Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 41 to 46 of 46

NRK sendte Enga - lsk ihvertfall så tipper de har rettighetene, men de gidder vel neppe sende alle kampene så da må det blir nett-tv.

Facebookverifisert

Quote Originally Posted by jerusalem View Post
    En annen sak her som jeg virkelig burde ha visst sjøl, men hvor er det egentlig mulig å se toppserien i år på nett? Skulle gjerne ha sett noen av de andre kampene. Så vidt jeg har forstått er fjorårets (stort sett) utmerkede løsning med Dagbladet/youtube historie (highlights legges fortsatt på youtube av SKF). Forsøkte å google og bla meg gjennom alt NFF og kvinnefotballmagasinet hadde å by på, men finner muligheter på Haugesunds avis (som vel tilhører A-pressen). Og det er helt OK. Jeg kan gi noen kroner til de. Men det må da være andre steder det også går an å finne disse matchene?
    Tror Nettavisen har rettighetene. Mener ihvertfall å ha lest at det blir sendt på NA+.

Kan har tatt over ett lag. Ikke bygd opp selv. Og greit vi betaler mer i lønn. Men er det ikke det alle vil i damefotballen? At jentene skal få bedre betalt og da tilrettelagt for å bli bedre? Utrolig barnslig med jævla svikere banner. Kan har også hentet de aller fleste spillerne selv. Tatt de to beste fra Trondheim.De har ett godt rekruttlag også. Men det er fordi de henter absolutt alle talenter på Romerike. Men få får sjansen opp. Noe bedre i år. De har ingen yngre lag eller som spiller i lavere divisjoner.

Kringkastingssjef
    Driftsleder

Quote Originally Posted by Grim View Post
    Er det slik at alle på hovedtribunen kan kjøpe øl i pausen forresten?
    Ja, fritt fram!

Quote Originally Posted by Basement View Post
    Kan har tatt over ett lag. Ikke bygd opp selv. Og greit vi betaler mer i lønn. Men er det ikke det alle vil i damefotballen? At jentene skal få bedre betalt og da tilrettelagt for å bli bedre? Utrolig barnslig med jævla svikere banner. Kan har også hentet de aller fleste spillerne selv. Tatt de to beste fra Trondheim.De har ett godt rekruttlag også. Men det er fordi de henter absolutt alle talenter på Romerike. Men få får sjansen opp. Noe bedre i år. De har ingen yngre lag eller som spiller i lavere divisjoner.
    Gøy med litt fyring i damefotball og, men synes LSK-fansen reagerer litt unødvendig voldsomt. Og dette handler ikke bare om penger. Det er bare Marte Berget som gikk direkte fra LSK til oss. Hun spilte hos oss i sine unge år, hadde sitt livs beste fotballår på Valle og har fortsatt gode venner her, så det burde ikke være noen stor overraskelse om hun ville "hjem" igjen. Monica Knudsen stod uten trenerjobb og hadde ikke noe tilbud fra LSK, og så mye er det faktisk ikke å velge i for dametrenere med ambisjoner. Og Isabell Herlovsen er etter sine proffår i Kina nå bosatt i Fredrikstad, og vi er klubben som ligger nærmest. Når selvbildet ikke helt matcher omgivelsene kan også hardbarka supportere få seg til å tru at en europamester fra Nederland skulle ha så sterke følelser for en stasjon på Romeriksbanen med dertil tilhørende fotballbunkers at hun aldri kunne tenke seg å spille for noen andre. Selv om jeg har vært bosatt på Romerike i noen år av livet er Oslo helt objektivt sett det kuleste stedet. Enga har den beste kulturen, den beste fansen, det beste forumet, mest cash, størst framtid, det beste stadionet - og spiller ute. Bør være en no-brainer for alle.

Quote Originally Posted by Nils_de-Noia View Post
    Jeg vet de het Setskog/Høland og Tean Strømmen. Men er de ikke en del av LSK nå?
    Nei. Men ikke rart mange tror det når klubbene har samme logo og nesten samme navn