisert
    Tidstjuvradd
    g-maZta's Avatar

Kommer neppe noe der før på nyåret.
    Sperman har vel kontrakt med oss ut året, selv om han er klar for godset.