Results 1 to 13 of 13

Default Ny match på Gjøvik mot Storhamar lørdag 13. januar kl. 1600

Da er alt klart for en ny kamp på Gjøvik. Klubben kan nok ikke la være å gjøre dette med tanke på at det bare er plass til 2000 i Furuset Forum, mens det i Gjøvik Fjellhall er plass til over 5000. Når vi var der i serieåpninga kom det hele 5142.

Vi får håpe at laget fortsette å vinne kamper slik at interessen blomstrer. Og at Klanen kan trå til med et opplegg for transport, f.eks tog.

http://www.vif-hockey.no/2017/12/05/ny-match-gjovik/

Gøy med puck om dagen! er det 8 seiere på de 9 siste nå?

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Gøy med puck om dagen! er det 8 seiere på de 9 siste nå?
    Bedre enn som så På siste 10 kamper har vi ni seire. En av seirene kom etter overtid mot Sparta. Og så ble vi nærmest ranet for poeng når vi tapte 2-3 for Storhamar hjemme.

26 poeng av 30 mulige, siste 10 !

Vi får håpe at det kommer mye folk mot Kongsvinger torsdag og Sparta søndag. Så har vi to vanskelige bortekamper rett før jul, dvs Storhamar 19. des og MS 21. des. I romjula har vi Frisk hjemme 28. des, og Frisk borte 30. des.

Vi må håpe på at laget fortsetter å vinner kampene.

Quote Originally Posted by Pondus View Post
    Bedre enn som så På siste 10 kamper har vi ni seire. En av seirene kom etter overtid mot Sparta. Og så ble vi nærmest ranet for poeng når vi tapte 2-3 for Storhamar hjemme.

26 poeng av 30 mulige, siste 10 !

Vi får håpe at det kommer mye folk mot Kongsvinger torsdag og Sparta søndag. Så har vi to vanskelige bortekamper rett før jul, dvs Storhamar 19. des og MS 21. des. I romjula har vi Frisk hjemme 28. des, og Frisk borte 30. des.

Vi må håpe på at laget fortsetter å vinner kampene.
    Er vel fare for at jeg tar meg en tur etter eksamensperioden i romjulen selv! kampene i romjulen og i sluttspillet er alltid gøy!

Forum-Cenarius Facebookverifisert

Driftsleder

Avhengig
    loco's Avatar

Etter hva jeg erfarer blir det ikke tog.

Grrrrrrrrrrrr...

-jørn-
    (*´ェ`*)

Tippekonge 2017 Facebookverifisert
    Avhengig
    LameDuck's Avatar

Quote Originally Posted by loco View Post
    Etter hva jeg erfarer blir det ikke tog.

Grrrrrrrrrrrr...

-jørn-
    Og da blir det ikke ny tur for min del.

LD.
    Vålerenga - Oslos stolthet

Facebookverifisert

Vaktmester

Driftsleder

Driftsleder

Tastoman
    Nesrene's Avatar

Quote Originally Posted by LameDuck View Post
    Og da blir det ikke ny tur for min del.
    Det er nok en del, uten at jeg kan tallfeste "en del", som da velger TV, selv om kampen per i dag ikke satt opp som TV-kamp.

Jeg snakka med litt folk på turen sist, og for dem var tog eneste alternativ. Jeg vet ikke hva som er "best", men nå har styret i Klanen bestemt dette, og da blir det slik dessverre.

...med mindre noen fiker 35 laken i bordet og tar risikoen med å sette opp privat tur.

For øvrig går det rutetog begge veier som korresponderer bra med kampen. Men det er dyrt.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Avhengig
    LameDuck's Avatar

Quote Originally Posted by Nesrene View Post
    Det er nok en del, uten at jeg kan tallfeste "en del", som da velger TV, selv om kampen per i dag ikke satt opp som TV-kamp.
    Ja, jeg er av samme oppfatning. Noe av sjarmen med turen sist var nettopp Klanen Railways.

Skal man ta buss kan man like gjerne dra på bortekamp på Hamar. Det blir ikke noe spesielt med turen. Og solgte man ikke ut toget og satt med en slump penger igjen sist?

Klubb og Klan skal ha for initiativ og at man tar grep for å trekke folk, men med busstur kan det bli et aldri så lite antiklimaks sammenlignet med sist.

Håper ikke alle er like negative og bitre som meg.

LD.

Facebookverifisert

Vaktmester

Driftsleder

Driftsleder

Tastoman
    Nesrene's Avatar

Ja, jeg er av samme oppfatning. Noe av sjarmen med turen sist var nettopp Klanen Railways.

Skal man ta buss kan man like gjerne dra på bortekamp på Hamar. Det blir ikke noe spesielt med turen. Og solgte man ikke ut toget og satt med en slump penger igjen sist?

Klubb og Klan skal ha for initiativ og at man tar grep for å trekke folk, men med busstur kan det bli et aldri så lite antiklimaks sammenlignet med sist.

LD.
    Toget var ikke fullt nei, og man gikk vel ca. break even tenker jeg, vi tapte ikke penger vaffal. Har ikke giddi spørre om hvordan det gikk økonomisk.

Jeg skal ikke argumentere i det vide og brede, beslutninga er tatt dessverre.
    Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Forum-Cenarius Facebookverifisert

Driftsleder

Avhengig
    loco's Avatar

Kan skrive under på dette. Turen sist var helt genial!

Tja, hvis det kunne få styret i Klanen til å snu, så gjerne for meg...

-jørn-
    (*´ェ`*)

Avhengig
    LameDuck's Avatar

Quote Originally Posted by Nesrene View Post
    Toget var ikke fullt nei, og man gikk vel ca. break even tenker jeg, vi tapte ikke penger vaffal. Har ikke giddi spørre om hvordan det gikk økonomisk.

Jeg skal ikke argumentere i det vide og brede, beslutninga er tatt dessverre.
    Jeg tusla gjennom der et par ganger, på hjemturen, med en tolver og "Vipps til Robin"-plakaten, og så ikke mange - om noen - ledige seter. Men klart, folk - med og uten plakat - flytter på seg. Solgte bra i den ene vognen, forresten!

Er Glenn smart legger han de 35 spesidalerne som kreves på bordet. Det er jo en investering som ikke kan gå galt. Heller et tog og trøkk, enn "bare" Bohem- og Vertshusbussen. Support er der uansett, så dem teller jeg ikke med i dette regnestykket.

LD.

Facebookverifisert

Vaktmester

Driftsleder

Driftsleder

Tastoman
    Nesrene's Avatar

Er Glenn smart legger han de 35 spesidalerne som kreves på bordet. Det er jo en investering som ikke kan gå galt. Heller et tog og trøkk, enn "bare" Bohem- og Vertshusbussen. Support er der uansett, så dem teller jeg ikke med i dette regnestykket.
    Klubben har ikke penger til en slik risiko dessverre - med mindre de får en sponsor til å gå inn og garantere for risikoen.

En av grunnene til at det ikke kjøres tog er fordi de private bussene blir så lei seg av litt konkurranse.

Jeg på min side tenker at hvis folket velger tog fremfor de private bussene så er det et signal til bussene om at de ikke er helt for folk flest.
    Nesrene @ Twitter

Avhengig
    LameDuck's Avatar

Nå er det bestemt, en gang og for alle, at toget blir på Oslo S, og at det blir buss(er).

Jeg var kritisk til den avgjørelsen, men når valget er tatt, synes jeg at man skal legge diskusjonen om buss for tog bak seg, og heller fokusere på hvordan vi skal få litt folk opp til Mjøsa.

PS: VPN og Klanen krangler via tastaturet, som de har gjort så mange ganger før. Jeg synes ikke tonen er veldig god fra noen av partene, spesielt synes jeg kanskje at Espen kunne tenkt seg litt om før han dro en kam over hele frisørsalongen. Jeg mener, Espen, ting og tang som blir publisert på Klanens plattform, representerer - som det blir påpekt - ikke nødvendigvis Klanens eller styrets synspunkter om den aktuelle saken.

På samme måte bør og skal ikke VPN felles bli felt av deg, selv om du er uenig i det som forfattes der. Og er du uenig, så er helt fair, men da bør du presentere deg som EspenB. Ikke som EspenB/Klanen.no.

LD.