Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 55 of 55
    Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by ziggy75 View Post
    nei, du får ingenting for dem da. De må bli byttet inn i 11'ern din!
    Ok, så hvis Ejuke blir bytta ut og jeg har en på benken som spiller kamp ett annet sted så får jeg poeng?

Facebookverifisert

Hvis Ejuke ikke er delaktig i det hele tatt, blir førstereserven automatisk bytta inn, såfremt det er plass i lagdelen.

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by Wild Touch View Post
    Ok, så hvis Ejuke blir bytta ut og jeg har en på benken som spiller kamp ett annet sted så får jeg poeng?
    hvis Ejuke starter eller blir byttet inn i løpet av kampen, så får du poeng for han. Da får du ikke brukt en innbytter! Dersom Ejuke sitter på benken hele kampen, så vil en innbytter komme inn.

Nei. Hvis Ejuke starter, blir skada etter 8 sekunder og byttes ut så får du 1p selv om en på benken får 24p. Det samme skjer om Ejuke ikke starter men kommer innpå i det 96. minutt og dommern blåser av 2 sekunder etterpå. Dersom han aldri kommer innpå, DA kommer innbytteren inn.

Her er det også litt komplisert. La oss du kjører 3-4-3 og den ene forsvarsspilleren din ikke starter eller kommer innpå (kommer han innpå i løpet av matchen blir ikke innbytter involvert). På første innbytter har du Ejuke som håver inn 20p men siden du minimum må ha 3 i forsvarsrekka din kommer ikke Ejuke inn, men den første av innbytteren som er forsvarsspiller OG har spilt. Og det kan fint være Kippe som har -3p pga kort og innslupne mål.

På samme måte som du ikke kan ha 2-5-3, kan du ikke ha en 5-5-0 formasjon eller andre sære ting. Men har du 4-4-2 og en forsvarspiller ikke kommer innpå kan han erstattes med en midtbanespiller eller angrepsspiller slik at du ender på med 3-5-2 eller 3-4-3.

Så helst ikke benytt spillere som spiller 1-20 minutter for de får nesten alltid bare med seg 1p.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Nei. Hvis Ejuke starter, blir skada etter 8 sekunder og byttes ut så får du 1p selv om en på benken får 24p. Det samme skjer om Ejuke ikke starter men kommer innpå i det 96. minutt og dommern blåser av 2 sekunder etterpå. Dersom han aldri kommer innpå, DA kommer innbytteren inn.

Her er det også litt komplisert. La oss du kjører 3-4-3 og den ene forsvarsspilleren din ikke starter eller kommer innpå (kommer han innpå i løpet av matchen blir ikke innbytter involvert). På første innbytter har du Ejuke som håver inn 20p men siden du minimum må ha 3 i forsvarsrekka din kommer ikke Ejuke inn, men den første av innbytteren som er forsvarsspiller OG har spilt. Og det kan fint være Kippe som har -3p pga kort og innslupne mål.

På samme måte som du ikke kan ha 2-5-3, kan du ikke ha en 5-5-0 formasjon eller andre sære ting. Men har du 4-4-2 og en forsvarspiller ikke kommer innpå kan han erstattes med en midtbanespiller eller angrepsspiller slik at du ender på med 3-5-2 eller 3-4-3.

Så helst ikke benytt spillere som spiller 1-20 minutter for de får nesten alltid bare med seg 1p.
    Alles klar. Så det er første ellveren som i bunn og grunn er der du tjener poeng (lite grunn til å spekulere i reserver), og som du sier ; best hvis første ellveren spiller hele kampen.
    Han kom ble svett og dett var dett

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Alles klar. Så det er første ellveren som i bunn og grunn er der du tjener poeng (lite grunn til å spekulere i reserver), og som du sier ; best hvis første ellveren spiller hele kampen.
    Hadde tenkt litt over rekkefølgen på innbytterne dine, sånn i tilfelle. Den du har mest tro på først osv.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Hadde tenkt litt over rekkefølgen på innbytterne dine, sånn i tilfelle. Den du har mest tro på først osv.
    Har man bare 1 Wildcard pr. sessong?
    Han kom ble svett og dett var dett

Har man bare 1 Wildcard pr. sessong?
    Nei, du får 1 nytt etter halvspilt sesong.

Ser at Edjuke er på 50% for å spille på søndag. Noen som har noe info om han, skal jeg ta han av laget?

Ugh. Hadde Fridjonsson først, så bytta jeg han med Abdi etter 1. serierunde så bytter de to i pausen mot Odds. HVEM SKAL JEG VELGE?

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Ugh. Hadde Fridjonsson først, så bytta jeg han med Abdi etter 1. serierunde så bytter de to i pausen mot Odds. HVEM SKAL JEG VELGE?
    Begge er litt usikre, men Samuel har jo bare vært innbytter, så hadde kanskje gått for Ibrahim som den tryggeste av dem. Sjøl har jeg gått for Ejuke og Juklerød, siden de spiller lengre fremme på banen, men begge er registrert som midtbanespillere.

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Begge er litt usikre, men Samuel har jo bare vært innbytter, så hadde kanskje gått for Ibrahim som den tryggeste av dem. Sjøl har jeg gått for Ejuke og Juklerød, siden de spiller lengre fremme på banen, men begge er registrert som midtbanespillere.
    Helt riktig. Blir jo ekstra poeng for målgivende også... eller ikke?

Facebookverifisert
    ziggy75's Avatar

Helt riktig. Blir jo ekstra poeng for målgivende også... eller ikke?
    3 poeng for målgivende tror jeg. Forsvarere og keeper får bonus for clean-sheets. Keeper får bonus hvis de redder straffer. Så får man minus ved gult/rødt kort, selvmål og hvis man bommer på straffe.
    Så finn spillere du tror vil score og gi målgivende. Unngå spillere som pådrar seg mange kort og leverer lite målpoeng. 😊

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Takk Nouri og Larsen for alle poengene.....

Facebookverifisert
    Wild Touch's Avatar

Hvor er det blitt av linken på VG???