Results 1 to 14 of 14

Kontrakt til 2021 leste jeg en plass.
    Velkommen tilbake! Glimrende overgang!

Slutter meg til velkomstkomiteen! Fire års kontrakt står det i artikkelen nå. Ser jaggu ut til å bli et vintervindu uten neglebiting detta

Sleike sidelinja med raske solide overlapp.Gleder meg!!!

Velkommen tilbake. God signering!
    Ett lag i Oslo.

Quote Originally Posted by christer1913 View Post
    Hyggelig at bergenserne takker og ønsker’n til lykke!
    Tror dette er en meget god overgang for vår del. Likte Robban, men ble aldri trygg på han defensivt.

Velkommen hjem Amin!

God stemning blant spillerne i Brrrann https://imma.gr/69237xf8cdd

Fredrik Haugen. Fjerna nå.

Ett lag i Oslo.

Stabil erfaren back på 27år som vi også kjenner fra før, kjennes trygg ut den overgangen her.
    Velkommen!

Hei, Brannsupporter her.

Jeg mener Amin har vært kraftig undervurdert i Branndrakt. Synes han har vært vår beste og mest stabile spiller de siste sesongene, sammen med Haugen. Utrolig rart at Brann-ledelsen ikke ville gi han lønnen han ba om. Var ikke store pengene det var snakk om. Dere kommer til å få mye glede av han. En klar oppgradering av Lundstrøm, i mine øyne.

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Takk for godt innspill.

Synes Amin Nouri framstår som eliteseriens beste defensive høyreback, noe som ikke akkurat kan sies om Robert Lundström, som om dersom jeg ikke husker helt feil var negativt involvert i 34 målsjanser/mål i mot oss denne sesongen.
    Lundström er dog ganske god framover på banen, hvilket jeg har savna av Nouri i tida i Brann, for da han slo igjennom i Vålerenga var han særdeles god offensivt. Han hadde jo en vannvittig innleggsfot med begge bein; men i 2010-sesongen skulle vi plutselig ikke spille med offensive backer - da var det alltid fram i midten med André Muri, mens backa holdt igjen.

3 assist virker lite på Nouri, men jeg registrerer også at Ruben Kristiansen kun har én assist. Derfor lurer jeg på om det kan ha noe med taktikken til Brann å gjøre at det er litt samme greia som da Nouri etterhvert forlot Vålerenga, at han rett og slett ikke fikk lov til å være så offensiv som han var i 2008 da han slo igjennom?
    in Absinthia

Quote Originally Posted by Hjesus View Post
    Takk for godt innspill.

Synes Amin Nouri framstår som eliteseriens beste defensive høyreback, noe som ikke akkurat kan sies om Robert Lundström, som om dersom jeg ikke husker helt feil var negativt involvert i 34 målsjanser/mål i mot oss denne sesongen.
    Lundström er dog ganske god framover på banen, hvilket jeg har savna av Nouri i tida i Brann, for da han slo igjennom i Vålerenga var han særdeles god offensivt. Han hadde jo en vannvittig innleggsfot med begge bein; men i 2010-sesongen skulle vi plutselig ikke spille med offensive backer - da var det alltid fram i midten med André Muri, mens backa holdt igjen.

3 assist virker lite på Nouri, men jeg registrerer også at Ruben Kristiansen kun har én assist. Derfor lurer jeg på om det kan ha noe med taktikken til Brann å gjøre at det er litt samme greia som da Nouri etterhvert forlot Vålerenga, at han rett og slett ikke fikk lov til å være så offensiv som han var i 2008 da han slo igjennom?
    Har ikke sett Brann nok i fjor til å tørre å si om dette kommer av spillestilen, men er enig i at Nouri er bedre enn Lundstrøm defensivt, og at han tidligere også har vist gode offensive takter. Siden en back er en forsvarer, så er det det viktigste. Evt. offensive kvaliteter blir en bonus, men i viktighet kommer det lenger ned på lista.

Facebookverifisert

Noe av det første han gjorde som Enga-spiller var å like bildet mitt på instagram. Woho!

Velkommen tilbake, Mouri, nå har du fått en lekegrind du kan vise deg frem i!

Tippekonge 2016 Facebookverifisert
    VVV's Avatar

Quote Originally Posted by osse-mon View Post
    Velkommen tilbake, Mouri, nå har du fått en lekegrind du kan vise deg frem i!
    Muri + Nouri = ?