Page 16 of 16 FirstFirst ... 6111213141516
Results 601 to 612 of 612

Veldig målfarlig er han også. Har mere tro på Grødem enn Dønnum. Men spennende begge to.
    Ett lag i Oslo.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by AcsOnFire View Post
    d r mange som skryter av Grødem er han virkelig så god og lovende ?
    Et høyt og rungende JA. Han er den nye Sander Berge, bare mer mål farlig. (Med forbehold at ha fortsetter utviklingen, har han ikke langt igjen)

Quote Originally Posted by VIFpatriot View Post
    Veldig målfarlig er han også. Har mere tro på Grødem enn Dønnum. Men spennende begge to.
    Han er absolutt målfarlig og har en tendens til å være på riktig plass til riktig tid. Kan vel tidevis se litt klønete ut med lange armer og bein men gjør mange riktige valg og er har bedre kontroll med ball enn man kanskje skulle tro. Mangler litt overblikk men det kommer.

Ellers er jeg vel ikke helt overbevist om resten av gjengen, synes laget som helhet går tilbake fra kampene tidligere i år. Det virker nesten som de nå "vet" at de er blant de 11 (om vi glemmer bakre firer) og derav slapper litt mer av enn de gjorde når de ble byttet ut halvveis. Ser at mange skryter av og er fornøyd med DFH men han rusler for mye rundt og er ikke den kjempen den plassen trenger. Lekven gjorde en bedre jobb og er mer spillbar. DFH er alt for lite involvert. Det er jo ikke vanskelig å være på banen i 90 min da. Ser også at Chiddy går seg mer fast enn tidligere, kanskje er flere av lagene oppmerksomme på hans ferdigheter og gjør det vanskeligere. Sam J har vist potensiale men ennå ikke fått mye å jobbe med. Synes også han var bedre før avreise Marbella. Juklerød er omtrent som i fjor og det er bra, jobber og løper. Skulle gjerne sett at han, Sam J og Chiddy hadde fått mer spilletid sammen. Ble litt mer bekymret etter kampene der nede, men det muligens bare meg som hadde forventet (eller håpet) en god fortsettelse fra Stabæk kampen...

Det er bedre at vi får oss noen tråkker og «aha opplevelser» i oppkjøringen kontra når alvoret starter. Viktig at man får seg en liten vekker, og at alt ikke har gått på skinner etter Stabæk kampen.Men for all del, lov å være litt skeptisk. Jeg er ikke kjempe optimistisk før denne sesongen jeg heller, men håper jeg blir positivt overrasket.

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Det er bedre at vi får oss noen tråkker og «aha opplevelser» i oppkjøringen kontra når alvoret starter. Viktig at man får seg en liten vekker, og at alt ikke har gått på skinner etter Stabæk kampen.Men for all del, lov å være litt skeptisk. Jeg er ikke kjempe optimistisk før denne sesongen jeg heller, men håper jeg blir positivt overrasket.
    Husker vi ydmyket Sandefjord på Kadettangen i siste treningskamp i fjor, uten at det henspeiler serieåpningen hverken vi eller de hadde i fjor. Treningskamp er treningskamp, enten det går bra eller dårlig.

Noen som vet om/hvor man kan se høydepunkter fra Molde-kampen?

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    https://pluss.nettavisen.no/hoydepun...1/v/5-91-11023

Her, hvis du har NA+

Quote Originally Posted by Gorg View Post
    Ligger ute på nettsiden også, Vif-fotball.no.

Quote Originally Posted by tordvif View Post
    Ligger ute på nettsiden også, Vif-fotball.no.
    Nei, der er det vel bare ENGA Live?

Meldt 7-10 minus på lørdag. På med scooterdressen!

Quote Originally Posted by Disig View Post
    Meldt 7-10 minus på lørdag. På med scooterdressen!
    Deilig det.
    Ett lag i Oslo.

Vil kick-offet foregå inne på stadion eller utenfor?